Motorpiraat had net twee dagen zijn rijbewijs

logodommelsch.jpg
:9
 
In het krantenbericht staat dat de politie de 24-jarige man tot stoppen moest dwingen.

Er is duidelijk gewoon een leuk verhaaltje van gemaakt om weer eens "nieuws" te laten zien.

Die man is gewoon is een stel agenten voorbij gereden, trok het gas ver open, en liet de agenten achter zich, inmiddels staat die man bij een stoplicht of dergelijke en komen de agenten met meer dan 200+ km/h aan en geven hem een stopteken.

Edit:
En als hij dmv van een meting was gepakt stond dat echt wel erbij, zo is de politie dan ook wel om dat direct aan de media door te spelen dat ze weer een wegpiraat hebben gepakt.
 
In het krantenbericht staat dat de politie de 24-jarige man tot stoppen moest dwingen.

Er is duidelijk gewoon een leuk verhaaltje van gemaakt om weer eens "nieuws" te laten zien.

Die man is gewoon is een stel agenten voorbij gereden, trok het gas ver open, en liet de agenten achter zich, inmiddels staat die man bij een stoplicht of dergelijke en komen de agenten met meer dan 200+ km/h aan en geven hem een stopteken.

Edit:
En als hij dmv van een meting was gepakt stond dat echt wel erbij, zo is de politie dan ook wel om dat direct aan de media door te spelen dat ze weer een wegpiraat hebben gepakt.
Was jij erbij? Er staat meerdere malen duidelijk dat ze (motorrijders) 200+ hebben gereden. Je noemt zelf trouwens ook de snelheid 150-200, dusss (te lui om quote te zoeken)...
 
In het krantenbericht staat dat de politie de 24-jarige man tot stoppen moest dwingen.

Er is duidelijk gewoon een leuk verhaaltje van gemaakt om weer eens "nieuws" te laten zien.

Die man is gewoon is een stel agenten voorbij gereden, trok het gas ver open, en liet de agenten achter zich, inmiddels staat die man bij een stoplicht of dergelijke en komen de agenten met meer dan 200+ km/h aan en geven hem een stopteken.

Edit:
En als hij dmv van een meting was gepakt stond dat echt wel erbij, zo is de politie dan ook wel om dat direct aan de media door te spelen dat ze weer een wegpiraat hebben gepakt.
weer zo,n student.
 
In het krantenbericht staat dat de politie de 24-jarige man tot stoppen moest dwingen.

Er is duidelijk gewoon een leuk verhaaltje van gemaakt om weer eens "nieuws" te laten zien.
:^

Beetje hoog tuinlaafgehalte :r
 
Het joch reed in elk geval nog op de N15, een weg door de haven die redelijk 'geschikt' is om ff te knallen. Toen ik m'n fiets net had ben ik daar ook ff gaan rijden en met een vrijwel lege overzichtelijke weg, perfect asfalt etc. is de verleiding wel erg groot. Ik behoor niet tot de groep mensen die altijd en overal (veel) te hard wil rijden en snelheidslimieten maar onzin vindt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je, met net je rijbewijs en net een motor, toch ff wil testen wat hoge snelheid met jou en je motor doet.

En dat je in een havengebied piraten treft is al helemaal niet zo gek. :+
 
ik eigenlijk niet begrijpt dat de pliezie hem tot stoppen moest
dwingen :?
de N15 is namelijk n doodlopende weg. :Y
Sja... Telegraaf, hé... :+


Hier hebben ze pas ook een aantal motorrijders tot stoppen gedwongen om ze het rijbewijs af te nemen... Die waren de pont op gereden.
 
ik eigenlijk niet begrijpt dat de pliezie hem tot stoppen moest
dwingen :?
de N15 is namelijk n doodlopende weg. :Y

klink misschien gek, maar je aan de andere kant ligt ook een 2 baans waardoor je weer terug gaat. Precies net zo ver als de tegenover gestelde richting :+

Men pakt dan de afslag Oostvoorne\Brielle, waar die namelijk is heen gereden. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan