Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Ferienwohnung Langelsheim, Mühlenstraße 22 in Langelsheim.

We hebben laatst voor een lang weekend de Harz hiervan gebruik gemaakt. De eigenaar is zelf een motorrijder. Geen gezeur, ruim appartement. We zouden het zo weer boeken. Prima uitvalsbasis voor de Harz. Motor onder dak.
 
Laatst bewerkt:
Oud Vuursche vlakbij Hilversum.

Mijn vaste 'yay het is eindelijk weer zonnig!' rit gaat daardoorheen, elke keer zitten er wel een aantal motorrijders aan een terrasje. Waar in Oud Vuursche maakt niet uit; het is niet veel meer dan 1 straat met wat mooie terrasjes.

Ook op het pleintje rond Brasserie Expresso in Breukelen is het altijd raak; daar staat het bijna elka zonnige dag vol met motoren; van gladius tot harley met 'Black Bitch' op de tank :')
 
Kijk, je kan natuurlijk afwachten waar een ‘motorpleisterplaats’ (wat een woord) is of ontstaat, maar je kan het ook stimuleren door hier een geschikte horecatent te promoten.
Mijn aandeel als dijkinspecteur :] is het toch wel bekende frietkot met terras ‘De Veerstoep’ op de dijk bij Ochten. Nu hoofdzakelijk een familie Rolmops-terras maar dat kan anders.
Een andere gelegenheid is het vrij nieuwe ‘tHuis in Haren’ (http://www.thuisinharen.nl/) onderaan de Harensedijk/Maasdijk bij Haren Noord-Brabant. Niet te hard rijden anders rijd je er zo voorbij. Elke dag open (zijn ze daar niet allemaal), geen sjiek de friemel wel goed eten & drinken. Je kan er ook nog pitten (B&B).
Allemaal eigenbelang… heb ik ook wat te lullen als ik daar zit te versnaperen. :)
 
Toegevoegd: Kwalitaria Delifrance Vianen: eerste kopje koffie gratis voor MF leden
 
Kijk, je kan natuurlijk afwachten waar een ‘motorpleisterplaats’ (wat een woord) is of ontstaat, maar je kan het ook stimuleren door hier een geschikte horecatent te promoten.
Mijn aandeel als dijkinspecteur :] is het toch wel bekende frietkot met terras ‘De Veerstoep’ op de dijk bij Ochten. Nu hoofdzakelijk een familie Rolmops-terras maar dat kan anders.


Prima locatie, lekker krachtige picalillie bij de friet!!

post-5787-0-01061700-1532170301.jpg




post-5787-0-33278100-1532170288.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mee eens, maar om de een of andere manier leeft het in Duitsland toch meer die Bikertreffs.
 
vraagje. is het nog wat in scheveningen vroeger nou heb ik het over meer dan 20 jaar geleden was het super gezellig we stonden toen achter op de boulevard bij het carlton het was er altijd enorm druk. jammer dat we weg moesten van de haagse elite. we moesten naar de andere kant bij de ingang van de haven iedereen kreeg een tegoedbon voor een bakkie koffie maar geen hond die in uithoek ging staan. later is er een volgens mij min of meer illegale plek gecreëerd onderaan de scheveningse slag dat was een betere plek. maar bestaat die plaats nog wel of is dat plekje ook al weer weg.
 
Wat vroeger Broesel was in Brugge/Bracht -Duitsland - is weer geopend onder de naam Sam's. Elke zondag weer open en er is ook een cafetaria bij het pand. Leuke plek om effe te stoppen. Eventueel ook 's morgens Bikerfruhstuck.
 
Hoy hoy, eind mei gaan we vanuit simmerath naar Fuschl am See, Oostenrijk.
Genoeg keuzes natuurlijk om onderweg de zijkanten van de bandjes te gebruiken,
maar hebben jullie misch nog suggesties voor interresante trekpleisters of stopplaatsen ?
Thnx
 
Het kleine haventje van Laaxum, een paar kilometer onder Stavoren aan het Ijselmeer. Bij mooi weer altijd wel een paar motorrijders op het terras. Als je er langs rijdt kan je het bijna niet missen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan