Motorongeluk A15 18 Sept 2006 Leo van der Schilt

Wayne 74

Die hard MF'er
7 jun 2006
997
0
Rozenburg
Een ernstig ongeval heeft even na 08:00 uur gezorgd voor een chaos op de A15 ter hoogte van het knooppunt Benelux. De politie sloot in beide richtingen rijstroken af nadat een busje met schoolkinderen door de middenrail is geschoten. Het busje reed op het moment van het ongeval in de richting van Rozenburg. Bij het ongeval was ook een motorrijder betrokken.

Richting Rozenburg werden vier rijstroken afgesloten, richting Ridderkerk twee. Het is niet duidelijk wat de toedracht van het ongeval is geweest. Een traumahelikopter, brandweer en ambulance zijn ter plaatse geweest. Naar verluidt zouden de kinderen ongedeerd zijn gebleven. De motorrijder is met onbekend letsel afgevoerd naar een ziekenhuis.

Voor het verkeer richting Europoort werd een omleiding ingesteld ter hoogte van het knooppunt Ridderkerk-Noord, men kon omrijden via de A16 richting Den Haag en vervolgens de A20 richting Hoek van Holland en verder via de A4. Rond 10:15 uur waren de bergingswerkzaamheden voltooid en konden alle rijstroken weer worden vrijgegeven. De file loste toen snel op.


Dit was dus helaas mijn vader ( hva-blade op dit motor-forum )

Nou was het dus zo dat een vrachtwagen ging uitvoegen en die heeft een personen auto geraakt, en die heeft weer een busje met 8 schoolkinderen geraakt, dit busje is vervolgens gaan slippen en door het uitwijken heeft dit busje mijn vader geraakt, die op de linkerbaan reed met ongeveer 100 km u.
Vervolgens is mijn vader met motor gelanceerd en de motor belandde tussen de 2 vangrails in de middenberm in, mijn vader is naar de tegenovergstelde rijbaan gevlogen en kwam op rijstrook 2 terecht.
Toen hebben er eerst nog een aantal auto's om hem heen gereden, wonder boven wonder werd ie niet geraakt, en een vrachtwagen chauffeur die het zag gebeuren heeft de snelweg geblokkeerd en is naar hem toe gerend ( hulde aan deze man ).
Mijn vader schijnt bij alles bij bewustzijn zijn geweest.
Boven alles zijn wij zeer blij dat hij dit overleefd heeft, want vaak is het meteen raak als een motorrijder aangereden wordt.
Even later arriveerde ook de traumahelikopter en is hij afgevoerd naar het Erasmus medisch centrum te Rotterdam.

Verder is hij maandag avond geopereerd aan zijn rechterbeen dat gebroken was, en zijn kniebanden waren afgescheurd en ook nog is van het bot afgescheurd, hier zjn nu schroeven en pinnen ingezet om alles bij elkaar te houden want zijn rechterbeen kon alle kanten op, om het zo maar te zeggen.
Zijn 7e rib is ook gebroken en hierdoor ademt hij wat moeilijk, verder zijn er wat kneuzingen en is alles gewoon erg beurs.
Morgen wordt hij nog geopereerd aan zijn dijbeen, want daar was nog een klein scheurtje in het bot geconstateerd.

Waarschijnlijk zal alles dus weer goedkomen met veel rust en steun.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/420415/efaddd6f3f95647650df0d2f2ebea005 (Motor Ongeval A15 18 September 200)​
 
Zie ook Attachment voor afbeelding, misschien kennen jullie hem wel als jullie de motor zien

Leo van der Schilt
43 Jaar jong
Honda CBR Fireblade RR 2002 Geel
Brielle
 
:o had over dit ongeluk gehoord ja, je vader heeft wel geluk gehad zeg toen hij op die tegengestelde baan kwam :Y

Wens hem maar beterschap!!
 
sterkte voor de hele familie en vooral voor je vader

je plaatje
full
 
Wayne 74
Gelukkig is het naar omstandigheden nog goed afgelopen.
Je vader heeft dus wel een hele goede beschermengel gehad.
Geweldige actie van de vrachtwagenchauffeur ook.
Veel beterschap wens ik je vader toe, en de rest van de familie zal ook wel even van de grote schrik moeten bekomen.
Sportieve groet - Cardanfreakje.
 
Zow dan, da's relatief goed afgelopen...

Sterkte voor je vader tijdens herstel en revalidatie
 
Damn.. ongeluk zit echt in een klein hoekje..

Sterkte en beterschap met je pa. Dat ie er maar helemaal bovenop mag komen..
 
Zo ! je vader heeft ongelofelijk veel geluk gehad ! Dit is zo'n beetje de ergste nachtmerrie voor een motorrijder om door een auto op de verkeerde weghelft gedrukt te worden . Veel sterkte !
 
Sterkte aan je vader en dat het
herstel spoedig mag verlopen voor hem.

Dat moet een aardige schuiver geweest
zijn als ik het verhaal lees en daarbij
de foto bekijk nogmaals sterkte toegewenst.
 
Wens je vader heel veel sterkte, een engeltje heeft hij in ieder geval al.
Al met al heel veel geluk gehad als ik dat zo lees, zou daar niet graag liggen met al dat verkeer wat op je afkomt.

nogmaals het beste
 
Verdikkeme, dat is lang niet mis. Ik hoop dat je vader er snel bovenop komt. Hij heeft zeer veel geluk gehad. Zoals je zelf al zei: hulde voor de vrachtwagenchauffeur, hij is een held.

Beterschap...



(PS: je vader heeft zijn motor wel mooi geparkeerd. Kan niemand m raken 8-) )
 
Dit is wel heel bizar, blij om te lezen dat hij het naar omstandigheden goed maakt...

Ik wens jou en je familie sterkte toe en beterschap aan je vader.

P.S. zo een ongeluk is niet niks, ik hoop dat hij als hij beter is nog wel durft te rijden...
 
Ik heb inderdaad in de file gestaan richting Beneluxtunnel en heb het busje nog wel zien liggen.
Maar gelukkig is je pa er nog relatief goed van af gekomen als ik het zo lees :Y
Wens hem in ieder geval maar sterkte toe met het herstel :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan