Motorongeluk Eiffel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincentino Potti

MF veteraan
1 aug 2006
1.264
1
Leiden
Hoi, verleden weekend ben ik met een paar vrienden naar de Eiffel gegaan om een lekker stukje te gaan rijden. We campeerden op motorcamping "Little Creek".
Er waren nog meer nederlanders, waaronder een groep jonge agenten (in opleiding?).
Zaterdagavond hoorden we dat een van die jongens een ongeluk heeft gehad en met aanzienlijk letsel in het ziekenhuis lag in Luxemburg. De zondag ging de groep naar het ziekenhuis toe. Wij zijn die dag verder gaan rijden, maar ik moest er toch steeds aan denken. Nu ben ik wel benieuwd of hij het gered heeft. Zit misschien een van die jongens ook op het MF? Zouden zij misschien wat kunnen zeggen?
In ieder geval veel sterkte voor die jongen, z'n familie maar ook zijn collega's.
 
Uit de richtlijnen:

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.


slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan