motorprijzen dalen in 2005???

R1ene

Die hard MF'er
2 mrt 2003
426
0
Limburg
Ik vraag me af of de prijzen van (sommige) nieuwe motoren in
2005 gaan dalen?? :? Aangezien ik aan het overwegen ben om in
het voorjaar van 2005 een nieuwe Fazer 1000 aan te schaffen en al
een beetje info aan het verzamelen ben ,ben ik er onder andere achter
gekomen dat een Fazer 1000 van 2004 € 10999 kost, terwijl Yamaha
voor 2005 voor een Fazer 1000 € 10499,- gaat tellen.
Scheelt toch mooi ff 500 Euries. :} :}

(Zucht) WAS HET MAAR VOORJAAR!!!!!!! :] :9 :]
 
Ten eerste zullen de overjarige modellen misschien iets goedkoper weg gaan.
Ten tweede zijn er NU juist allerlei "opruimingen" en aanbiedingen, gewoon
omdat er nu minder mensen zijn die een (andere) motor gaan kopen.

(Zucht) WAS HET MAAR VOORJAAR!!!!!!! :] :9 :]

Wie houdt je tegen om lekker verder te rijden?
Is geen enkel probleem hoor.
(moet je kijken wat een prachtig weer momenteel, en dan
zitten we natuurlijk weer binnen.)
 
GOEDKOPER worden ? ik denk dat alle prijzen alleen maar duurder en duurder worden, omdat # grondstoffen duurder worden, het MKB gala duurder wordt, mensen moeten meer verdienen om alles te kunnen blijven betalen, de euroflatie is nog niet uitgewerkt, mensen worden links en rechts ontslagen, geen hond kan meer wat betalen, producten worden amper verkocht maar de schoorsteen moet blijven roken en producten worden NOG duurder omdat ze nog maar zelden verkocht worden...

tot het moment dat alles failliet gaat en de prijzen weer op normaal niveau komen.. maar dat duurt nog wel een jaar of 4 (en als er een republikeinse president aan de macht komt... misschien 4 maanden)
 
GOEDKOPER worden ? ik denk dat alle prijzen alleen maar duurder en duurder worden, omdat # grondstoffen duurder worden, het MKB gala duurder wordt, mensen moeten meer verdienen om alles te kunnen blijven betalen, de euroflatie is nog niet uitgewerkt, mensen worden links en rechts ontslagen, geen hond kan meer wat betalen, producten worden amper verkocht maar de schoorsteen moet blijven roken en producten worden NOG duurder omdat ze nog maar zelden verkocht worden...

tot het moment dat alles failliet gaat en de prijzen weer op normaal niveau komen.. maar dat duurt nog wel een jaar of 4 (en als er een republikeinse president aan de macht komt... misschien 4 maanden)


hier zijn de prijzen van motoren en auto's omlaag gegaan.
 
Wie houdt je tegen om lekker verder te rijden?
Is geen enkel probleem hoor.

Het probleem is dat ik wel WIL rijden, maar nog niet KAN
rijden omdat ik nog steeds aan het revalideren ben van mijn
chrash met die :( :( :( spookrijder!! ;) :} ;)
 
hier zijn de prijzen van motoren en auto's omlaag gegaan.


Maar in de VS krijg je originele effecten van een 'recessie'.. hier in hollandistan krijg je de after-effects...
In de VS zul je dus waardeSTIJGING zien van alles wat 'safe' is, dus goud, huizen enz. zullen stijgen, en alles wat los is, consumentenproducten, zeker de consumentenproducten die een relatief forse uitgave zijn zullen omlaag gaan in prijs.. hier in Nederland zie je het omgekeerde.. huizen zullen AMPER of heel licht stijgen in prijs, omdat simpelweg mensen in de WW geen hypotheek kunnen krijgen, mensen minder snel kinderen aanschaffen en dus ook niet snel meer een groter huis nodig hebben, alle dure zaken worden alleen maar duurder omdat ze weinig verkocht worden en nederlanders over het algemeen dom zijn en over zich heen laten lopen... liever mouwen dan wouwen....
 
Maar in de VS krijg je originele effecten van een 'recessie'.. hier in hollandistan krijg je de after-effects...
In de VS zul je dus waardeSTIJGING zien van alles wat 'safe' is, dus goud, huizen enz. zullen stijgen, en alles wat los is, consumentenproducten, zeker de consumentenproducten die een relatief forse uitgave zijn zullen omlaag gaan in prijs.. hier in Nederland zie je het omgekeerde.. huizen zullen AMPER of heel licht stijgen in prijs, omdat simpelweg mensen in de WW geen hypotheek kunnen krijgen, mensen minder snel kinderen aanschaffen en dus ook niet snel meer een groter huis nodig hebben, alle dure zaken worden alleen maar duurder omdat ze weinig verkocht worden en nederlanders over het algemeen dom zijn en over zich heen laten lopen... liever mouwen dan wouwen....

Oooh K.........

:X

;)
 
wordt de BPM volgend jaar niet iets minder omdatr ze dit in een aantal jaren wilde gaan afbouwen naar 0 ?
 
De nieuwe Triumph speed triple is ook 600 euro goedkoper geworden, was 12.990 en nu 12.390 euro, maar nu zijn de belly pan en de fly screen en de duo afdekkap optie,s dat was op model 2004 standaard. (tja, het moet ergens vandaan komen natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan