Motorrai 2004 - aanrader

Welke motorbeurs het leukst?

  • Motorrai

    Stemmen: 9 12,7%
  • Jaarbeurs Utrecht

    Stemmen: 51 71,8%
  • Vehikel beurs

    Stemmen: 3 4,2%
  • Streetfighter beurs

    Stemmen: 5 7,0%
  • Overige

    Stemmen: 1 1,4%
  • Beurs is niet leuk

    Stemmen: 2 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    71

hornetgirl

MF'er
22 aug 2004
67
0
Utrecht
Vandaag naar de motorrai 2004 geweest. Helemaal top :) ! De sfeer was knusser dan voorheen. Zeker in vergelijking met de Motorrai toen in de Gelderdome. De motorrai was bijna net zo gezellig als de motorbeurs op de Jaarbeurs.

Ik ben benieuwd of jullie er net zo over denken.

O ja... voor de heren, het gehalte stoeipoesen is erg hoog, bij Aprilia kan je de dames op verzoek op de foto zetten.
 
Ik vond het zeker erg gezellig vandaag op de rai maar heb toch voor Utrecht gekozen.
Ik vind het daar altijd net even meer sfeer hebben.
Hoorde alleen dat het volgend jaar niet meer in de jaarbeurs Utrecht is? :?
 
Vandaag geweest, lekker veel nieuwe (sport) fietsen bekeken.
De Rai was wat opgeleukt met wat standjes, kleding enz. zoals we gewend zijn in Utrecht, maar verder niet veel anders en zeker niet grootser, dan voorgaande jaren. Ja de prijzen waren wel weer "grootser" (parkeren, eten en drinken, zelfs voor toiletbezoek moet mog apart betaald worden), maar laat ik daar maar niet weer over beginnen.....
 
Ik vond het zeker erg gezellig vandaag op de rai maar heb toch voor Utrecht gekozen.
Ik vind het daar altijd net even meer sfeer hebben.
Hoorde alleen dat het volgend jaar niet meer in de jaarbeurs Utrecht is? :?

Had gehoord dat het twee beurzen werden. De persoon die eerst Utrecht
organiseerde vond het te commercieel worden en zou volgend jaar
een nieuwe beurs organiseren in januari. Tot zover alleen roddels,
nog niks concreets. Maar zou wel mooi zijn twee beurzen om op koopjes
te jagen
 
Amsterdam sucks! Wat een waardeloze beurs. In een uurtje rond en achterlijke prijzen!
100 keer liever naar Utrecht....da's tenminste een motorbeurs!
 
Ja eens, de prijzen voor parkeren met koekblikje is erg duur 11 euri! En toiletbezoek is 25 eurocent. Inderdaad het opleuken van de beurs maakte de sfeer beter. Maar volgens mij is de Jaarbeurs zo populair vanwege de koopjes. Maar ik heb zelf nog geen koopje kunnen krijgen op de Jaarbeurs, hoe zit het met jullie?
Maatjes zijn meestal of xxxxs of xxxl
 
Aanrader :?

Andere RAI zeker dan waar ik al jaren heen ga en er al jaren geen ruk aan vindt :+

En toch blijf ik gaan |( Snap jij dat nou :?

Enige positieve is dat ze nu wat meer stuntgedoetjes hebben.
Al is het daar weer mee dat als je het een keer gezien heb, je het heb gezien :+

Meer te zeiken heb ik niet...

€36 armer en een paar uur van de straat geweest + wat LCBophetdomst piccies.
 
Voor mij de eerste keer dit jaar dat ik naar de RAI ga. We gaan met vieren waarvan 2 personen net het RBW gehaald hebben. Het is voor ons een gezellig dagje uit met een gezamelijke interesse, dus voldoende gespreksstof. Maarr op de beurs in Utrecht ga ik volgend jaar zeker een paar accesoires scoren.
 
Hey HornetGirllie.....

Je gaat me toch niet vertellen dat jij met "een koekblik" naar de MotorRai bent geweest??

Maar inderdaad de stand van Aprilia had lekker uitgepakt alhoewel ze nog strak in gepakt waren. Ook de DVD boys van PerformanceBikes hadden een bikinibabe in de stand gezet. Waar gaat het dan nog over vraag je je af.

Maar goed.... 2004 hebben we weer gehad.
Morgen maar weer gewoon een lekker stukkie rijden!!
 
Aanrader??? Ik vond er geen ruk aan! Op supersport gebied was er niks te beleven. Ja de nieuwe ZX-6R, maar die was om ontoepasselijk van te worden :r
Alleen het stuntwerk van AC Farias en Craig Jones waren de moeite waard. Petje af voor die mannen.
Leuk avondvullend uitje, maar meer is het zeker niet.
 
Ik ben er twee jaar geleden geweest en heb toen gezworen er NOOIT meer heen te gaan. Wát een kale bedoening. Zonde geld inderdaad.

Reed er m'n motor ook nog total loss.........
 
Vandaag naar de motorrai 2004 geweest. Helemaal top :) ! De sfeer was knusser dan voorheen. Zeker in vergelijking met de Motorrai toen in de Gelderdome. De motorrai was bijna net zo gezellig als de motorbeurs op de Jaarbeurs.

Ik ben benieuwd of jullie er net zo over denken.

O ja... voor de heren, het gehalte stoeipoesen is erg hoog, bij Aprilia kan je de dames op verzoek op de foto zetten.

en ik maar een aprilia kopen en geen wijven gezien.... '( '( .... ;) ;)
 
alleen jammer dat ik zo nat geworden ben op de heen weg,
maar ik heb er echt van genoten.
zeker een aanrader.
beter op gezet dan voorheen.
en heb wel een aantal mf-ers gezien.
 
Ook de DVD boys van PerformanceBikes hadden een bikinibabe in de stand gezet. Waar gaat het dan nog over vraag je je af.
Je bent in de war ;)

Tam stond ook op utrecht paar maandjes geleden en is 1 van de modellen die meedoet in de films... is trouwens ook niet performance bikes :P
 
Ik vond het een aanrader...was gezellig...leuk bijprogramma met stunts en demo's.

Heb n leuke dag gehad *D
 
ZXR400 Wendy (vriendin van Ninjachris)

Heb op Utrecht gestemd :}
Ninjachris is wel naar de Rai geweest (idd aardig stoeipoesgehalte) :X
Bij beurs Utrecht hebben ze tenminste nog leuke kraampjes -> accessoires,kleding ed; de (nieuwe) motoren heb 'k op een gegeven moment wel gezien.. :Z ;)
(speaking for myself!)
 
Ben ik de enige hier die Utrecht geen ruk aanvind :?
Is veel en veelste druk, en de aanbiedingen die er zijn zijn er bij een heleboel motorzaken in koopjeshoeken net zo goed te vinden (bovendien betaal ik liever wat meer dat ik een weloverwogen keuze heb kunnen maken, dan dat je het zo snel mogelijk moet kopen omdat het anders wel eens onder je neus verkocht kan worden). En die occasions die er staan, is helemaal geen ruk aan. Alleen maar rijen vol dezelfde motoren.

Doe mij maar lekker de MotoRAI. Op veel verschillende fietsen zitten. Op de nieuwste motoren ff proefzitten... heerlijk :) En ook de Live Arena vond ik geweldig :) Al met al heb ik me daar toch vandaag weer bijna 6 uurtjes weten te vermaken :)
 
Hoezo, de beurs van Utrecht is volgend jaar niet meer in Utrecht? Kijk maar eens op www.motorbeursutrecht.nl gewoon volgend jaar van 10 tot en met 13 maart en volgens de site (maar dat zeggen ze altijd) nu nog groter. Ik vond overigens de rai nu ook een stuk leuker nadat ik vorig jaar nog gezegd had nooit meer naar de rai te zullen gaan. Utrecht is echter the best, alles wat de rai heeft en dan nog veel meer.

P.S. Gelredome was een dieptepunt zo diep daar zijn geen woorden voor.
 
Ben ik de enige hier die Utrecht geen ruk aanvind :?
Is veel en veelste druk, en de aanbiedingen die er zijn zijn er bij een heleboel motorzaken in koopjeshoeken net zo goed te vinden (bovendien betaal ik liever wat meer dat ik een weloverwogen keuze heb kunnen maken, dan dat je het zo snel mogelijk moet kopen omdat het anders wel eens onder je neus verkocht kan worden). En die occasions die er staan, is helemaal geen ruk aan. Alleen maar rijen vol dezelfde motoren.

Doe mij maar lekker de MotoRAI. Op veel verschillende fietsen zitten. Op de nieuwste motoren ff proefzitten... heerlijk :) En ook de Live Arena vond ik geweldig :) Al met al heb ik me daar toch vandaag weer bijna 6 uurtjes weten te vermaken :)

Ja, je bent de enige/een van de weinige. Als je op een doordeweekse dag gaat kun je er prima terecht. op zaterdag is het een heksenketel. op zondag loopt er volk rond omdat siks vleks dicht is of zo. :)
Ik kom er al een jaar of 12. Soms kom ik thuis zonder iets gekocht te hebben. maar ik ben ook wel eens thuis gekomen met een motor of winterpak. Of een t-shirt of zomerhandschoenen. maar ik tref er meer motorsfeer aan dan op de RAI.
En die rijen "vol dezelfde motoren", geen idee waar je het over hebt. Misschien zie je door de bomen het bos niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan