motorpolitie look a like bewust of niet?

Jouw vriendin en/of dochter als een gat omschrijven getuigt van slechte smaak en een ongezonde seksuele drift.

Slechts financieel he?
Dan getuigt het van een enorme bewustzijnsniveau.
En een bodemloze put is wat anders dan een gat. Een gat hebben ze in de hand en qua verdere financiele zaken zijn het bodemloze putten. -O-
 
Laatst een ontruimingsoefening gehad op kantoor. Dus ik m'n jas aan met fluor hesje.

Denken ze allemaal dat je Bedrijfs Hulp Verlener bent. _O-

:+ :+ :+ :+ :+

Goed idee trouwens. In plaats van zelf een nieuwe jas kopen er eentje gappen van de BHV-ers!
_O- _O- _O-
 
Geloof ik niks van.

Zelf uit je doppen kijken en anticiperend rijden saves lives.

He Pommel,

sorry voor de late reactie,

maar ben het gedeeltelijk met je eens, overdag heb jij toch ook je licht aan?

of niet soms? en vast niet omdat jij het dan beter ziet???
maar toch ook puur om beter gezien te worden?

begrijp mij niet verkeerd en ik val je niet aan, zelf zit ik ook in zwarte kleding op een matzwarte ratbike, dus in de schemer val ik ook niet op, en ik snap de redenering van TP ook wel!

maar dit kun je dus van 2 kanten bekijken!
 
Lekker pliesietje spelen. Idd razend irritant B| Je gaat toch wat minder lekker door de file, met zo'n snuiter achter je.

Moge hun helm en jas door zwarte teer besmeurd raken :9

goed nieuws voor Gilles O-)

nieuw in het BELL gamma voor 2011 })

2ijnk78.jpg


n5g313.jpg
 
Hij zal zeggen dat hij het puur voor de veiligheid doet. Maar pas op, dit is een valstrik. Door te ontkennen, bekent hij juist dat hij pliesie wil spelen...

Nou....met stomweg gele helm/jas en een paar koffers vind ik dat nog wel meevallen. (geel hesje heb ik ook en gele helm heb ik overwogen maar dat ging me net iets te ver)
Maar die verkeersregelaars (met of zonder motor) komen pas echt over als gefrustreerde nep-agentjes. Plaatje op pag. 1 is wat dat betreft veelzeggend.
 
Laatst bewerkt:
OK, water bij de wijn. De gele hesjes wil ik nog tolereren. Laten we maar zeggen dat die gedragen worden om thuis de vrede te bewaren. De gele helm en/of jas blijft absoluut onacceptabel.
Ik neem aan dat iedereen zich hierin kan vinden.
 
OK, water bij de wijn. De gele hesjes wil ik nog tolereren. Laten we maar zeggen dat die gedragen worden om thuis de vrede te bewaren. De gele helm en/of jas blijft absoluut onacceptabel.
Ik neem aan dat iedereen zich hierin kan vinden.

Waarom? Als ik nou toch voor een gele helm had gekozen? Ben ik dan een wannebee-politievrouw?

op mijn SHADOW??

Vreemd soort selectieve verdraagzaamheid....laat iedereen toch lekker zelf weten wat hij aantrekt.

Ik zeik ook niet over de 'standaard' custom-kleren met veel leer met klinknagels, franjes, van die foeilelijke laarzen met ijzeren ring en zo'n sjaaltje-met-doodskop voor de mond.
Of over de überprofessionele Rossi-look-a-like racepakken met knalkleuren. Of ninja-helmen.

Ieder moet gewoon aantrekken wat hij wil. Of hij dat nou vanwege mode, cult, veiligheid, comfort doet, gaat niemand wat aan.

En verkeersregelaars? Het gaat mij niet eens zozeer om die quasi politieoutfit maar meer om de bijbehorende attitude, (al denk ik wel dat ze onder dat fluorpak met een stijve rondlopen). Maar waarom wil je, als je een leven hebt, in vredesnaam VERKEERSREGELAAR worden?
 
Laatst bewerkt:
De gele helm en/of jas blijft absoluut onacceptabel.
Ik neem aan dat iedereen zich hierin kan vinden.
Waarom zou ik me moeten conformeren aan jouw ideeen?

Ik vind jouw hoofd ook lelijk en daar schrik ik ook van. Ik vraag je toch ook niet om altijd een bivakmuts te dragen?
 
Maar die verkeersregelaars (met of zonder motor) komen pas echt over als gefrustreerde nep-agentjes. Plaatje op pag. 1 is wat dat betreft veelzeggend.

Ik weet het niet 100% zeker maar wel vrij zeker dat de kleding voor die verkeersregelaars door de overheid is vastgesteld. De kleding moet exact zo er uit zien, tot en met de driehoek waarvan de punten het vierkant er omheen niet mogen raken.
Het gedrag van de mannen is wisselend, maar als ze het verkeer regelen omdat ik een fietstoer rij, dan vind ik het altijd wel weer bewonderenswaardig dat er mensen zijn die hele dagen opofferen om dat mogelijk te maken.
 
Waarom zou ik me moeten conformeren aan jouw ideeen?

Ik vind jouw hoofd ook lelijk en daar schrik ik ook van. Ik vraag je toch ook niet om altijd een bivakmuts te dragen?

Ik zie elders dat jij je fluo hesje nog draagt als je aan een boom hangt te slingeren. Enige bijstelling van het gedrag aan de hand van voorstellen van anderen zou geen kwaad kunnen.
 
Ik weet het niet 100% zeker maar wel vrij zeker dat de kleding voor die verkeersregelaars door de overheid is vastgesteld. De kleding moet exact zo er uit zien, tot en met de driehoek waarvan de punten het vierkant er omheen niet mogen raken.
Het gedrag van de mannen is wisselend, maar als ze het verkeer regelen omdat ik een fietstoer rij, dan vind ik het altijd wel weer bewonderenswaardig dat er mensen zijn die hele dagen opofferen om dat mogelijk te maken.

Het gaat mij niet om de kleding maar het hele plaatje.
even een citaatje;

Het is wettelijk verboden vanaf de motor aanwijzingen als verkeersregelaar te geven. Een verkeersregelaar is alleen bevoegd zijn functie te voet uit te oefenen. Een uitzondering geldt voor weginspecteurs van Rijkswaterstaat (en Politie), die mogen het wel vanaf de motor. Een uitzondering geldt ook voor herkenbare auto's van transportbegeleiders en de weginspecteurs, die mogen ook aanwijzingen geven vanuit de auto of met een verlicht transparant.
Overtreding van het verbod is een strafbaar feit.
Tevens betekent deze wet dat een verkeersregelaar op de motor geen bevoegde verkeersregelaar is, weggebruikers zijn dus niet verplicht de aldus gegeven aanwijzingen op te volgen. Dat kan ook aanleiding zijn om een sanctie voor blokkeren van een kruispunt uit te schrijven van 150 euro.
 
Ik zie elders dat jij je fluo hesje nog draagt als je aan een boom hangt te slingeren. Enige bijstelling van het gedrag aan de hand van voorstellen van anderen zou geen kwaad kunnen.
Gezien jouw eigen gedrag vraag ik me in lichte verbijstering af waar je het lef vandaan haalt om over andere mensen te moeten oordelen Nico. Of barst je spiegel als je er 's een keer kritisch in kijkt :?


@Gilles juist die gele hesjes vind ik kansloos. Dan liever een gele jas i.p.v zo'n wapperende flodder.
De goeden (onder meer bij MP) flapperen niet. Het grote voordeel van een hesje is dat je 'm weg kan mikken als hij goor is. Bij een dure jas doe je dat niet zo gauw. Ook praktisch is dat ik 'm over een regenpak aan kan doen, terwijl je fluo-jas daar anders onder zit.
 
Maar waarom wil je, als je een leven hebt, in vredesnaam VERKEERSREGELAAR worden?
Misschien omdat ze het leuk vinden om bepaalde evenementen (bijvoorbeeld de avondvierdaagse voor schoolkinderen) in goede banen te leiden, gewoon, om wat bij te dragen aan de samenleving? :?
 
Waarom zou ik me moeten conformeren aan jouw ideeen?
Omdat ik de standaard aan het vaststellen ben. Het was op zich een suggestie, aanvullingen zijn bespreekbaar.
Ik vind jouw hoofd ook lelijk en daar schrik ik ook van. Ik vraag je toch ook niet om altijd een bivakmuts te dragen?
'( dat heb je me nooit verteld... is het omdat ik dik, scheel en sterk kalend ben en geen tanden maar wel een bochel heb? -O-
 
Laatst bewerkt:
Gezien jouw eigen gedrag vraag ik me in lichte verbijstering af waar je het lef vandaan haalt om over andere mensen te moeten oordelen Nico. Of barst je spiegel als je er 's een keer kritisch in kijkt :?De goeden (onder meer bij MP) flapperen niet. Het grote voordeel van een hesje is dat je 'm weg kan mikken als hij goor is. Bij een dure jas doe je dat niet zo gauw. Ook praktisch is dat ik 'm over een regenpak aan kan doen, terwijl je fluo-jas daar anders onder zit.

1. WELK eigen gedrag?
2. En waarom zou ik van jou niet over anderen mogen oordelen, eventueel mede i.v.m. welk aspect van 1.?
3. En waarom mag en doe jij wel wat je mij verbiedt?
4. Heb jij eigenlijk wel gevoel voor humor?

P.s. Ik weet het wel, maar zou graag jouw versie eens willen lezen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan