Motorpak Motorpolitie

Ik ben zelf een maand of 2 terug bij Topskin geweest omdat ik een (opplak)oor verloren was :( en toen hingen daar ook de mooie politiejassen.

Ze kosten toen €300,- ik wilde er al gelijk een nemen omdat ik toch nog een leren jack/jas zocht,ik dacht: da's lachen beetje mensen aan 't schrikken maken! })

Was natuurlijk te verwachten maar ik liet me door m'n enthousiasme overmeesteren :X ,.....je kunt inderdaad die jassen wel kopen maar zonder logo's,politiestrepen e.d.

Jammer, ik zag me al helemaal rijden,lekker van die patsers in Golfjes,corrado's naar de kant wijzen.......en dan gewoon doorrijden! 8-)
 
Okee, je wou het weten, daar komt-ie dan. De pakken worden (onder meer) gemaakt bij Top-Skin, aan de Gageldonkseweg te Breda (Prinsenbeek). Vroeger ook wel bekend als Damen-leathers. De broeken kun je gewoon kopen, de ANWB heeft ze ook en ook de KNMV instructeurs dragen zoiets. De jasjes zijn te koop zonder de specifieke politie logo's. Blijft alleen de vraag wáárom je in hemelsnaam zoiets zou willen kopen. Ik ben niet zo kapot van de pasvorm, het lijkt wel of je een enorme pens hebt in zo een jasje (heb ik ook wel, maar dat hoeft niet iedereen meteen te kunnen zien) en verder is het op geen enkele wijze (te) voorzien van protectie. Voor de prijs die je neertelt voor zo een pak koop je heel wat mooier en beter zittend spul van een andere fabrikant. Het zomerpak (met al die gaatjes erin)zit beter, maar als ik het geld zou mogen besteden zou ik toch eens heel goed gaan rondneuzen in de wereld die "motorkleding" heet. De oranje/witte jassen zijn inderdaad van Stadler. Hiervoor geldt: goed materiaal, mogelijkheid tot plaatsen protectie, matige pasvorm, weinig verstelmogelijkheid en duur. De Gore-Tex broek is overigens wel een fijn ding. Doe er je voordeel mee.
 
Okee, je wou het weten, daar komt-ie dan. De pakken worden (onder meer) gemaakt bij Top-Skin, aan de Gageldonkseweg te Breda (Prinsenbeek). Vroeger ook wel bekend als Damen-leathers. De broeken kun je gewoon kopen, de ANWB heeft ze ook en ook de KNMV instructeurs dragen zoiets. De jasjes zijn te koop zonder de specifieke politie logo's. Blijft alleen de vraag wáárom je in hemelsnaam zoiets zou willen kopen. Ik ben niet zo kapot van de pasvorm, het lijkt wel of je een enorme pens hebt in zo een jasje (heb ik ook wel, maar dat hoeft niet iedereen meteen te kunnen zien) en verder is het op geen enkele wijze (te) voorzien van protectie. Voor de prijs die je neertelt voor zo een pak koop je heel wat mooier en beter zittend spul van een andere fabrikant. Het zomerpak (met al die gaatjes erin)zit beter, maar als ik het geld zou mogen besteden zou ik toch eens heel goed gaan rondneuzen in de wereld die "motorkleding" heet. De oranje/witte jassen zijn inderdaad van Stadler. Hiervoor geldt: goed materiaal, mogelijkheid tot plaatsen protectie, matige pasvorm, weinig verstelmogelijkheid en duur. De Gore-Tex broek is overigens wel een fijn ding. Doe er je voordeel mee.

Wie zegt je dat er geen protectie in de leren kleding van Topskin past. Die kan er gewoon in worden verwerkt hoor.
 
Ts rijdt je toevallig transalp? of Bmw en ben je geweigerd bij de politie? voor dat geld dat je kwijt bent kan je beter nog iets bijlappen en voor een alpinestars o.i.d gaan.

maar goed ieder zijn smaak. alles is al hierboven vermeld. rest mij wel de vraag of die helmen niet ontiegelijk ruizen. en of je nog verstaanbaar bent via de mobilefoon als je rijd ?
 
een politie pak is geen race overall, qua protectie scheelt dit dus nogal wat, je moet er de hele dag mee werken.
 
voor dat geld dat je kwijt bent kan je beter nog iets bijlappen en voor een alpinestars o.i.d gaan.

maar goed ieder zijn smaak. alles is al hierboven vermeld. rest mij wel de vraag of die helmen niet ontiegelijk ruizen. en of je nog verstaanbaar bent via de mobilefoon als je rijd ?
Bijlappen...denk dat je overhoudt.. :? :? :P


Helmen zijn erg goed, gewoon verstaanbaar (mede dankzij goede windbescherming op de BMW) bij "zeer hoge" snelheden O-) ;)
 
Er zit vaste protectie in (niet uitneembaar). Maar da's nu het mooie van TopSkin. Die maken de kleding zelf, dus wat let je om het model te laten aanpassen met uitneembare CE-protectoren. Volgens mij kun je die zelf nog aanleveren ook (kon toen iig wel).
 
Marktplaats:

Aangeboden: Leren politie motorbroek (met witte strepen aan de zijkant)
Prijs: N.o.t.k
Beschrijving: Ik ben in het bezit van een originele politiemotorbroek.(zie foto) Helaas is de maat van deze broek niet voor mij geschikt. Deze broek heeft maat 55 en zit ongeveer gelijk aan de jeansmaat 36/34

Ik ben op zoek naar een zelfde broek (zwarte met witte streep en protections) maar dan in de maat 48of 50. (jeansmaat 32/32) Wie is er in het bezit van deze maat en wil hem graag ruilen voor een maatje groter.

Het gaat dus om dezelfde broek, alleen een maatje kleiner. Voor een soortgelijke broek heb ik geen interesse. Het gaat enkel en alleen om een motorbroek van de Nederlandse motorpolitie.

Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 03-10-2004, 04:31
Gezien: 453 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Ben Brand (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: Montfoort
Regio: Utrecht

Biedingen (Er is nog niet geboden op deze advertentie.)
Biedingen: Bod Bieder Datum
- - - -
- - - -
- - - -


Bieden
Bieden: Vraagprijs te hoog? Doe een bod! (bedrag in euro's komma centen b.v. 6,05 of 25,00)
Uw E-mail adres:
Uw bod: €

Ik begrijp dat je niets te ruilen hebt, maar je kunt het altijd proberen...
 
Echt wel vet zo'n pak.
Weet iemand trouwens waar ik zo'n politiezwijn op de kop kan tikken?
full
 
Denk dat de TS een jaar of 17 is, en hier niet meer terug komt als hij voorzien is van zo'n broek :?
Wat mot je dr mee :X
 
misc


Beste,

Als je meer wilt weten over pakken van motoragenten en/ of bij de Politie werken enzovoort..

Vandaag is in iedere regio een plek gereserveerd waar de Politie motoren zal uitstallen, waar je ook nog op kan zitten en een foto van kan laten maken en je vragen aan de betreffende motor agent kunt stellen.
Het is vandaag http://www.politiedag.nl/. Of je nu altijd al bij de Politie had willen werken of dat je een gloedgloeiende hekel aan ze hebt....Kom langs.
Zeker als motor liefhebber, want je zal daar meer wijzer van worden hoe de Politie denkt over de lichtjes in het wegdek, want ook daar zijn de motoragenten niet blij mee.
 
jongens jongens wat een geouwehoer over zo'n simpele vraag :)
De pakken van de politie worden gemaakt bij Topskin in breda. Ze hangen daar gewoon in het rek, je kunt ze passen, kopen, wat je maar wilt :)

Nog ff wat info:
http://www.topskinmotorkleding.nl/
Top Skin B.V.
Gageldonkseweg 27
4815 PD Breda

Tel: 076 5423000
Fax: 076 5417365
E-mail: info@topskinmotorkleding.nl


Anders nog iets? :)
 
Maar goed, tussen alle onzin door... O-)

Ze worden vlgs. mij gemaakt bij TopSkin. En volgens mij zijn ze niet zomaar te koop voor Jan met de Pet (en dan niet die pet die ons allemaal past). Je kunt denk ik wel iets laten maken wat er op lijkt, maar de die politiebroeken zijn niet zo te koop, dacht ik.

Niet denken Orph! eerlijkheid gebied mij te zeggen dak in 1994 zo'n pak op maat heb laten maken toen ik 23 was en 99 kg woog.
ik heb gewoon zo'n pak kunnen kopen en hangt nog steeds leuk in mijn kast ;)
 
maar goed ieder zijn smaak. alles is al hierboven vermeld. rest mij wel de vraag of die helmen niet ontiegelijk ruizen. en of je nog verstaanbaar bent via de mobilefoon als je rijd ?

echt wel! dwz. hangt een beetje van het comsysteem af, maar hier: een fragmentje van communicatie met 170 km/u: http://www.velltec.com/wav/RVD%20pol%20Utrecht%20JK%2009-12-03.wav das toch goed te verstaan.

en hier met het 'oude' systeem: http://www.velltec.com/wav/motophone_nokia6110_80-220kmh_6-9-2001.mp3 dat klinkt ook niet beroerd. had ik maar zulke spullen B| ownee, zo hard rijd ik toch nooit O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan