motorpret weer aardig verziekt

Jacky

Die hard MF'er
15 feb 2002
366
0
goeree
Zo dat was weer eens een mooie motordag vandaag tot ik besloot om vanavond nog eens ff bij broerlief langs te gaan in Haamstede.Draai de oosterweg op waar je 50 mag en kind nog kraai ziet,vizier open,genietend van de wind en vliegjes tussen de tanden tot daar aan toe.Zie ik daar nu wat flitsen vanuit mijn ooghoek of niet??Ja hoor omgedraaid en ff polhoogte nemend staat daar een mooi kastje op een 3 poot met een zwarte doek erover en een lensje door het doek.Arrrghh.De huidige Bobby's krijgen volgens mij in les 1 t/m 10 van de politieschool:Hoe verstop ik zo goed mogenlijk een flits kastje,en het leukste is nog dat er een meter of 5 verderop een vent in zijn uniform me aan zit te grijnzen,had enige neigingen maar wist me te beheersen.Wat ik me nu afvraag is of dat zo iemand er nu nog trots op is dat hij op zo'n geweldige manier daar de verkeersveiligheid loopt te regelen of niet.Kom bij de politie.Afin bekeuring is onafwendbaar natuurlijk en de lol is er weer ff af.
 
:( :( :(

Je kunt idd nergens meer fatsoenlijk rijden... kunt volgende x beter op de step gaan...
 
Lang leve Nederland, het land waar drugskoeriers ongestraft naar binnen mogen maar een paar KM te hard zwaar wordt bestraft. :r
 
om vervolgens dit geld in een bodemloze put testorten genaamd:JSF
Juist, in een tijd waar die peperdure vliegende computers alleen nog maar nuttig zijn op vliegshows. |(

Zoiets snap ik niet, tientallen miljarden besteden aan iets wat je voor 99% zekerheid gewoon nooit hoeft te gebruiken om het land te beschermen. :(
 
volgens mij vragen ze bij de politie tegenwoordig "fotoacademy" als toelatingseis

ik zag vandaag ergens dat ze die gatso kasten met bewakings camera's gaan bewaken, 1 op de 5 wordt vernield!!!! :+
 
Op zaterdag 06 april 2002 21:07 schreef MikiEEEE het volgende:was eens een topic overgeweest, een agent vond het nodig iemand aan te rijden die zijn flitskastje wou hebben als aandenken
Ik weet het, hij wilde toch alleen het rolletje hebben, tenminste dat zou ik op zo'n moment in handen proberen te krijgen...

Op zaterdag 06 april 2002 21:07 schreef MikiEEEE het volgende:
hhmmzzz, ik post weer is rare dingen
Ik geloof het ook, geeft niet het is al laat... :+
 
Laatst bewerkt:
was inderdaad de bedoeling om het kastje te vernielen,tot dat ik gelukkig op tijd zag dat het kastje bewaakt was.dat iemand daar nou 160 rijd en die pakken ze ok.Potverdrie als je op mijn motor een scheet laat en je verkrampt daarbij je rechterhand een beetje rij je al te hard,maar das mijn probleem nietwaar,vind het gewoon zeer frustrerend dat er weer zo'n glimmende achterband omgetoverd word in een chippie van zo'n vliegende compjoeter.
 
Ik zou terug zijn gereden en ter hoogte van de camera ( voor de lens) m'n fiets op de strook parkeren om vervolgens ff te onderzoeken of dat zogenaamde rammeltje in mijn motor voor ernstige dan wel niet zeer zware schade zou kunnen veroorzaken.(Wij motorrijders zijn tenslotte zeer begaan met het overige verkeer en voorkomen het liefst een situatie die het overige verkeer in gevaar zou kunnen brengen, toch?) de 3poot flitser zal z'n werk (eventjes) niet kunnen uitvoeren,ik ben dan wel 1 bekeuring kwijt maar die klootzak met z'n flitser loopt er wel een paar mis }) .
 
Die krengen zie je cht niet nee!
Nu heb ik het "geluk" dat mijn motor niet zo snel is maar ik denk dat ik al wel vast kan gaan sparen voor boetes.
 
Juist, in een tijd waar die peperdure vliegende computers alleen nog maar nuttig zijn op vliegshows. |(

Zoiets snap ik niet, tientallen miljarden besteden aan iets wat je voor 99% zekerheid gewoon nooit hoeft te gebruiken om het land te beschermen. :(
als nederland er alleen voor komt testaan als we worden aangevallen dan dan houden we nog korter stand als begin 2e wereld oorlog toen die moffen nederland binnen vielen(2dagen). met of zonder jsf

het idee achter dit project is dat als je inversteerd in verhaal dat je dat later terug verdient aan te innen belastingen, minder werkenlozen+ dat je kennis en ervaring opdoet en goede plaats op de wereld markt.
onder het motto stilstand is achteruit gang moet je vooruit gang creeren.

alleen het vervelende is dat als het verhaal een beetje anders loopt dan kost het de belasting betaler geld. weg gegooit geld en dat kan natuurlijk dan aan de zorg, scholen, ect besteed worden.
laatst was er al meling dat de amerikanen eigenlijk minder jsf's willlen bestellen en dat is een slecht teken.
 
als nederland er alleen voor komt testaan als we worden aangevallen dan dan houden we nog korter stand als begin 2e wereld oorlog toen die moffen nederland binnen vielen(2dagen). met of zonder jsf

het idee achter dit project is dat als je inversteerd in verhaal dat je dat later terug verdient aan te innen belastingen, minder werkenlozen+ dat je kennis en ervaring opdoet en goede plaats op de wereld markt.
onder het motto stilstand is achteruit gang moet je vooruit gang creeren.

alleen het vervelende is dat als het verhaal een beetje anders loopt dan kost het de belasting betaler geld. weg gegooit geld en dat kan natuurlijk dan aan de zorg, scholen, ect besteed worden.
laatst was er al meling dat de amerikanen eigenlijk minder jsf's willlen bestellen en dat is een slecht teken.
Dat bedoel ik maar.
Aangevallen worden we toch niet meer, het risico is iig klein genoeg om er GEEN miljarden aan uit te geven, en zoals je zegt: die JSF zal een invasie in dat geval ook niet tegenhouden. |(

Al die miljarden... Zonde gewoon. Besteed het aan de zorg enzo, dan weet je zeker dat je het geld nuttig besteed ipv het in die wapenrommel te stoppen. :(

Laatst uitgerekend, kostte iets van 500 gulden of euro PER INWONER in Nederland, die JSF. |(

Maar we gaan een beetje offtopic geloof ik... :z
 
Die krengen zie je cht niet nee!
Nu heb ik het "geluk" dat mijn motor niet zo snel is maar ik denk dat ik al wel vast kan gaan sparen voor boetes.

dan moet je ook niet 7x langs de zelfde flitspaal rijden in een klein tijdsbestek. zoals die ene slimmerd in een artikel niet zolang gelden. :+
 
Dat bedoel ik maar.
Aangevallen worden we toch niet meer, het risico is iig klein genoeg om er GEEN miljarden aan uit te geven, en zoals je zegt: die JSF zal een invasie in dat geval ook niet tegenhouden. |(

Al die miljarden... Zonde gewoon. Besteed het aan de zorg enzo, dan weet je zeker dat je het geld nuttig besteed ipv het in die wapenrommel te stoppen. :(

Laatst uitgerekend, kostte iets van 500 gulden of euro PER INWONER in Nederland, die JSF. |(

Maar we gaan een beetje offtopic geloof ik... :z

BEETJE wel ja.

Maar ik vind dat ze de F16's dan maar ff een beetje op moeten voeren met sportfilters en mooi open uitlaatje ;) Mischien nog dynoyet (ofzoiets).
 
HHmmm....vorige week zat stonden er een paar coppers langs de weg en een tante agente, je kent ze wel, allemaal een toeptafel :r

Nou, die had toch ff een smile van oor tot oor want ze stond met haar lasergun achter een boompje!! :( :j :r

Dus ja, ze denken serieus dat ze leuk en nuttig bezig zijn.

Was ook op zo'n grote doorvoerweg waar het van 70 naar 50 km/u gaat...lekker $$$ vangen dus! :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan