motorpak en helmvraag

MarvinGSXR750

Rookie
12 apr 2004
4
0
Zutphen
hallo sportieve motorfreaks!
Ik ben op zoek naar een nieuw motorpak en helm. nu weet ik al wat ik prcies wil hebben: pak - Alpinestars P1 en een helm - Arai Astro/Aurora.
nu zit ik op internet te surfen en zie dat kalsbeek zwolle het P1 pak verkoopt voor €999,- en die Arai helm voor €648,-. ik weet dat je op motorkleding beter niet kan bezuinigen, maar ik hoor van alle kanten dat je t best bij Termaat Motoren in Nijmegen terecht kan voor kleding. Je krijgt daar al standaard korting op alle artikelen. nu vraag ik me af of t ook waar is dat je t goedkoopst uit bent bij termaat en wat een schatting kan wezen voor die helm en 't pak?

vriendelijke brommergroeten uit zutphen! :] :9
 
hallo sportieve motorfreaks!
Ik ben op zoek naar een nieuw motorpak en helm. nu weet ik al wat ik prcies wil hebben: pak - Alpinestars P1 en een helm - Arai Astro/Aurora.
nu zit ik op internet te surfen en zie dat kalsbeek zwolle het P1 pak verkoopt voor €999,- en die Arai helm voor €648,-. ik weet dat je op motorkleding beter niet kan bezuinigen, maar ik hoor van alle kanten dat je t best bij Termaat Motoren in Nijmegen terecht kan voor kleding. Je krijgt daar al standaard korting op alle artikelen. nu vraag ik me af of t ook waar is dat je t goedkoopst uit bent bij termaat en wat een schatting kan wezen voor die helm en 't pak?

vriendelijke brommergroeten uit zutphen! :] :9
Ik zou zeggen,bel ze morgen zelf ff.

:+
 
Als je gewoon merk-kleding koopt ben je meestal wel zeker van kwaliteit, het maakt dan niet uit waar je het koopt. Ik heb goede ervaringen met Kalsbeek. Je wordt er vriendelijk geholpen en ronden bij de kassa de prijzen naar beneen af. Ik heb daar een motorbroek + jas voor 275 euro gehaald. Is niet duur dus. Het merk is REV'IT, dus dat zit ook wel goed. Ze hebben daar trouwens ook nog een ruim aanbod.

P.s. Ik woon vlak bij jou in de buurt, grappig. Rijdt jij ook nog brommer???
 
Jo mark!
empe idd niet ver weg van zutphen. hehe
maar das wel een koopje, die van rev'it. ik heb zelf geen ervaring met kalsbeek, wel heb ik op de motorjaarbeurs vorige maand gezien dat ze niet echt goedkoop zijn. iig nie goedkoper als normaal om t zo maar te zeggen.
ik heb echt mn zinnen gezet op dat pak P1. kweet dat t een goed pak en mooi is.
maar ik denk dat ik nog wel ff bij kalsbeek langsga voor ik naar termaat ga. ik denk dat je met een goede babbel ook best wel ver kan komen..
maar ik rij geen brommer joh, nooit gedaan. haa. ik ben banger op een puch of een vespa dan op een gsxr ghehge :]
maar alle respect voor de brommerts :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan