Motorpak op maat?

Sieb1977

MF'er
17 apr 2004
192
0
Enschede
Hallo,

Ik ben 1.96m en wil graag een motorpak op maat laten maken. Ik rijd op een sportmotor en heb nu een leren broer, maar die is wat te kort en de beschermers zitten niet goed op de knie. Erg storend dus. Weet iemand waar ik een leren broek of pak op maat kan laten maken voor een beetje goede prijs? Ik zoek iets rond Enschede, dus Overijssel.

Alvast bedankt!

Groet Sijbren
 
Sieb, niet om lullig te doen, maare gebruik de zoekfunctie eens als je wilt. ;) Krijg je een hele waslijst met tips. Succes!
 
Hallo,

Ik ben 1.96m en wil graag een motorpak op maat laten maken. Ik rijd op een sportmotor en heb nu een leren broer, maar die is wat te kort en de beschermers zitten niet goed op de knie. Erg storend dus. Weet iemand waar ik een leren broek of pak op maat kan laten maken voor een beetje goede prijs? Ik zoek iets rond Enschede, dus Overijssel.

Alvast bedankt!

Groet Sijbren
ik weet niet in wat voor staat die broek is en wat voor broek het is maar ik heb mn leren broek ook laten verlengen (boven de knie) omdattie toch te kort was en dus oncomfortabel zat. tenzij je graag een nieuwe broek wil hebben dan moet je even doorzoeken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan