motorpolitie frankrijk

Wat ik dan wel weer leuk vind aan 'jullie motorrijders', is het enthousiasme waarmee er gezwaaid wordt naar lesmotoren. Ik heb het steeds weer druk met terugzwaaien, zelf als ik verrichtingen aan het doen ben en er komt een motor langs wordt er nog gezwaaid. Gelukkig les ik al lang genoeg om op verantwoorde manier terug te zwaaien :+
 
Laatst vreemd. Kwam motoragent naast me rijden en die zwaaide wel, maar op een beetje rare manier. Beetje met z'n hand mijn richting in duwend. Ik hem beetje vaag aankijken en vervolgens begin hij ook nog te tuuteren. Mischien dachtie dat hij me kende ofzo :? Voelde me een beetje in de zeik genomen dus heb maar vriendelijk (Afbeelding) en ben snel afslagje ingedoken. Rare gasten die motoragenten :X

Klinkt als een duidelijk gevalletje van 'negeren van stop-teken' O-)
 
Alweer een zwaai topic?? :? B|

leuk he?


quote]
Op maandag 06 september 2004 13:54 schreef Baksteen het volgende:Ey Muppet, ik zie dat ik me gelukkig niet aangesproken hoef te voelen ;)

[/quote]

Nee hoor :)


ik zwaai nooit (meer) naar motoragenten..

dadelijk draaien ze om en komen ze me achterna... B|

Op de snelweg :? :? B|

Nog een ding wat mij opviel in zuid spanje dat de motor politie daar niet echt beschermd op de motorfiets zit maar met stoffen ( normale wouten ) broek en een blouse met korte mouwen ( zijn denk goedkoper ofzo :? )

mzzl muppet
die stug door gaat met zwaaien hmmm mis een zwaai icon :O
 
zwaai topic # 76347863.4678960



wat de franse motorpliesie ook heeft is overhempjes met korte mouwen op de motor.
|( |(
tenminste waar ik vorig jaar op vakantie was wel.
dat snap ik weer niet (ook al is het daar errug warm)
 
Hey MF'ers, niet dat ik 't zwaaitopic opnieuw leven in wil blazen, maar in navolging op de opmerking betreffende de kleding/uitrusting van de motorpolitie van de zuid-europeese landen wil ik wel even iets opmerkelijks noemen.

Vanmiddag kwam ik een collega van "baksteen" (of misschien hijzelf wel 8-) ) tegen, gewoon automatisch handje omhoog, en kreeg (ook zoals een gewone motorrijder :] ) een handje terug.

Meteen viel me op dat hij ('k geloof niet dat 't een zij was) geen handschoenen droeg.
Ben dit in Nederland nog niet eerder tegengekomen, zelfs niet op nog warmere dagen dan vandaag.
 
EN NU HET MOOISTE....
ALLEEN ECHTE BIKERS GROETEN DAAR MEKAAR ,dus choppers, beemers,scooters en of the roads hoef je daar dus niet te groeten, die horen er daar niet echt bij :]
Euhm .. omgeving Nice groet ELKE motorrijders ... óók choppers, beemers (like me) en of the roads.... met handen en voeten (als t moet)

Richard..

(die net terug is uit Toscane ... waar we óók door alle motorrijders zijn begroet!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan