Motorrace kijk treffen MFMA

Welke week geef jij de voorkeur aan?

  • Maandag 4 - Zondag 10 Augustus

    Stemmen: 6 85,7%
  • Maandag 11 - Zondag 17 Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maandag 18 - Zondag 24 Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maandag 25 - Zondag 31 Augustus

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Lijkt me leuk, fuck de toertocht maar dat gaat van de gezellige kijk-tijd af haha. Alleen dat bieren wordt wel ruk natuurlijk. Ik dien alvast Moto2 Aragon 2011 in ;)
Als we er een dagje van maken wel ja, het originele idee was een weekend geloof ik. Maar een dag kan ook! *O*

Overigens, aanstaand weekend weet ik niet of dat hem nog wordt of we moeten het zaterdag doen. Want ik wil zondag eigenlijk toch wel graag naar het IDM. Live motorsport bijwonen is naar mijn mening nog altijd beter dan naar een scherm turen. _O-
 
Overigens, aanstaand weekend weet ik niet of dat hem nog wordt of we moeten het zaterdag doen. Want ik wil zondag eigenlijk toch wel graag naar het IDM. Live motorsport bijwonen is naar mijn mening nog altijd beter dan naar een scherm turen. _O-

Zaterdag met de kwalificatie op Indy :Y

Weekend erop met de GP van Brno :Y

Tussendoor een beamer met MotoGP 14 :+ :Y

(Was er al een ruimte? :+)
 
We kunnen een lijst samenstellen van races die iedereen wil zien, BBQ erbij, biertje, en dan uiteindelijk een live race meepakken of zo?

Je zou ook eerst een toertocht of iets dergelijks kunnen houden in de omgeving van Hoffer, maar ik als Koos Motorrijbewijsloos sluit dan later wel aan. _O-

Idem, vanavond 2e les. *O* *O* *O*
 
Nois! Veel plezier, ik hoop dat je het droog houdt. *O*

Veertig kilometer meer naar links regent het behoorlijk... B|
 
Later in augustus kan ook, lijkt mij alsnog ontzettend leuk om dit door te laten gaan. :)

Ik stuur je morgen even een PM, kunnen we misschien even overleggen hoe en wat om wat te organiseren.

Ik kan deze maand op zondag alleen de 17e en de 30e.
Qua ruimte heb ik in ieder geval wel plek zat.
Net verhuisd en heb nu een schuur van 150 vierkante meter. ;)
Een deel heeft al mooie witte wanden dus ideaal voor een beamer. :Y
Ik heb alleen geen beamer. :N

BBQ,biertje/frisje en motorsport altijd goed :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan