motorpolitie look a like bewust of niet?

robertrestyle

Die hard MF'er
21 feb 2008
346
0
Zwanenburg
Vanmorgen zag ik er weer 1...
Een motorrijder die bewust of onbewust van een afstand op een motorpolitie lijkt.

Type tourmotor met koffers links en rechts fel gele helm en fel gele jas..

zijn dit bewuste imitatie,s om een soort respect af te dwingen of hebben deze rijders geen idee dat ze de hele snelweg beinvloeden.

Of je nou wil of niet mensen gaan toch een ander soort rijgedrag vertonen als er zichtbaar een politiemotor of auto rijdt.

pas bij het inhalen zie je dat het om een rijder gaat ,die kosten wat het kost voor z,n leven vecht, in de storm van vandaag ,in z,n fel gele outfit.

Waarom zo?
 
Laatst bewerkt:
:%s/vel/fel



vel -> dat spul om je spieren heen om de vloeistof in je lichaam te houden
fel -> intens
 
Laatst bewerkt:
Lekker pliesietje spelen. Idd razend irritant B| Je gaat toch wat minder lekker door de file, met zo'n snuiter achter je.

Moge hun helm en jas door zwarte teer besmeurd raken :9
 
Geel is toch helemaal de mode in motorland. Fluorhesje/jas is veiliger, gele helm is veiliger... Of is dit niet toegestaan op een tourfiets?
 
Normaal heb ik er geen goed woord voor over, maar afgelopen zomer vroeg een buurjongetje of ik de boswachter was. :+
Ik droeg een beige doorwaaijas en een groene motorjeans in combinatie met een witte Triumph Tiger.
Ik had er nooit bij stil gestaan dat dit in verband kon worden gebracht met overheidsdiensten. :+
 
Dus iedereen die er over klaagt wordt gelijk panisch bij het zien van politie op de weg? Zal je wel een lekkere rijstijl hebben dan :P
 
Geel is toch helemaal de mode in motorland. Fluorhesje/jas is veiliger, gele helm is veiliger... Of is dit niet toegestaan op een tourfiets?

de combinatie geel en tourfiets zie je meer op de weg als bij een sportfiets met fluor,

Of is het een outfit wat alleen word gedragen in deze donkere dagen en combinatie met een tourfiets (pekelfiets)
 
Dus iedereen die er over klaagt wordt gelijk panisch bij het zien van politie op de weg? Zal je wel een lekkere rijstijl hebben dan :P

idd heb ik een lekker rijstijl als je dagelijks op de weg zit ..Alleen rijen er nog een aantal voor naast en achter zo,n rijder die idd panisch reageren op dit soort look a like,s

Het gaat dus niet om mezelf maar wat zo,n rijder teweeg brengt om met zo,n outfit de weg op te gaan...
De vraag was of is dus ..is hij hiervan bewust... van die gevolgen
 
En voor de schijnveiligheidfetisjisten: ORANJE IS OOK EEN OPTIE!

Die waren niet in de reclame bij Motozoom.

Ik draag ook een fluovestje met WW. Niet om op de politie te lijken maar om de kans heel thuis te komen zo groot mogelijk te maken. Vinden vrouw en dochter wel leuk. ( tenminste, dat hoop ik)
 
Laatst bewerkt:
Waar ik mij aan dood erger zijn de motor verkeersregelaars die steeds meer op de politie proberen te lijken. |(

Van een afstand lijken het soms gewoon echte politiemotoren, snap dat ze willen opvallen maar dit vind ik te ver gaan kwa look al like. :N

Dit dus:

motor-john.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik draag ook een fluovestje met WW. Niet om op de politie te lijken maar om de kans heel thuis te komen zo groot mogelijk te maken.

Ja oke, dat je je daardoor veiliger voel kan ik me ergens voorstellen. Maar als je ook nog een fluor gele helm met dito pak ga aantrekken... dan ga ik me ernstig afvragen of je je roeping niet gemist heb.

Edit: kwam trouwens een maand geleden ofzo iemand tegen op een motor die duidelijk ex-politie was. Moet zeggen dat deze persoon een lekker tempo in de file had en achter hem aanrijden best wel lekker ging.
 
Laatst bewerkt:
Waar ik mij aan dood erger zijn de motor verkeersregelaars die steeds meer op de politie proberen te lijken. |(

Van een afstand lijken het soms gewoon echte politiemotoren, snap dat ze willen opvallen maar dit vind ik te ver gaan kwa look al like. :N

Dit dus:

[afbeelding]

Dat hoofd en die buik zijn i.i.g. behoorlijk overtuigend.
 
Waar ik mij aan dood erger zijn de motor verkeersregelaars die steeds meer op de politie proberen te lijken. |(

Van een afstand lijken het soms gewoon echte politiemotoren, snap dat ze willen opvallen maar dit vind ik te ver gaan kwa look al like. :N

Dit dus:

[afbeelding]

Helemaal mee eens ...en het is toch een slag mensen die ..... nou jah zo,n verkeersregelaar op zo,n uitgedoste motor heeft toch een paar afslagen gemist!!

Iets kneuzigs heeft het wel (de uitstraling dan heh) kijk mij is ff op me look a like..
 
Terug
Bovenaan Onderaan