Motorpak Motorpolitie

ArmyBobbie

Rookie
8 okt 2004
4
0
Hey Guys!

Ik ben op zoek naar een origineel motorpak van de motorpolitie.

Weten jullie misschien een adres voor mij waar ik dit kan kopen en/of kunnen jullie mij zeggen waar ik evt. een 2e hands pak kan vinden?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Sportieve groet!
 
Enneh, welkom!

Village%20People%20NR%20.jpg
 
Nou, dan ga je met beukeblaadjes op je helm achter de distels zitten en wacht tot er 1 voorbij komt.
Mocht er 1 voorbij komen dan doe je het geluid van donuts na of het openen van menu nr.34 met nassie van de plaatselijke Chinees, de muis wordt nieuwsgierig, komt een kijkje nemen en dan BANZAI ... hebbes zal ik maar zeggen.

Onderstaande punten verdienen enige aanvullende aandacht :
1. Zoek een muis waarvan het postuur tamelijk overeen komt met je eigen voorkomen
2. Kijk van te voren of de muis een aziatisch voorkomen heeft. Mocht het een verschijning zijn met japanse of chinese gelaatstrekken, laat hem dan rustig gaan. Deze hebben meestal diepgaande associaties met zwarte banden en dergelijke.
3. Kijk of bij de bestuurder van het tweewielig rijkseigendom een lange baard onder de Calimero-dop vandaan komt. Mocht dit het geval zijn, laat hem dan ongehindert voorbij gaan. Bij het verwijderen van de lederen buitenste laag kunnen explosieven worden geactiveerd.
4. Kijk van te voren of de gestreepte, tweewielige belastingaanslag is opgeleukt met plak-prenten als Malossi en Breezah of andere snelle plakkers. Indien positief, laat de muis dan ongehindert voorbij gaan. Levenbedreigend en onbegonnen werk (waarschijnlijk opgevoerd).
5. Ga solliciteren bij de KLPD.


:+
 
Maar goed, tussen alle onzin door... O-)

Ze worden vlgs. mij gemaakt bij TopSkin. En volgens mij zijn ze niet zomaar te koop voor Jan met de Pet (en dan niet die pet die ons allemaal past). Je kunt denk ik wel iets laten maken wat er op lijkt, maar de die politiebroeken zijn niet zo te koop, dacht ik.
 
2. Kijk van te voren of de muis een aziatisch voorkomen heeft. Mocht het een verschijning zijn met japanse of chinese gelaatstrekken, laat hem dan rustig gaan. Deze hebben meestal diepgaande associaties met zwarte banden en dergelijke.
Volgens mij heeft elke motoragent diepgaande associaties bij zwarte banden. Vooral van die plakkerige die zich aan de onderzijde van hun motor bevinden....


:+
 
Maar goed, tussen alle onzin door... O-)

Ze worden vlgs. mij gemaakt bij TopSkin. En volgens mij zijn ze niet zomaar te koop voor Jan met de Pet (en dan niet die pet die ons allemaal past). Je kunt denk ik wel iets laten maken wat er op lijkt, maar de die politiebroeken zijn niet zo te koop, dacht ik.

Hey funny guy!

Ken je misschien iemand bij de politie? Zijn er misschien zaken zoals dumpzaken voor legergoederen?

Greetz, Robert.
 
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.
Is er op internet niks te vinden als je zoekt op "kleding motorpolitie" of iets dergelijks.

En ik durf het bijna niet te zeggen maar het is wel serieus bedoeld :
Bel de politie :)

Zij kunnen je wellicht vertellen of en waar die spullen te koop zijn.
 
Hey slimmerik,

Ik bedoel natuurlijk zaken zoals legerdumps maar dan voor bijv. motorpakken van de politie

greetz, robert
je kan proberen wat je wil maar denk je nou echt dat de politie zulk soort pakken 2de hands te koop gaat aan bieden.

ik denk het niet hoor
 
Maar goed, tussen alle onzin door... O-)

Ze worden vlgs. mij gemaakt bij TopSkin. En volgens mij zijn ze niet zomaar te koop voor Jan met de Pet (en dan niet die pet die ons allemaal past). Je kunt denk ik wel iets laten maken wat er op lijkt, maar de die politiebroeken zijn niet zo te koop, dacht ik.
Ik ben jaren geleden eens bij TopSkin geweest. Daar hadden ze toen (hebben ze misschien nog wel) de leren broeken voor de motoragenten. Deze waren toen ook voor de particulier te koop, zij het zonder de specifieke lusjes voor wapen en boeien.

Voor de wannabe-motoragent dus wel interessant.
 
Ik ben jaren geleden eens bij TopSkin geweest. Daar hadden ze toen (hebben ze misschien nog wel) de leren broeken voor de motoragenten. Deze waren toen ook voor de particulier te koop, zij het zonder de specifieke lusjes voor wapen en boeien.

Voor de wannabe-motoragent dus wel interessant.
De kleding van de politie staat geregistreerd net als hun kleuren...
ze mogen niet door particuliere gebruikt worden (bakkie zei zoiets ooit)


hoop ik



neu denk ik

was dat nou

ach ja probeer het zou ik zeggen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan