Motorpak te leen?

Bedankt!

Dit is voor mij een kennismaking. Ga ik dan ook racen schaf ik natuurlijk een pak aan. Ik ben dit jaar 18 geworden en wil gauw beginnen met mijn rijlessen. Natuurlijk kan ik dan al een pak aanschaffen omdat ik toch uiteindelijk wel op de openbare weg ga rijden, maar zolang ik nog niet aan het lessen ben.. tja, hoop dat je snapt dat wat ik bedoel. Ga ook niet alvast een motor kopen omdat ik toch wel weet dat ik motor ga rijden in de toekomst.
Niet om lullig te doen, maar.... je hebt nog nooit gereden en dan wil je naar de wegrace opstapdag? Dat is toch bedoeld voor als je ambities hebt om komend seizoen in een raceklasse uit te komen?

Of snap ik het niet helemaal :?
 
Niet om lullig te doen, maar.... je hebt nog nooit gereden en dan wil je naar de wegrace opstapdag? Dat is toch bedoeld voor als je ambities hebt om komend seizoen in een raceklasse uit te komen?

Of snap ik het niet helemaal :?

Inmiddels heb ik de dag gehad en deze is meer zeer goed bevallen. Nooit is een groot woord en ik heb wel een aantal keren motor gereden. Op een of andere manier ging dat al vanaf het begin goed. Ik weet hoe het moet en heb er ook geen problemen mee. Ook deze dag was voor mensen met geen ervaring, dus dat zat wel goed.
En ja, een ambitie van mij is om in een raceklasse uit te komen. Of dat volgend jaar gaat gebeuren weet ik nog niet.

Hoop dat je het snapt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan