Motorpiraat had net twee dagen zijn rijbewijs

Daarom staat normaal ook tussen aanhalingstekens omdat normaal rijgedrag toch algemeen word beschouwd als gedrag binnen de regels die er gelden in het verkeer. Ik weet dat alle "normale" motorrijders altijd netjes rijden maar als je net je rijbewijs hebt en je hebt net die machine gekocht waar je al vanaf je 16e van droomt. Tja... in dat opzicht denk ik dat het dan toch een normaal gevolg is mits de angst niet toeslaat dat je hem net even verder open draait dan die 120km/u waar je in 4 a 5 seconden op zit. Als je dan ziet dat de politie je volgd kan ik me ook nog wel inbeelden dat je vanuit angst probeerd weg te komen ook al zou ik zelf de consequenties onder ogen zien. Dat is het risico van het vak.

Of ik mijn rijbewijs waard ben, ik ben heel sociaal en oplettend in het verkeer. Binnen de bebouwdekom zie je mij geen overtredingen maken. Ik ben dan ook zeer bewust van alle gevaren en defensief rijden. Als de situatie het naar mijn idee toelaat wil ik echter buiten de bebouwde kom het gas wel eens open draaien... is dat normaal??

deze uitleg stemt mij idd meer gerust
_O-
 
Een MOTOR piraat?????? Hoe doet hij dat met die papegaai op z'n schouder met 200 + op de teller? :?
_O- en een hakerige hand,een lapje voor z'n oog en met een houten been kun je echt niet schakelen hoor :N :+

maarja? wat is hij dan :?

'' Je bent wat je eet.. een cracker'' :+
 
Laatst bewerkt:
Wat ben je dan?
ach, die jongen gaf ook effe gas en dat doe je als je jong bent en zeker als je net je rijbewijs hebt en een "snelle" motor .
Omdat hij zo schrok van de cops naaide hij eruit, kan het wel begrijpen.
Slim is het niet nee.
 
ROTTERDAM - De politie heeft donderdagavond een motorpiraat aangehouden die nog maar twee dagen zijn rijbewijs had en sneller dan 200 kilometer per uur over de weg raasde. Samen met drie andere motorrijders viel hij op toen hij met hoge snelheid over de Europaweg (N15) door het Rotterdamse havengebied scheurde. De 24-jarige piraat uit Spijkenisse mocht zijn roze papiertje en zijn motor inleveren.

Het groepje motorrijders ging er vandoor toen het een surveillanceauto van de politie zag. De vier negeerden de agenten en reden met snelheden van boven de tweehonderd kilometer per uur weg. De groep splitste zich op het Stenen Baakplein. Uiteindelijk lukte het de politiemensen om de 24-jarige man op de Dijkweg in Hellevoetsluis tot stoppen te dwingen.


Wat ben je dan?
langzame slimmerd :9
 
En hoe die een bezwaarschrift moet indienen _O- .


[offtopic]
Had laatst op de terugweg naar huis een politiebusje achter me zitten.
Had ze op gepikt toen ik van me werk weg ging, en heb even een omweg gemaakt door Deventer. Had zo'n vermoeden dat ze me rijstijl effe wilden zien :X .
Uiteindelijk zat ik bij Olst achter een auto die 70Km reed, terwijl je daar 80Km mag.
Tis veel doorgetrokkenstreep, en een paar stukjes niet doorgetrokken streep.
Leek me niet verstandig om bij een doorgetrokkenstreep in te halen, dus maar even gewacht.
Uiteindelijk was ik aangekomen bij de niet doorgetrokken streep, schakel terug en plank de auto voorbij (zat zo rond de 120Km, en gelijk weer terug laten zakken naar de 90Km). Zelfde moment ging het busje ook mee, en stoof toen mij ook voorbij.
En nee, ze hielden mij niet aan :W
[/offtopic]


Da's toch een inhaalactie uit het boekje :? Als ik agent was geweest en gezien had dat je volgens de "Het nieuwe :r ijden*" methode had gereden, door met een snelheidsverschil van 0,1 km/h in te gaan halen, dán had je van mij pas een boete gekregen. Artikel 5, gelijk rijbewijs kwijt B|



[edit]

*: strategisch geplaatste dubbele punt.

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Veel hier op MF zeggen ,stommeling,roekeloos, sukkel en ga zo maar door,maar laat de eerste hier maar eens opstaan die nooit te hard gereden heeft,alleen als je hard of heel hard rijd moet je het geluk hebben dat blauw je niet ziet!

Schei nou toch eens een keer uit met dat oeverloze linkse gezeik man.

1e zit er een enorm verschil tussen te hard rijden en als een krankzinnige idioot over de 200 km/u vliegen.

2e heeft dat figuur net twee dagen zijn rijbewijs. Zou hij die motor al voldoende beheersen om dergelijke snelheden aan te kunnen denk je?

Maar nee.....in plaats van de krimineel (want het is werkelijk krimineel wat hij flikte) te bekritiseren kunnen we beter iedereen die dat wel doet aanvallen.

En ja.......Whimpey rijd ook (wel eens) te hard. Alleen is Whimpey nuchter genoeg die beruchte 50km(te hard) grens in de gaten te houden.
 
Schei nou toch eens een keer uit met dat oeverloze linkse gezeik man.

1e zit er een enorm verschil tussen te hard rijden en als een krankzinnige idioot over de 200 km/u vliegen.

2e heeft dat figuur net twee dagen zijn rijbewijs. Zou hij die motor al voldoende beheersen om dergelijke snelheden aan te kunnen denk je?

Maar nee.....in plaats van de krimineel (want het is werkelijk krimineel wat hij flikte) te bekritiseren kunnen we beter iedereen die dat wel doet aanvallen.

En ja.......Whimpey rijd ook (wel eens) te hard. Alleen is Whimpey nuchter genoeg die beruchte 50km(te hard) grens in de gaten te houden.

je heb gewoon gelijk ,,,
De kans dat ie europees jeugd kampioen 125 cc is geweest en dus over heel veel rijvaardigheid beschikt is klein.. al snap ik best dat zo'n jonge vent zich makkelijk laat meeslepen door zijn "vrienden" hoop dat ie zijn lesje geleerd heeft en dat ie zijn spulletjes terug krijgt en een relaxere motor terug koopt en voortaan nadenkt .......

is ie echt alles deventief kwijt ??? ??
 
je heb gewoon gelijk ,,,
De kans dat ie europees jeugd kampioen 125 cc is geweest en dus over heel veel rijvaardigheid beschikt is klein.. al snap ik best dat zo'n jonge vent zich makkelijk laat meeslepen door zijn "vrienden" hoop dat ie zijn lesje geleerd heeft en dat ie zijn spulletjes terug krijgt en een relaxere motor terug koopt en voortaan nadenkt .......

is ie echt alles deventief kwijt ??? ??

zal niet hoor
 
ROTTERDAM - De politie heeft donderdagavond een motorpiraat aangehouden die nog maar twee dagen zijn rijbewijs had en sneller dan 200 kilometer per uur over de weg raasde. Samen met drie andere motorrijders viel hij op toen hij met hoge snelheid over de Europaweg (N15) door het Rotterdamse havengebied scheurde. De 24-jarige piraat uit Spijkenisse mocht zijn roze papiertje en zijn motor inleveren.

Het groepje motorrijders ging er vandoor toen het een surveillanceauto van de politie zag. De vier negeerden de agenten en reden met snelheden van boven de tweehonderd kilometer per uur weg. De groep splitste zich op het Stenen Baakplein. Uiteindelijk lukte het de politiemensen om de 24-jarige man op de Dijkweg in Hellevoetsluis tot stoppen te dwingen.


Wat ben je dan?
een regelrechte dombo! |( |(
 
Mojo schreef:

Ze zagen de agenten aan de anedere kant van de weg en gaven vol gas, en hadden niet verwacht dat de agenten zouden omkeren en achteraan zouden gaan. Toen waren de motorrijders al een heel stuk verder, de agenten moest ver boven de 200 km/h rijden om de motorrijders weer bij te halen en toen splitsten ze zich. Vervolgens zagen de agenten deze motorrijder bij het stoplicht staan of gaven het stopstekentje, en toen is hij gestopt.

Ik weet niet waar Mojo deze info vandaan haalt maar het is in ieder geval uit de duim gezogen.
Misschien kan je dan beter niks schrijven :X

De beginnende motorrijder werd uiteindelijk door een motoragent staande gehouden. *O*
Alsof de beginnende motorrijder tijdens zijn vlucht voor de politie bij een rood verkeerslicht zou stoppen :? :? :? :? :? :?

Ninjawil
 
Mojo schreef:

Ze zagen de agenten aan de anedere kant van de weg en gaven vol gas, en hadden niet verwacht dat de agenten zouden omkeren en achteraan zouden gaan. Toen waren de motorrijders al een heel stuk verder, de agenten moest ver boven de 200 km/h rijden om de motorrijders weer bij te halen en toen splitsten ze zich. Vervolgens zagen de agenten deze motorrijder bij het stoplicht staan of gaven het stopstekentje, en toen is hij gestopt.

Ik weet niet waar Mojo deze info vandaan haalt maar het is in ieder geval uit de duim gezogen.
Misschien kan je dan beter niks schrijven :X

De beginnende motorrijder werd uiteindelijk door een motoragent staande gehouden. *O*
Alsof de beginnende motorrijder tijdens zijn vlucht voor de politie bij een rood verkeerslicht zou stoppen :? :? :? :? :? :?

Ninjawil

En jij gelooft direct de informatie die in de krant staat of op internet |(
Ik zeg alleen dat de media zoals gewoonlijk het verhaal opblaast.

Lijkt me erg stug dat de motorrijder eerst vlucht van de politie en dan toch eventjes gaat stoppen, als je dan toch bezig bent met een vluchtpoging dan rij je door en stop je niet.
 
En jij gelooft direct de informatie die in de krant staat of op internet |(
Ik zeg alleen dat de media zoals gewoonlijk het verhaal opblaast.

Lijkt me erg stug dat de motorrijder eerst vlucht van de politie en dan toch eventjes gaat stoppen, als je dan toch bezig bent met een vluchtpoging dan rij je door en stop je niet.
en jij ben student. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan