Motorprogramma gemist!

Edje kadetje

Die hard MF'er
21 dec 2004
821
0
Nieuwegein
Jammer, heb alleen het laatste stukje gezien, op 1 van de RTL kanalen.

Heeft iemand het digitaal opgenomen?
(Zoals DVD, evt voor download)
 
Je heb niks gemist dus neem de moeite niet.

Of je moet een ramptoerist zijn...dan wordt het een ander verhaal :+
 
Lees die 2 topics eens, weet je precies wat je gemist hebt B| Kreeft eten en fotograferen B|
 
Geloof mij, Edje, je hebt niets gemist.
Je hebt het dan wel niet GEZIEN, maar je hebt ab-so-luut niets GEMIST. Wat een programma.. :r :r :r
 
oja dit heb je wel gemist.
een vrouw die zich in 3 seconden kan omkleden... ik weet niet waar ze te vinden zijn, maar de mijne heeft meestal 3,5 uur nodig.
 
het programma is nooit fatsoenlijk geweest maar nu is het toch echt tot een dieptepunt gezakt.en de expert die jou iets uit moet leggen over een motor voordat jij tot een koop overgaat ofzo,de man waar jij op moet kunnen bouwen......tja die vind het raar dat de dempers van de o zo mooie uitlaat oooooooooooooooaaaauuuuuuuwwwwwww heet zijn.
 
het is niet goed om je ketting met een hoge druk spuit af te spuiten dan spuit je het vet eraf :+ wat een bullshit programma
 
ach het was weer eens een poging...

maar echt diep ingaan op een motor was er, hoewel ze het zo wel aankondigden, niet bij. en het ging teveel over andere zaken.

en dat snap ik niet. waarom geen item over de nieuwste hebbedingetjes. kun je zo een kwartier mee vullen! of met een reportage over aftermarket kuipen, of over verschillende windschermen, helmen, kleding, rij-tips, motorvakanties, circuitdagen, banden echt.. je kunt zo'n programma mega interesant maken! en de verschillende fabrikanten willen er echt wel aan meewerken.

zoooo zonde....
 
Terug
Bovenaan Onderaan