motorpak jas + broek maat s vraagprijs 125€

erikvh

Die hard MF'er
25 sep 2009
439
0
axel
hallo mijn vrouw heeft dit pak van speurders gehaald volgens de verkoopster was het een maatje M, wat het dus duidelijk niet is, mijn vrouw past het niet dus nu weer in de verkoop.

De tekst is van mijn vrouw haar marktplaats advertentie.

Dit pak heb ik zelf via Speurders gekocht maar helaas is de broek mij iets te klein. Ik heb hem dan ook niet gebruikt. Het pak is nog nooit gedragen, vandaar dat het kaartje er nog aan zit. De verkoopster verkocht het pak omdat ze een leren pak had aangeschaft.

de broek is zwart en heeft reflecterende streepjes en dicht te ritsen zakken. Om het middel is het extra aan te trekken door middel van klittenband. De broekspijpen kunnen verwijd worden door middel van een rits, en kunnen ook aangetrokken worden door klittenband. Er zit een thermobroek in die eruit geritst kan worden.

de jas is zwart met grijs en heeft ook reflecterende streepjes, op voor- en achterzijde. Veel zakken, ook aan de binnenkant. Wordt gesloten met rits en extra flap met klittenband er over heen zodat er geen wind door komt. Kan door middel van klittenband worden aangetrokken om het middel, net boven de ellebogen en bij de pols. De jas kan aan de broek geritst worden zodat het één geheel is. Ook de jas heeft een thermobinnenkleding die eruit geritst kan worden.

Het is een mooi en praktisch pak waar je je 'gewone' kleding onder kunt dragen.

Set is in nieuwstaat.

100_0053.jpg

100_0051.jpg

100_0050.jpg


wij hadden graag 125€ voor het pak gehad.
af tehalen in axel of versturen is ook een mogelijkheid
 
Terug
Bovenaan Onderaan