Motorprogramma's

Rus

Rookie
27 jan 2005
21
0
Beckum
Ik wou even wat kwijt over motorprogramma's. Ik vind namelijk dat er vandaag de dag veel te weinig wordt uitgezonden over motoren en dat in tegenstelling tot al die autoprogramma's. :?

Wat vinden jullie hiervan, of heb ik het nou helemaal mis?
 
Dat kan wel kloppen, maar helaas zijn wij in de minderheid qua aantal t.o.v de koekblikken.

Maare zaterdag a.s begint motorlife weer om 17.30 uur op yorin
 
bij discovery kun je nu ieder avond van 19.30uur t/m 20.00 uur de restauratie zien van een triumph
 
Ik wou even wat kwijt over motorprogramma's. Ik vind namelijk dat er vandaag de dag veel te weinig wordt uitgezonden over motoren en dat in tegenstelling tot al die autoprogramma's. :?

Wat vinden jullie hiervan, of heb ik het nou helemaal mis?
en terecht, een motor is om er op te rijden, niet om op tv naar te kijken ;)
 
Ach, al die autoprogramma's , allemaal verkooppraatjes om de mensen gek te maken.
Gelukkig doen ze dat niet met motoren. Voor de doorsnee man/vrouw is er niet op te rijden als het regent, of als het wat afgekoeld is. Waarom zouden ze zich druk maken als dat toch geen kijkcijfers of extra verkoop oplevert.
Gr,
Henk
 
Ik wou even wat kwijt over motorprogramma's. Ik vind namelijk dat er vandaag de dag veel te weinig wordt uitgezonden over motoren en dat in tegenstelling tot al die autoprogramma's. :?

Wat vinden jullie hiervan, of heb ik het nou helemaal mis?
En dan nog maar te zwijgen over de vrachtwagenprogramma's en de bootjesprogramma's :r daar is pas een markt voor |(
Hoeveel mensen kennen jullie met een eigen boot of vrachtwagen :?
Ik ken wel heel veel mensen met een motor ;)
 
Ehhh.. 1 met een boot, 1 met een vrachtwagen..
Maar heel veel met een motor ;)


[me]Rickkie vind al die programma's wel leuk..[/me] O-)
 
En dan nog maar te zwijgen over de vrachtwagenprogramma's en de bootjesprogramma's :r daar is pas een markt voor |(
Hoeveel mensen kennen jullie met een eigen boot of vrachtwagen :?
Ik ken wel heel veel mensen met een motor ;)

Ik ken om eerlijk te zijn geen boot- of vrachtwagenliefhebbers, maar wel heel veel motorliefhebbers en motorbezitters. Dus waarom geen mooie motorprogramma's.

P.S Discovery channel kunnen wij niet ontvangen. ;(
 
Er zit toch weer een en ander aan te komen? (Heet motornieuws topic) en als ik het wel heb binnenkort weer MotorXperience (of is dat intussen hier een vloekwoord?)
 
heeft vooral te maken met sponsoring: kleine doelgroep=weinig programma's. Vrachtwagenprogramma's leunen op de hele transportsector. Overigens heb ik wel genoten van Stapel in de states (al was die zonnebril duidelijk een gevalletje sponsoring!)
 
heeft vooral te maken met sponsoring: kleine doelgroep=weinig programma's. Vrachtwagenprogramma's leunen op de hele transportsector. Overigens heb ik wel genoten van Stapel in de states (al was die zonnebril duidelijk een gevalletje sponsoring!)
Nou k'heb niet genoten van die Stapel,wel van de route en tv beelden van de ter plaatse zijnde omstandigheden.
 
Ik vondt Wél interessant om te zien wat het motorrijden in de US inhoud,dat Stapel het presenteert doet daar nix aan af,
en ik zou ook wel is wat meer op motoren op tv willen zien bv.iets als achter de schermen bij de ghostriderof een race team uitgelicht of i.d. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan