Motorongeval A58 ri. Breda oprit Bosschenhoofd MF?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX Brabo

MF veteraan
17 sep 2002
1.341
0
Roosendaal
Iemand van hier?

Er stond nog een witte GSXR (bol achterkantje) en een groene zx (van voor '98) bij. En een brommertje ofzo.
Toen ik om ca. 12:00 langs reed op de linkerbaan, met op de rechterbaan vrachtauto's, zag ik dat juist de (donkere) machine terug naar het asfalt werd geduwd.

Beetje vaag wegdek vandaag om afritjes te nuttigen, of niet?
Ik hoop verder dat alles een beetje mee is gevallen. Is een erg lullig opritje... Is niet het 1e motorongeval daar.
 
produkte.jpg
 
Erg lullig, maar die op-afritten heb men toch nodig om ergens te komen heh :+

Maw...weet jij wat er gebeurt is :?
 
Iemand van hier?

Er stond nog een witte GSXR (bol achterkantje) en een groene zx (van voor '98) bij. En een brommertje ofzo.
Toen ik om ca. 12:00 langs reed op de linkerbaan, met op de rechterbaan vrachtauto's, zag ik dat juist de (donkere) machine terug naar het asfalt werd geduwd.

Beetje vaag wegdek vandaag om afritjes te nuttigen, of niet?
Ik hoop verder dat alles een beetje mee is gevallen. Is een erg lullig opritje... Is niet het 1e motorongeval daar.


maakt hem juist zo leuk :} :}
maar idd nu is het geen tijd meer voor opritjes en dergelijk dingen..
 
Rijden jullie alles hemelsbreed ofzo :P

Allroad en gaan met da ding... :}
 

:^

Slotjes (uit MF richtlijn)
Met deze richtlijnen in de hand kun je ongeveer beoordelen of een topic al dan niet gesloten zal worden. Ook maakt dit het voor ons makkelijker om aan te geven waarom een topic gesloten wordt.

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Exsqueeze me :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan