Motorpak te leen?

dr-rossi

Die hard MF'er
25 okt 2005
362
0
ommen
Hallo

Ik heb voor 1 dag een motorpak + laarzen + handschoen nodig.
Ik heb overal gevraagd, motorzaak bij me in de buurt, rijschool in de buurt, maar niemand heeft ergens een oud pak liggen wat ik voor een dag kan lenen. Ik ken ook verder geen mensen met een pak en om er nou 1 aan te schaffen vind ik ook zonde.

Ik heb 'm nodig voor wegrace opstapdag op 21 of 27 oktober.

Is er iemand die nog een pak heeft liggen dat ik op 1 van die dagen kan lenen?

Bij voorbaat dank.
 
Ik weet niet welke maat ik moet hebben!

Ben 1 meter 75. Geen idee wat voor maat ik dan moet hebben!

Leer heeft de voorkeur maar hoeft niet perse!
 
je zou eigenlijk even naar de winkel weer moeten gaan en even een pak passen,
om te kijken welke maat voor jou goed is.

en voor de mensen nu hier kan je even je lengte en gewicht opgeven.
en je hand/schoenmaat
 
Laatst bewerkt:
Waar heb je dat ding voor nodig? Want wegrace opstapdag klnikt een beetje illegaal, als je wegraces bedoeld :P
 
Ik zal morgen even een pak enzo passen om de maten te weten, want de motorzaak is nu al dicht.

Waar kan ik huren dan? Ik kan namelijk niks vinden.
 
Hallo

Ik heb voor 1 dag een motorpak + laarzen + handschoen nodig.
Ik heb overal gevraagd, motorzaak bij me in de buurt, rijschool in de buurt, maar niemand heeft ergens een oud pak liggen wat ik voor een dag kan lenen. Ik ken ook verder geen mensen met een pak en om er nou 1 aan te schaffen vind ik ook zonde.

Ik heb 'm nodig voor wegrace opstapdag op 21 of 27 oktober.

Is er iemand die nog een pak heeft liggen dat ik op 1 van die dagen kan lenen?

Bij voorbaat dank.
heb nog een pak liggen mag je zo van me hebben.....
maat 58

@ Mod gratis!!!!!!!!!!!
full
 
Wat ga je uitleggen als je plat bent gegaan?,krassen op het pak })

enne let op,schakelen op wegracers gaat andersom dan standaard O-)
 
Wat ga je uitleggen als je plat bent gegaan?,krassen op het pak })

enne let op,schakelen op wegracers gaat andersom dan standaard O-)


Thanks voor die link. Daar kan ik wel wat mee.

Ik verwacht niet dat ik plat ga. Het gaat er immers niet om snelle tijden zetten!
 
Thanks voor die link. Daar kan ik wel wat mee.

Ik verwacht niet dat ik plat ga. Het gaat er immers niet om snelle tijden zetten!

Als je toch niet plat gaat kun je net zo goed in je zwembroek op de motor gaan zitten. Pak moet gewoon passen anders heb het geen nut. Wel willen racen maar geen geld uit willen geven voor bescherming van je eigen lichaam. :?

Veel plezier.

Oja maat 58 is eigenlijk iets van 1.80m 100 kilo. zeg maar
 
Als je toch niet plat gaat kun je net zo goed in je zwembroek op de motor gaan zitten. Pak moet gewoon passen anders heb het geen nut. Wel willen racen maar geen geld uit willen geven voor bescherming van je eigen lichaam. :?

Veel plezier.

Oja maat 58 is eigenlijk iets van 1.80m 100 kilo. zeg maar

Ik verwacht niet plat te gaan ;) Aangezien deze dag geheel om het kennismaken met motorracen gaat. Goede motorkleding is daarbij verplicht.
Maar om nou een pak te kopen voor 1 dag. Stel dat het me niet bevalt en ik wil niet gaan racen dan zit ik met dat pak opgescheept. Daarnaast heb ik niet gezegd dat ik geen geld wil uitgeven. De link van Repsol had ik zelf nog niet gevonden, maar daar heb ik veel aan. Het wordt dus waarschijnlijk een pak huren. Morgen even kijkje nemen!

Enne, zwembroek is me net iets koud! :+
 
Laatst bewerkt:
Maar om nou een pak te kopen voor 1 dag. Stel dat het me niet bevalt en ik wil niet gaan racen dan zit ik met dat pak opgescheept.

Tuurlijk ga je wel racen. :)

Staat er misschien een beetje lullig maar das niet de bedoeling.
Het gaat er mij gewoon om dat er teveel mensen naar mijn zin onverantwoord bezig zijn op de motor.

Veel plezier op je kennismakings dag.
 
Het is gelukt. Ik heb bij AMC motoren motorkleding geregeld voor 21 oktober.

Bedankt voor de tips en hulp.

Mij betreft slotje
 
mooi man succes de 21ste
maar wat trek je eigenlijk aan als je op de openbare weg gaat rijden?

of wil je alleen die ene dag gaan racen :?
 
mooi man succes de 21ste
maar wat trek je eigenlijk aan als je op de openbare weg gaat rijden?

of wil je alleen die ene dag gaan racen :?


Bedankt!

Dit is voor mij een kennismaking. Ga ik dan ook racen schaf ik natuurlijk een pak aan. Ik ben dit jaar 18 geworden en wil gauw beginnen met mijn rijlessen. Natuurlijk kan ik dan al een pak aanschaffen omdat ik toch uiteindelijk wel op de openbare weg ga rijden, maar zolang ik nog niet aan het lessen ben.. tja, hoop dat je snapt dat wat ik bedoel. Ga ook niet alvast een motor kopen omdat ik toch wel weet dat ik motor ga rijden in de toekomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan