Motorplisi heeft ongelukje

Status
Niet open voor verdere reacties.

motormukkes

Die hard MF'er
3 feb 2005
829
0
Uffelte
Vandaag in de leeuwarder courant gelezen . In de buurt van Wommels reed een motorplisi op z'n nieuwe !!!! dienstfiets na een mislukt bochtje zo de sloot in _O- _O- _O- Moest z'n nieuwe aanwinst natuurlijk even uitproberen .
Ik dacht ik post even een leuk berichtje over de plisi i.p.v. al die droevige berichten over hoge boetes e.d.
 
Vandaag in de leeuwarder courant gelezen . In de buurt van Wommels reed een motorplisi op z'n nieuwe !!!! dienstfiets na een mislukt bochtje zo de sloot in _O- _O- _O- Moest z'n nieuwe aanwinst natuurlijk even uitproberen .
Ik dacht ik post even een leuk berichtje over de plisi i.p.v. al die droevige berichten over hoge boetes e.d.

:W


10
 
Er zal wel troep op de weg gelegen hebben , die mannen hebben voor zover ik weet een zware rijopleiding gehad , kunnen op het achterwiel een achtje maken enzo .
 
Er zal wel troep op de weg gelegen hebben , die mannen hebben voor zover ik weet een zware rijopleiding gehad , kunnen op het achterwiel een achtje maken enzo .

Dat geldt voor de KLPD en nog wat rijders van andere teams, maar niet voor elke diender op een motorfiets.
 
Volgens mij hebben ze wel degelijk een hele goede opleiding als motorpolitie zijnde, dat vertelde m'n instructeur nog vanmiddag. Ik weet ook niet of het voor allemaal geld maar met al die enthousiast rijdende scootertjes is dat geen overbodige luxe -O-

Dus politie of niet hij zal vast een goede rede gehad hebben denk ik zo.
 
Da's weer een wout minder die kan schrijven of flitsen

Ik snap werkelijk waar niet dat jij niet allang een permanente ban heb gekregen met al je kansloze opmerkingen en topics :X |( :r

Volgens mij he, heb jij geen bord voor je kop, maar gewoon een hele dikke grote ondoordringbare betonnen plaat voor je harses :r
 
Ik snap werkelijk waar niet dat jij niet allang een permanente ban heb gekregen met al je kansloze opmerkingen en topics :X |( :r

Volgens mij he, heb jij geen bord voor je kop, maar gewoon een hele dikke grote ondoordringbare betonnen plaat voor je harses :r

Sommige vinden het leuk/kicken erop, maar ja gelukkig mag iedereen in dit land zijn mening ventileren en ik vind het eigenlijk wel goed dat dat ook op motor-forum kan :Y



ontopic 7
 
Helaas (voor hem) zijn er ook op MF grenzen aan wat je met goed fatsoen kunt roepen. En wat hij riep vinden wij als crew ongepast en daar treden we dus ook tegen op.

ik vind het uiteraard ook ongepast, maar heb hem wel ergere dingen zien posten.. ging er dan ook vanuit dat hij ook dit wel kon zeggen

Trouwens in de userpolicy staat toch dat ongelukken waar je zelf of andere m-fers niet bij betrokken zijn op slot gaan :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan