Motorongeluk ongeluk Apeldoorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs

MF'er
15 apr 2002
49
0
Zutphen
Jaja, i know...dat 't g1 chrash-forum of wat dan ook is,
maar ik reed vanmiddag (zat.) rond half 4 langs 'n afslag van de snelweg van amersfoort naar apeldoorn(mooi bochtje)
stond 'n ambulance en 2 motoren, waarvan er 1 behoorlijk in de kreukels lag, volgens mij was het 'n VTR1000 (iets roods en in de kreukel :? )
De berijder lag recht(languit) naast de lantarenpaal in die bocht, en zijn vriend (neem ik aan, ook andere motorrijder) stond er boven en hield 'n infuus omhoog, en de 2 ziekenwagen personeelsleden hingen boven de gevallen motorrijder.
Het zag 'r in die korte blik, niet echt goed uit.
Weet iemand hier meer van?

Just asking hoor :?
hoe 't met deze persoon is afgelopen :?

Ciao
Thijs
 
KUT vanmiddag ook al een ongeluk bij Wemeldinge ;( ;( ;( ;( ;( met dodelijke afloop ;( ;( ;( ;( ;(

ik kan er wel om janken (ik stond ook zo'n beetje te janken) ;( ;(

Ik moest het er even uitgooien ;( ;(

Nog veel veilige kilometers gewenst, aan allen.
 
En Thijs je praat erover of het de normaalste zaak van de wereld is :(

Moet je niet doen :(
Tis verschrikkelijk maar zulke dingen moet je je niet teveel aantrekken, als je dat doet rij je zelf ook niet meer lekker denk ik, als je constant het gevoel in je achterhoofd heb van wat er allemaal wel niet kan gebeuren.
 
Dat slaat ook nergens op dat ik er "gemakkelijk" over praat, ik zat 't 'r juist neer omdat 't me wel wat deed, en mayb er achter te komen of alles goed is/komt met die kerel.

en ik rij ook heus niet met de gedachte rond van: "oehw oppassen strax val ik" |(
Maarjah zoals (bijna) alle andere motorrijders ff zouden denken, als je dat ziet is natuurlijk wel; dat had ik ook kunnen zijn, of dat zou mij ook kunnen over komen...
 
Maar ik gooi hem dicht.

Tis erg, maar we zouden niet voor elk ongeluk een topic openen, dan staat het hier in notime vol met allemaal crashtopics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan