Motoronderhoud

Gosee

Rookie
29 feb 2004
11
0
Hi Guys !

Wie kent er een betrouwbare/betaalbere ducati/cagiva dealer waar ik mijn motor met een gerust hart heen kan brengen voor onderhoud ? Woon zelf in amsterdam, adressen enigzins in de randstad zijn welkom.

Thanx !!

Ciao :}
 
ik heb mijn motor altijd binnegebracht bij MotoMania in Aarschot ([spam]www.ducati.be[/spam]) en zéér tevreden over. Net telefoon gehad dat mijn Ducati Monster 750 klaar is. Groot onderhoud, 80K kms. Kleppen afstellen, nieuwe (stalen) remleidingen, nieuwe clipons, vorkolie vervangen, en verder volledig nazicht. 491 euro. Valt nog heel goed mee vind ik. :)
 
ik heb mijn motor altijd binnegebracht bij MotoMania in Aarschot ([spam]www.ducati.be[/spam]) en zéér tevreden over. Net telefoon gehad dat mijn Ducati Monster 750 klaar is. Groot onderhoud, 80K kms. Kleppen afstellen, nieuwe (stalen) remleidingen, nieuwe clipons, vorkolie vervangen, en verder volledig nazicht. 491 euro. Valt nog heel goed mee vind ik. :)

Aarschot is nu wel niet meteen in de buurt van Amsterdam hè :+

[me] BANDaddIcT is zelf van Leuven en gaat vanaf 1 november in Betekom wonen[/me]
 
Tis misschien niet in de buurt, maar bij Ten Kate in Nieuw-Leusen werkt de oud monteur van AMC(Marcel vd Kamp), die is erg goed met ducati's, misschien het rijden waard!

En bij Gebben in Rogat werkt de anderemonteur van AMC, die heeft het van hem geleerd, moet je vragen naar Niek.

Die 2 zou ik mn ducati wel toevertrouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan