Motorpak Vriendin

Cptbucket

Rookie
2 mrt 2013
25
0
Amsterdam
Binnenkort ga ik mijn eerste brommert aanschaffen (witte ER-6N 2012) en om te zorgen dat mijn vriendin nog een beetje heel is als wij onverhoopt samen onderuit gaan ben ik op zoek naar een goed motorpak.

Haar eisen:
-leer (1 of 2 delen)
-mooi, geen opsmuk (een beetje strak en zwart)
-geen 2e hands

mijn eis:
-niet te duur (ze zal wel af en toe mee gaan op een tochtje, maar ook weer niet heel erg vaak achterop zitten)

Nu is mijn vraag; hebben jullie suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Passen :Y
Als ze niet vaak mee gaat zou ik zeker niet de allerduurste uitkiezen. Die zijn vooral duurder door pascomfort, naam en afwerking.

Kijk eens naar probiker bijv.
 
Binnenkort ga ik mijn eerste brommert aanschaffen (witte ER-6N 2012) en om te zorgen dat mijn vriendin nog een beetje heel is als wij onverhoopt samen onderuit gaan ben ik op zoek naar een goed motorpak.

Haar eisen:
-leer (1 of 2 delen)
-mooi, geen opsmuk (een beetje strak en zwart)
-geen 2e hands

mijn eis:
-niet te duur (ze zal wel af en toe mee gaan op een tochtje, maar ook weer niet heel erg vaak achterop zitten)

Nu is mijn vraag; hebben jullie suggesties?

kijk is aan goed goedkoop en strak


http://www.restyle.ws/products.php?catid=68
 
Mja, eerst maar gewoon eens naar wat zaken gaan om te passen en adviezen te krijgen. Dan kijken wat je budget is en gaan shoppen. Het kan goedkoop, maar het moet ook wel een beetje lekker zitten anders gaat ze niet eens mee. Succes met je zoektocht
 
Mwah... ik heb daar ooit eens een jas gekocht, want qua ontwerp een doordacht ding en zag er netjes uit, niet heel goedkoop trouwens. Prima jas, waterdicht enzo, maar voor korte duur: een half jaar en krap 20000 km later hingen de rafels eraan, lieten een paar stiknaden los, rits stuk... dus, hop, €675 de vuilnisbak in.

Leren broek heb ik er eveneens gepast, maar niet gekocht: pasvorm slecht (knieprotectie t.h.v. je dijbeen) en het leer was al opgerekt na 4 kniebuigingen. Bij Damen eenzelfde broek op maat laten maken, voor hetzelfde geld, en daar doe ik nu bijna 3 jaar mee.

Als je niet teveel wilt uitgeven, ga je imo gewoon voor spullen van bijvoorbeeld Probiker of Rev-it: ga je ook niet jarenlang mee doen, maar de kwaliteit en afwerking zijn beter, prijzen overeenkomstig of lager.
 
Laatst bewerkt:
Om dit goed te kunnen beoordelen moeten we toch foto's zien van je vriendin.

Aangezien je voor leer gaat is het verstandig om een foto te plaatsen met zo weinig mogelijk kleding zodat we wel het juiste advies kunnen geven.
 
Mwah... ik heb daar ooit eens een jas gekocht, want qua ontwerp een doordacht ding en zag er netjes uit, niet heel goedkoop trouwens. Prima jas, waterdicht enzo, maar voor korte duur: een half jaar en krap 20000 km later hingen de rafels eraan, lieten een paar stiknaden los, rits stuk... dus, hop, €675 de vuilnisbak in.

Leren broek heb ik er eveneens gepast, maar niet gekocht: pasvorm slecht (knieprotectie t.h.v. je dijbeen) en het leer was al opgerekt na 4 kniebuigingen. Bij Damen eenzelfde broek op maat laten maken, voor hetzelfde geld, en daar doe ik nu bijna 3 jaar mee.

Als je niet teveel wilt uitgeven, ga je imo gewoon voor spullen van bijvoorbeeld Probiker of Rev-it: ga je ook niet jarenlang mee doen, maar de kwaliteit en afwerking zijn beter, prijzen overeenkomstig of lager.

20d km in een half jaar pff boel zeg
je hebt een jaar garantie daar he
leren jassen zijn prima daar veel mensen die ik ken hebben er 1 gekocht 0 problemen
ga er binnenkort weer 1 kopen daar
 
Om dit goed te kunnen beoordelen moeten we toch foto's zien van je vriendin.

Aangezien je voor leer gaat is het verstandig om een foto te plaatsen met zo weinig mogelijk kleding zodat we wel het juiste advies kunnen geven.

:} _O- :Y

500 euro voor een pak is een leuk bedrag, daar hebben de meeste motorzaken wel wat leuks voor hangen in de aanbieding, gewoon een dagje 'shoppen' en laten passen
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort ga ik mijn eerste brommert aanschaffen (witte ER-6N 2012) en om te zorgen dat mijn vriendin nog een beetje heel is als wij onverhoopt samen onderuit gaan ben ik op zoek naar een goed motorpak.

Haar eisen:
-leer (1 of 2 delen)
-mooi, geen opsmuk (een beetje strak en zwart)
-geen 2e hands

mijn eis:
-niet te duur (ze zal wel af en toe mee gaan op een tochtje, maar ook weer niet heel erg vaak achterop zitten)

Nu is mijn vraag; hebben jullie suggesties?

Weet je zeker dat je geen 2de hands wil ?
Ik heb een mooi pak liggen van mijn vriendin.
Ziet er heel netjes uit.. Ze is 164 en slank gebouwd.
2 delen leer,. zwart met kleine witte stuken erop.
Redelijk strak (maar geen racepak, er kan nog kleding onder, ook geen sliders, wel protectoren) lichtjes getailleerd.


Ze is ermee gestopt, vandaar.
 
Laatst bewerkt:
voor 500 euro kun je heel wat leuks kopen. Zeker in de outlet is daar voldoende voor te vinden.

Maar kijk ook eens naar bijvoorbeeld het merk Büse. Leuke spullen voor alleszins redelijke prijzen
 
Een suggestie: dat "niet te duur" snappen wij natuurlijk, maar breng het als: liefje, voor jouw veiligheid speelt geld geen rol, we smijten er gewoon 400 tegenaan *D
 
20d km in een half jaar pff boel zeg
je hebt een jaar garantie daar he
leren jassen zijn prima daar veel mensen die ik ken hebben er 1 gekocht 0 problemen
ga er binnenkort weer 1 kopen daar
In mijn herinnering was men niet erg bereid iets aan die rits te doen, maar ieder z'n ding. Zoals ik aangaf leveren ze best leuk spul, maar voor hetzelfde geld (en minder) zijn betere spullen van meer gerenommeerde merken te koop.

@TS voor een budget van 500 a 600 moet je gemakkelijk een outfit kunnen scoren, gewoon een beetje shoppen bij diverse motorzaken.
 
Weet je zeker dat je geen 2de hands wil ?
Ik heb een mooi pak liggen van mijn vriendin.
Ziet er heel netjes uit.. Ze is 164 en slank gebouwd.
2 delen leer,. zwart met kleine witte stuken erop.
Redelijk strak (maar geen racepak, er kan nog kleding onder, ook geen sliders, wel protectoren) lichtjes getailleerd.


Ze is ermee gestopt, vandaar.

Mij maakt het niet zoveel uit, maar zij wil het liever niet, daarnaast denk ik dat ze ook niet in dat pak past. Bedankt voor het aanbod!
 
Als het enkel voor achterop is zou ik toch kijken naar 2de hands. Voor 200 euro heb je toch al iets degelijks zo. Heb zelf een lederen combi van 80 euro, enige wat er mis mee is, is de kleine strookjes grijze verf die loslaten. Voor de rest gewoon dik leder, dubbel gestikt, en de rode/zwarte/witte kleuren zien er nog geweldig uit.
 
Rij al 7 jaar rond met een Hein-Gericke pak van 300 euro. Prima spul. Niet te veel opsmuk.

19431b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Om dit goed te kunnen beoordelen moeten we toch foto's zien van je vriendin.

Aangezien je voor leer gaat is het verstandig om een foto te plaatsen met zo weinig mogelijk kleding zodat we wel het juiste advies kunnen geven.

idd :Y zoals DHC ook aangeeft alles valt en staat met de pasvorm..... FOTOS!!!! :+

Ik weet dat er diverse webshops zijn die verschillende aanbiedingen hebben bijv: tenkate outlet.
 
Ik ben zelf geslaagd bij Kalsbeek in Zwolle (geen idee of dat bij jou in de buurt ligt). Daar hebben ze een hele afdeling voor vrouwen. Volop keus. Ik heb daar zowel mijn leren als textiel pak vandaan. Ze hebben ook altijd wat pakken van het vorige seizoen in de aanbieding (zal mij een rotzorg zijn. zwart is zwart :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan