Motorongeval......

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanaf de Wielweg en reed in een scherpe bocht die naar rechts afbuigt door nog onbekende oorzaak rechtdoor.

ok ik ga nu heel slecht aannames doen en misschien ben ik een lul, maar dit is het internet dus dan heb je dat:

Motorrijder reed te hard en kon het bochtje niet halen omdat ie te bang was de motor plat te leggen :P
 
reactie op mijn aanname die door sommige als lomp zal worden beschouwd:

HAHA nou platleggen was echt het probleem niet :D :D
 
wat is dit nou tim.... motorrijder gaat plat en jij gaat domme aannames maken en de rijder belachelijk maken?...
 
attachment.php
 
vanaf de Wielweg en reed in een scherpe bocht die naar rechts afbuigt door nog onbekende oorzaak rechtdoor.

ok ik ga nu heel slecht aannames doen en misschien ben ik een lul, maar dit is het internet dus dan heb je dat:

Motorrijder reed te hard en kon het bochtje niet halen omdat ie te bang was de motor plat te leggen :P

Oh fuck,als ik maar niet rechtdoor ga!
OH FUCK,ALS IK MAAR NIET RECHTDOOR GA!!







Fuck,ik ga rechtdoor
 
Laatst bewerkt:
wat is dit nou tim.... motorrijder gaat plat en jij gaat domme aannames maken en de rijder belachelijk maken?...
sorry '(

Vind het serieus kut voor hem(haar?), maar zulke vage berichten, samen met de openingspost lokte dit uit :P

Deed me even denken aan iemand in een prachtig schoon leren pak, op een gloedje nieuwe r1, die rechtop de bochten door moest en door suzuki gs500's werd ingehaald *D
 
Laatst bewerkt:
Ik ga poep zeggen op motorforum let op mensen hier komt het:

POEP!

*bang voor ban is*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan