Motorpak?

Textiel jas is nooit weg.

Als het koud is past hij vaak zonder probleem ove je leren jas heen. :)

Dan heb jij het erg koud :) Heb de winter doorgereden zonder de wintervoering.. was al warm genoeg zo. Ach van kickstarten wordt je ook warm he, misschien is dat het verschil.. kickstarten of drukken op een knopje :+
 
Dan heb jij het erg koud :) Heb de winter doorgereden zonder de wintervoering.. was al warm genoeg zo. Ach van kickstarten wordt je ook warm he, misschien is dat het verschil.. kickstarten of drukken op een knopje :+

En na twee uur rijden :? Eertse half uur is vaak prima te doen. Dan krijg ik het toch langzaam beetje koud als het vriest.
 
Zelf zowel een leren pak als een doorrijpak. Vind leer toch lekkerder in de zomer, bovendien trek je dan de broek (met de broodnodige bescherming) niet meer aan.

Pas op met een rood pak bij een rode motor, kleuren kunnen dan erg vloeken. Neutrale kleur kan dan beter zijn (og gewoon een zwarte motor kopen).
 
Oke, ik ben eruit.
Deze jongen gaat dus maar voor leer.
Maar.....
Deze motor heb ik
misc.php

Suggesties voor kleuren? (denk zelf rood)
of is neutraal beter voor eventuele volgende motor
En wat is beter?
Combi of los?
En de prijs, ik heb pakken op de beurs gezien voor 500 euro.. is dit duur?

Ik heb dezelfde motor gehad :}
Ik heb toen een rood/zwart/grijs dainese combi-pak gekocht in de aanbieding bij Safe destijds voor 1300 gulden. Toen ik een Suzuki gsx-R (blauw/wit) kocht heb ik er een nieuw pak bij moeten kopen (dainese K van +/-fl.2300,-). Kleuren van pak en motor smoelde niet meer :(
 
Laatst bewerkt:
Het viel me op dat er op de beurs wel erg veel MQP pakken hingen. Is die toko definitief failliet of zo? Wat is trouwens beter voor een combi pak: een metalen of kunstof rits?
 
Het viel me op dat er op de beurs wel erg veel MQP pakken hingen. Is die toko definitief failliet of zo? Wat is trouwens beter voor een combi pak: een metalen of kunstof rits?

MQP is dacht ik idd over de kop, of het nog doorgaat weet ik niet. Was namelijk laatst bij de dealer voor een pak en er werd gezegd dat alles besteld kon worden behalve MQP, dus trek je conclusies.
 
Mmmm, heb zelf MQP broek en laarzen. Gelukkig is er (nog) niets mis mee.

Op zich jammer als ze failliet zijn, hadden wel leuke dingen.
 
Een zwart leer pak heeft denk 90 % van de motorrijders.
Past bij elke motor.
Een zwart pak past denk het mooiste bij jouw motor.
Ik heb een felgroen leerpak maar als ik een ander kleur motor koop dan houd ik het pak toch :)
Een pak die niet bij je motor past is ook leuk om te zien, vind ik.
 
koop een combi...van mqp bv. en koop een beetje een neutrale kleur...je pak gaat vaak langer mee dan je motor....

en koop meteen een paar kneesliders erop...handig voor later....
 
Zag gisteren bij Roelof Thijs een hele relaxte zwarte combi hangen voor 315 €!!! Koopje lijkt me. Laatste van dat model, dus flink in de aanbieding. Kon alleen met geen mogelijkheid die jas dichtrrkijgen, dus maar ff verder zoeken.
 
nadelen combi:

- liggend aantrekken 8-)
- regent door door ventilatie gaatjes
- lastig met kleren eronder
- te warm in zomer en te koud in winter

voordelen combi:

- klapert niet
- "staat goed" bij sportmotor
- veiligst
- minder brandstof verbruik :?
- hogere topsnelheid })

Ik heb idd een pak met neutrale kleuren, wit zwart grijs... voor het geval ik van motor wissel...
 
ff mezelf quoten: :)

Zag gisteren bij Roelof Thijs een hele relaxte zwarte combi hangen voor 315 €!!! Koopje lijkt me. Laatste van dat model, dus flink in de aanbieding. Kon alleen met geen mogelijkheid die jas dichtrrkijgen, dus maar ff verder zoeken.

Vandaag dus nog even naar een andere dealer in Assen geweest. Loop daar de kledinghoek in en bingo, heel vet Spyke pak. Wel 1700 gulden, maar 30 % korting, dus ik denk die is voor ikke. Maar je raad het al, ding is dus ook maatje 56 en dus te klein. Stomme kleine kutitaliaantjes...

Morgen nog even op jacht en ik hoop dus echt dar 3 keer scheepsrecht is. Word er strontziek van.
 
Op de beurs een mooi leren IXS combipak gekocht. Zwart/donkergrijs/zilver. Zit erg goed en toch veel protectie (hoop ik.... :P )

Maarre hoezo moet je een combi liggend aantrekken :? :? :? Kost geen enkele moeite om het ding staande aan te trekken.

Oh ja, voor ik het vergeet. Op de rug zitten ventilatie gatenbuisjes. In de opening daarvan zitten stukjes schuim. Deze stukjes schuim kan ik er zo uithalen, maar is dat ook de bedoeling??? M'n eigen "intuitie" zegt van wel, maar wat denken jullie er van?? Zal proberen om er een foto van online te krijgen.

Enne sinds dit m'n eerste pak is, tips over onderhoud (invetten/smeren etc zijn welkom)
 
Laatst bewerkt:
Vooral die hogere topsnelheid spreekt me aan! :}

nadelen combi:

- liggend aantrekken 8-)
- regent door door ventilatie gaatjes
- lastig met kleren eronder
- te warm in zomer en te koud in winter

voordelen combi:

- klapert niet
- "staat goed" bij sportmotor
- veiligst
- minder brandstof verbruik :?
- hogere topsnelheid })

Ik heb idd een pak met neutrale kleuren, wit zwart grijs... voor het geval ik van motor wissel...
 
Ik heb zelf ook voor een MJK-pak gekozen, daar alle andere pakken te kort waren (197cm). Zit echt perfect. De kleuren die ik heb gekozen zijn neutraal: zwart, zwartcarbon, wit en titaangrijs. Alleen heb ik dan de buitenkant van de onderarm en buitenkant van mijn scheen in neonrood laten uitvoeren en dat past dus nergens bij. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan