Motorprijzen zakken niet ?

De prijzen zakken niet maar er wordt ook bijna geen enkele motor verkocht.
Het valt ook niet mee om je zuurverdiende fiets voor een habbekrats weg te doen.
Alleen voor schijtbedragen kom je van je handel af.
Niet omdat het winter wordt, maar omdat de klad er in zit.
Ga maar eens kijken wat je terug krijgt als je je fiets in zou willen ruilen.
Het lijken wel auto's zo hard schrijven ze af.
Alleen op marktplaats staan bijv. al zo'n 125 yamaha r1's te koop.
Nee nog even geduld dan krijg je ze gratis

;(
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk zakken de prijzen wel, maar daar moet je wel wat voor doen. Ga jij nou maar eens rustig sjoppen over een paar weken, leuk fietsje uitzoeken en doe een bod. Let maar eens op hoeveel er van die vraagprijs afgaat.

Hou er wel ff rekening mee dat je dus geen ruk voor je eigen fiets terugvangt, dat is nl het gevolg van deze handelswijze en daar vergissen de meeste mensen zich in. Als je wat in te ruilen hebt gaat het er niet om hoeveel de nieuwe fiets kost maar wat je bij moet betalen.
 
Zal best ( ik ben ook niet gek )
Natuurlijk gaat het om wat je bij moet betalen ,
Maar er moet wanneer je minder terug krijgt, wel meer bij voordat je een nieuwe mee kunt nemen niet?
Alleen kon je een paar jaar geleden nog een volledig jaar op een nieuwe fiets rond rijden en tegen de winter betaalde je dan zo'n 1000 euro bij, en dan had je weer een nieuwe,
Nu betaal je na een jaar het 4-voudige bij (als ze je inruilfiets al willen!)
Want bij veel motorzaken hebben ze van elk model 5 versies in alle kleuren staan.
Ze willen je inruiler niet eens.
Nee, die grote motorzaken gaan de laatste tijd failliet omdat het zo goed gaat :Y :W
 
Laatst bewerkt:
De rest heeft allemaal een GSX R1000 K5 en heeft de run Stockhom-Uppsula (of zoiets) met een gemiddelde van 315 km/h afgelegd (in de spits)

ik vind een GS best mooi

Volgens het CPB is het modaal inkomen 2005 € 29.000,-- BRUTO +/- € 1.550,-- NETTO per maand (e.e.a. afhankelijk van de gezinssituatie) Dan weet je hoelang een modaal iemand moet sparen voor en GS.
 
Volgens het CPB is het modaal inkomen 2005 € 29.000,-- BRUTO +/- € 1.550,-- NETTO per maand (e.e.a. afhankelijk van de gezinssituatie) Dan weet je hoelang een modaal iemand moet sparen voor en GS.

Mijn situatie: 300 euro in de maand minus €140,- aan bier/snacks en andere ongein. En dan geef ik nog weinig uit met uitgaan/3e helft. En 1995 GS-jes op marktplaats staan er voor ongeveer 2400 euro dus reken maar uit: 15 maanden niets te rijden. Godzijdank is er stage en 10 weken zomervakantie...

Maar ontopic: Ik zie toch serieus mensen met GS hun vraagprijs zakken. En ik vind GS niet de mooiste, maar wel een betaalbare en je wilt gewoon rijden.
 
Huh? Ik zou pak em beet €2500,- voor een leuke niet te oude GS ook niet zomaar kunnen ophoesten, en ik ben vast niet de enige.

een leuke niet te oude GS500 is er al te vinden rond de 1000euro..
 
Terug
Bovenaan Onderaan