Motorpleisterplaatsen: een overzicht

http://www.spinner-bruecke.de/restaurant.htm

full

full

full

full


Spinner-Brucke in Berlijn ;) *O*
 
Even een update, Vorige keer dat ik er was was het Biker motel in apen failliet jammer genoeg. De Grootste scnitzel die ik ooit gegeten had haha. En in Groningen heb je nu de Poort van Aduard in het gehucht nieuwklap. Dit is het opkomende cafe voor echte motorrijders!

Gegroet
 
In Duitsland net over de grens, in Gildehaus, de Ostmühle. A1 Hengelo -> Oldenzaal -> eerste afslag Bad Bentheim / Gildehaus. Hier komen elke zondagochtend veel motoren samen, ook veel klassiekers. Je kan ook binnendoor, via Oldenzaal bij De Lutte de grens over en in Gildehaus wordt de Ostmühle wel aangegeven.

Google Maps
 
In Lorup Duitsland, Saterland zit een bikers Inn voor eten en drinken. Met mooi weer altijd druk. Wel allemaal Duits... Weet iemand of NL ook biker cafés heeft?
 
Dit plekje heb ik vorige zomer ontdekt en is zeker de moeite waard. Vanaf Harlingen rijdt het er erg leuk langs de dijk, leuke bochtjes en over het algemeen is de weg er lekker schoon. Bij het terras in Laaksum (kleinste vissersdorpje van Nederland) stond het keer op keer vol met collega rijders. Ook onderweg veel collega rijders tegen gekomen.

Een echte aanrader!

Foto800-LZVERKUL.jpg


Foto800-U8R8LJLN.jpg
 
Café “Die Twee” in Bergen op Zoom.
Een echt motorrijders cafe met regelmatig bandjes en 3x per jaar een motorrit.
En thema dagen als American Day en Ratbike Day.

En ik ben er ieder weekend te vinden. :P

1391696_538018899617153_763000142_n.jpg

( Spot de sticker )

Google Maps Lokatie


Website: Cafe Die Twee

Koepelstraat 112

4611LV
Bergen op Zoom
Telefoon: 0164-259122

Misschien tot ziens.
 
Even een update, Vorige keer dat ik er was was het Biker motel in apen failliet jammer genoeg. De Grootste scnitzel die ik ooit gegeten had haha. En in Groningen heb je nu de Poort van Aduard in het gehucht nieuwklap. Dit is het opkomende cafe voor echte motorrijders!

Gegroet

Voor zover ik weet (ik moet er nog heen) zijn ze weer open en hebben ze de boel flink aangepakt en een nieuwe naam.
Biker-Hotel Zur Schanze Holtgast
 
Wij zijn net geopend: Het Motorcafe in Harfsen.
Elke zondag proberen we verschillende dingen te organiseren van maart t/m oktober.
Check de agenda op www.motorcafe.nl
 
Ik ben er 14 dagen geleden op zatermiddag nog geweest. Het was gewoon geopend. Het bikercafe, dat enkele jaren gesloten is geweest, ca. 3 kilometer verderop was wel weer in gebruik. In het vorbijgaan te zien is het nu een wat chiquere gelegenheid geworden. In het verleden kwamen we hier regelmatig. Op zondag lwamen hier honderden motoren. De sfeer was er veel gezelliger dan bij Broesel.
 
Ik ben er 14 dagen geleden op zatermiddag nog geweest. Het was gewoon geopend. Het bikercafe, dat enkele jaren gesloten is geweest, ca. 3 kilometer verderop was wel weer in gebruik. In het vorbijgaan te zien is het nu een wat chiquere gelegenheid geworden. In het verleden kwamen we hier regelmatig. Op zondag lwamen hier honderden motoren. De sfeer was er veel gezelliger dan bij Broesel.

Welk Bikercafe bedoel jij dan Jo.
En is dat bikerfruhstuck er nog?
 
Ik bedoel het cafe dat links langs de weg Bruggen Boisheim ligt. Dit is enkele jaren dicht geweest en erg verwaarloosd. Onlangs zag ik dat het opgeknapt was en er in de tuin weer een terras is ingericht. In het verleden was dit op zondagmorgen een drukke en vooral gezellige tussenstop. Of het dit weer kan worden is afwachten.
 
Hoe kan KingCoder (de topicstarter) nou de grootste verzamelplek in Duitsland vergeten?
Daar zijn we zelf geweest/meerdere keren langs gereden:
www.biker-treff.de/treff/Johanniskreuz,+Caf%C3%A9+Nicklis.html
(Wel erg duur voor een bak koffie met taart).
 
Hoe kan KingCoder (de topicstarter) nou de grootste verzamelplek in Duitsland vergeten?
Daar zijn we zelf geweest/meerdere keren langs gereden:
www.biker-treff.de/treff/Johanniskreuz,+Caf%C3%A9+Nicklis.html
(Wel erg duur voor een bak koffie met taart).


Haha dat is een mooi plekje ja :-)
 
zo, weer een beetje bijgewerkt. schandalig lang geleden :Z :/
 
Laatst bewerkt:
De Broesel in Brüggen /Bracht is nog steeds gesloten ... ( Vandaag nog effe langs geweest ).
Jammer, was er altijd gezellig. :?
 
De shipper in Lommel (België)
Heeft een leuk buitencafe en is open van maart tot oktober.
Er is ook een winkeltje aan (in de kelder)met tal van artikelen tegen heel goede prijzen.
Gedurende het jaar wordt er af en toe ook wat gefeest,een opendeurdag met een solden hoek en optredens ,een foute party,een rock a Billy day,kerstfeestje enz.
Het is er altijd gezellig en iedereen is er welkom!
Adres,
Shipper/indianstore
Sloepstraat
3920 Lommel/ België
 
Biker Farm in Bulderen bestaat niet meer , jammer maar waar


Als je zo aan het rond toeren bent in ons land of de landen om ons heen dan kom je zo af en toe op plekken waar veel andere motorijders óók zijn. Zomaar.
In de topic wil ik een lijstje samenstellen van deze pleisterplaatsen. Plekken dus die je kunt opnemen in je toertje waar je zeker bent dat er meer motorrijders komen. We hebben het dan natuurlijk vooral over weekenden, dus de defenitie luid: Plaatsen waar je op een willekeurige zaterdag of zondag op een willekeurig tijdstip kunt aankomen met je motor en andere motorrijders aantreft.


Noem ze maar, ik zal deze post updaten. Als het effe kan ook even zo'n leuke google-maps link bij plaatsen. Let op dat je de link tussen "kwootjes" plaatst anders doetie het niet.

Vanaf heden is er een nieuwe categorie: "Commerciele plekken met speciale MF voordeeltjes". Dit zijn cafe's of hotels of campings enfin noem maar op waar je iets speciaals krijgt als MF'er. Kopje koffie, koekje, korting noem maar op. Er staat er nu één en da's wat weinig. Wie volgt?

Overzicht

Commerciele plekken met speciale MF voordeeltjes

Nederland

België

Duitsland

Frankrijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan