Motorpleisterplaatsen: een overzicht

rolfroemers

MF'er
28 feb 2011
169
22
Haarlemmermeer
Voor ons rondje IJsselmeer zoeken wij, voor ėėn nacht een hotel, B&B, cabine waar je lekker kunt slapen en waar de motor veilig staat.
Suggesties?

Alvast bedankt.

BMW-Wouter

Die hard MF'er
11 aug 2018
947
351
61
Schiedam
Voor ons rondje IJsselmeer zoeken wij, voor ėėn nacht een hotel, B&B, cabine waar je lekker kunt slapen en waar de motor veilig staat.
Suggesties?

Alvast bedankt.
Dan moet je wel aangeven op welk deel van het rondje je een onderkomen zoekt.
Rondje IJsselmeer rij je overigens makkelijk binnen 1 dag (inclusief alle tijd voor benen strekken en versterken van de inwendige mens), zeker gezien je eigen woonplaats.

rolfroemers

MF'er
28 feb 2011
169
22
Haarlemmermeer
Dan moet je wel aangeven op welk deel van het rondje je een onderkomen zoekt.
Rondje IJsselmeer rij je overigens makkelijk binnen 1 dag (inclusief alle tijd voor benen strekken en versterken van de inwendige mens), zeker gezien je eigen woonplaats.
Ha Wouter, vergat ik idd. Natuurlijk rijden we dat in een dag maar met mooi weer lekker rondom Balk (omgeving Gaasterland) een tussenstop nemen op een leuke locatie.👍

• Like
Waarderingen: BMW-Wouter

Grutske Frys

MF'er
11 sep 2017
101
17
47
Minnertsga
Hotel de Vigilante te Makkum een idee? Niet in Gaasterland maar wel mooi plekje aan het strand, met afgesloten fietsenhok.
Ik heb zelf een stacaravan op makkum, op 200m vanaf de Vigilante, je mag hem ook bij mij op het terras zetten!

StefanGT

MF'er
17 mei 2018
65
33
De Biggegrill in Attendorn (Sauerland) mag hier niet ontbreken. Heel lekkere patat en het staat hier bij goed weer altijd helemaal vol met motorrijders. Ken geen andere plaats waar op een doorsnee weekenddag zoveel motorrijders zijn.

DSC00977.JPG

Thijs67

MF veteraan
Donateur
7 aug 2012
1.613
139
Den Dolder
18 juni 2018 is dit topic voor het laatst bewerkt door TS. Beetje jammer.
Zeker omdat het een sticky topic is.
Wat te doen hiermee Mod?

Deputy Duc

Moderator
Crew
Donateur
2 aug 2004
24.602
1.267
57
Ik zou zeggen, stuur de TS een PB. Als het topic niet wordt bijgehouden, is het misschien niet zinvol het sticky te houden.