Motorpsycho's Harley Davidson FLHTC Electra Glide EML GT3

Ook dat had ik al verzonnen JFJ ;)

Als ik precies op de pinstriping afplak, opschuren, primer, lakken en blanke lak dan zie je er weinig tot niks van.
Moet nog ff langs de HD dealer om te vragen wat het kleur nummer is.
Ik kan het eventueel zelf doen, maar ga ook nog ff bij de autospuiterd langs om te vragen wat het kost als hun de reparatie uitvoeren.
Als hun het ver##ken mogen ze het oplossen ook. Als ik 't zelf doe en ik ver##k het dan mag ik weer zien hoe het weer netjes wordt :/

Maar ik denk dat het een mooi klusje wordt voor van de winter, dan rij ik toch niet met dit span ;)
 
Op de foto's lijkt het gewoon rood te zijn. Dat is het nie, met andere lichtval soms oranje dan weer goud.
Als je het mij vraagt, is het een inkt kleur met metallic deeltjes. Dat is meestal niet zo simpel bij te werken.

Inktlakken zijn lastig te spuiten omdat dat spul heel waterig is en de kleur opgebouwd wordt door het aantal lagen wat je er op spuit. 1 laag te veel en het is roder, 1 laag te weinig en het is niet rood genoeg. Als het een inktlak betreft dan breng ik het span wel naar de autoschade hersteller *D
 
Bij passende jas gekocht *D

2015_05_15_20_24_21.jpg
2015_05_15_20_24_44.jpg
 
Ik ben vandaag ff lekker aan het bakken, braaien en puzzelen geweest 8-)
Ik wil een trekhaak omdat ik met een vouwwagen de gehandicaptenrun weekenden en treffens wil gaan bezoeken.
Zie: Een vouwwagen achter de zijspan, wel of niet doen?

Het begin is er
2015_05_21_16_02_05.jpg


Zijspanbak opgetakeld aan het wiel, en voor de zekerheid een assteun er onder geplaatst.
Zo kan ik er goed bij.
2015_05_21_16_14_31.jpg


Weer wat verder, gaten geboord en schoor er tussen gelast.
2015_05_21_16_53_41.jpg


Trekboom op maat gemaakt, 2 strippen er opgelast, de trekhaakkogel en stekkerdoos gemonteerd.
Nu alleen nog een beetje verf.
2015_05_21_21_24_30.jpg


Tada, verf. Mooi zwart, altijd goed.
2015_05_21_21_36_50.jpg


Morgen ding er onder schroeven, draadjes aansluiten en ik ben er klaar mee.
Nou nog een geschikte vouwwagen *D

Ik zal als het helemaal klaar is nog wel wat foto's posten ;)

:W
 
Dank *D

Dat klopt, je hebt een soortgelijke vlag, niet dezelfde want die hangt hier :+

Mooie tekening op de caferacer :9
 
FF in het zonnetje de verf uitlaten harden. De verf is slagvast en chemicaliën bestendige verf van de Aldi, kost weinig maar is zeker goed spul.
2015_05_22_12_53_13.jpg


Gemonteerd.
2015_05_22_22_08_07.jpg


2015_05_22_22_09_15.jpg


Nou nog een geschikte vouwwagen. Die kan ik nu ook met de motor ophalen. Ik denk dat de verkoper wel ff raar staat te kijken als ik op de motor aankom om een vouwwagen mee te nemen _O-
 
Ga je de aanhanger nu trekken met die ene bout aan dat lipje vooraan? Ik neem aan dat die vlakke dwarsverbinding met twee U-bouten tegen het frame geklemd hebt.
 
De lip vooraan de trekboom zitten 2 gaten in. Overigens is het "lipje"een strip 40x12. Ik heb de trekboom met een uitlaatklem aan de achterste horizontale zijspanframebuis vast zitten en de dwars koker met 3 bouten door en door aan het frame onder de bak gebout.

Zou volgens mij sterk genoeg moeten zijn. Ik kan de motor en het span aan de achterkant onder de trekhaak opkrikken zonder dat er iets verbuigt *D

We gaan morgen naar een vouwwagen kijken. De kans is groot dat die ook mee naar huis komt :9
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ook maar even een paar dashboard lampjes vervangen. Er zitten nu blauwe LED lampjes in *D

2015_05_24_23_01_31.jpg


Vind ik op de eerste plaats mooi en heeft een wat modernere uitstraling dan gewoon wit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan