Motorpak van binnen reinigen

23 apr 2003
115
0
Hoogeveen
Hallo!!!!!
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je zwetend je pak uittrekt na een warme dag rijden en dan denkt:"hoe kan ik dat het beste reiningen." Ik dacht zelf om maar met mijn motorpak in bad te gaan liggen. Kan ik een bad van iemand effe lenen???
Of door de wasstraat en dan er gewoon op blijven zitten......
Iemand een suggestie????

})
 
geen ervaring mee voor de rest, maar binnenstebuiten doen, dus met de voering aan de buitenkant, en dan koud wassen in de wasmachine?
 
Typisch Nederlands. Gaan zeiken als iemand een eerlijk antwoord geeft. Die jongen geeft toch een eerlijk en niks aan duidelijk te wensen overlatend antwoord?
 
Zo ja, vraag hem dan eens hoe hij zijn pak van binnen reinigt als Rossi hem weer eens het snot voor de ogen heeft gereden en hem heeft doen zweten als ware hij een overspelige echtgenoot wier vrouw een vriendin ziet staan in de kledingkast.
 
nee ik ben geen broertje van de romeinse koning (snif snif)Maar wel een echte fan ik goede tijden en slechte tijden. En rossi is ook niet alles hoor!Naar de buitenwereld is tie erg leuk,maar als de camera,s weg zijn is het volgens mij een iritant snotventje
 
Hallo!!!!!
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je zwetend je pak uittrekt na een warme dag rijden en dan denkt:"hoe kan ik dat het beste reiningen." Ik dacht zelf om maar met mijn motorpak in bad te gaan liggen. Kan ik een bad van iemand effe lenen???
Of door de wasstraat en dan er gewoon op blijven zitten......
Iemand een suggestie????

})


Ik zit er ook mee. Op een gegeven moment gaat je pak gewoonweg stinken.
Maar in de wasmachine doe ik niet. Je hebt spuitbussen die "luchtjes" weghalen, misschien is dat wat. Of in de badkuip met een sopje, weet alleen niet hoe dat uitpakt met het leer (uitdrogen). Effe in de sop, goed "schrobben" en dan meteen buiten in een briesje laten drogen. Daarna meteen in het vet/was zetten ivm uitdroging.
 
gewoon een dagje in de regen rijden :P , en dan rustig lasten drogen en weer opnieuw invetten.

of ff douchen met leren pak aan, mag stom klinken maar het werkt wel :P , daarna ook rustig laten drogen en opnieuw invetten :)

evt laten douchen door vriendin/vrouw, die lachen zich de eerste keer een bult, maar als ze een keer bezig zijn dan ........... :9

:+
 
Typisch Nederlands. Gaan zeiken als iemand een eerlijk antwoord geeft. Die jongen geeft toch een eerlijk en niks aan duidelijk te wensen overlatend antwoord?
als iedereen die het niet weet dat hier gaat melden (hoeveel geregistreerden zijn er?) dan worden dat lekkere lange postings....

lekker nutteloos dus...

lekker in de frisse wind hangen? (je pak dan)
 
Protectie eruit halen om t pak binnenstebuiten te kunnen keren en dan een paar dagen op de badkamer laten hangen. Door de damp van t douchen krijg je een soort stomerij effect :P
 
nou hier dan wat:

Leer Impregneer aërosol 400ml Leer Impregneer is vuil- en waterafstotend, op basis van siliconen en

Oplosmiddelen, speciaal ontwikkeld om het uitdrogen van leer te voorkomen.

Leer Impregneer houdt het leer soepel waardoor het breken van leer

Verminderd wordt. Met het gebruik van Leer Impregneer worden schimmels op

Leer voorkomen. Voor gebruik het leer reinigen met spuitzeep.

Vooral die laatste zin doet het!

cya
smitjr
 
nou hier dan wat:

Leer Impregneer aërosol 400ml Leer Impregneer is vuil- en waterafstotend, op basis van siliconen en

Oplosmiddelen, speciaal ontwikkeld om het uitdrogen van leer te voorkomen.

Leer Impregneer houdt het leer soepel waardoor het breken van leer

Verminderd wordt. Met het gebruik van Leer Impregneer worden schimmels op

Leer voorkomen. Voor gebruik het leer reinigen met spuitzeep.

Vooral die laatste zin doet het!

cya
smitjr
 
Terug
Bovenaan Onderaan