MotorRai 2004 is coming up bigger than before!

Tamiya dat is de MGS-01 Corsa .....

HIEROP KLIKKEN VOOR MEER PICS

Dit is hem toch:(Afbeelding)

Ik vindt 'm verdacht veel op de star twin diesel motorfiets lijken die nu in het motorfreaks artikel staat

full
 
groter dan er voor ja ook de toegangsprijs a €12.50 pp :( dus dik f27,50- oude guldens + nog je reiskosten, is ook lekker groot weet niet of ik dat er wel voor over heb.
Nog even over na denken dus.

Toegangsprijzen:
€ 12,50 p.p., kinderen tot en met 4 jaar hebben gratis toegang.

Meerdaagse pas:
2 dagen toegang € 19,-
3 dagen toegang € 26,50
4 dagen toegang € 32,00
Mensen die in 2004 hun motorrijbewijs hebben gehaald krijgen € 2.50 korting (geldt niet in de voorverkoop).
 
groter dan er voor ja ook de toegangsprijs a €12.50 pp :( dus dik f27,50- oude guldens + nog je reiskosten, is ook lekker groot weet niet of ik dat er wel voor over heb.
Nog even over na denken dus.

Toegangsprijzen:
€ 12,50 p.p., kinderen tot en met 4 jaar hebben gratis toegang.

Meerdaagse pas:
2 dagen toegang € 19,-
3 dagen toegang € 26,50
4 dagen toegang € 32,00

En vergeete de parkeerkosten niet als je met de auto gaat....oftewel een hoop geld voor een flutbeurs. Ze hebben netaan twee hallen gevuld gekregen B|

Deze jongen is gelukkig al naar de Intermot geweest 8-)
 
En vergeete de parkeerkosten niet als je met de auto gaat....oftewel een hoop geld voor een flutbeurs. Ze hebben netaan twee hallen gevuld gekregen B|

Deze jongen is gelukkig al naar de Intermot geweest 8-)
ik dacht gelezen te hebben dat er dit jaar 4 hallen waren, en extra veel activiteiten, het moet zelfs groter dan utrecht worden :? daar heb ik dan wel mijn twijfels over, net als over de prijs |(
 
Ben benieuwd hoe druk het wordt. Ik ga er zaterdag heen, eens zien hoe druk de rij er zal zijn in de ochtend :P .

Gaan er nog meer mensen op zaterdag?
 
het word 2x zo groot als vorig jaar...Dus dat wordt goede schoenen aantrekken en lekker doorstekkeren. 's ochtends vroeg aanwezig zijn, ff inschrijven voor proefrijden, dan lekker rondkieken en rond 't middag uah ff proefrije en eten. Dan als 't weer rustiger word, weer verder kiek'n

:)
 
Ben benieuwd hoe druk het wordt. Ik ga er zaterdag heen, eens zien hoe druk de rij er zal zijn in de ochtend :P .

Gaan er nog meer mensen op zaterdag?
misschien handig als je hier is een kijkje neemt :P
wie gaan er naar de motorrai en wanneer?

BTW ik ga gewoon op vrijdag, lijkt de rustigste dag te worden en je kan ook nog 4 uur langer blijven hangen, tijd genoeg opm alles eens goed te bekijken
Ik ga denk ik vij mijn pa achterop met de motor (11 euro om je auto te parkeren |( )
 
misschien handig als je hier is een kijkje neemt :P
wie gaan er naar de motorrai en wanneer?

BTW ik ga gewoon op vrijdag, lijkt de rustigste dag te worden en je kan ook nog 4 uur langer blijven hangen, tijd genoeg opm alles eens goed te bekijken
Ik ga denk ik vij mijn pa achterop met de motor (11 euro om je auto te parkeren |( )

Oh kijk, dat topic kon ik dus niet vinden (met zoekfunctie). Bedankt! :P
Sjah, ik moet helaas vrijdag werken. Dus ik probeer er zaterdag rond 9:45 te zijn. Het kaartje koop ik vooraf wel bij een dealer.
En tja, 11 euro om auto te parkeren is een hoop geld. Maar tis slechts eens per jaar, dus dan lig er ik ook niet zo wakker van. Tenzij het mooi weer wordt, dan ga ik wel met de motor!
 
Oh kijk, dat topic kon ik dus niet vinden (met zoekfunctie). Bedankt! :P
Sjah, ik moet helaas vrijdag werken. Dus ik probeer er zaterdag rond 9:45 te zijn. Het kaartje koop ik vooraf wel bij een dealer.
En tja, 11 euro om auto te parkeren is een hoop geld. Maar tis slechts eens per jaar, dus dan lig er ik ook niet zo wakker van. Tenzij het mooi weer wordt, dan ga ik wel met de motor!
Ik zit ook al met TT (3dagen) en SBK (3dagen) en Ijsspeedway (4 dagen) en speedway (2 dagen). Eens per jaar gaat voor mij gelukkig niet op, dat zou ik echt nooit uithouden, motoren blijven het hele jaar paraat :P en gelukkig is er dan ook nog het ONK (waar ik wel gratis heen kan *D ) dus reken maar uit :P ASSEN Roeleerd :} :P
 
pfff nou de motor-rai zal wel weer saai zijn.
ik vond bijv vorig jaar dat ik snel uitgekeken was.
Dat neemt overigens niet weg dat ik niet ga hoor.
ik ga zekers ff kijken vrijdag al is het alleen maar omdat geintreseerd ben in de gsx-r 750 waarna verluid de special edition onthuld zal worden :9~




( overigens denk ik dat het voor beginnende motorijders wel heel leuk is om naar toe te gaan )
 
Ik zit ook al met TT (3dagen) en SBK (3dagen) en Ijsspeedway (4 dagen) en speedway (2 dagen). Eens per jaar gaat voor mij gelukkig niet op, dat zou ik echt nooit uithouden, motoren blijven het hele jaar paraat :P en gelukkig is er dan ook nog het ONK (waar ik wel gratis heen kan *D ) dus reken maar uit :P ASSEN Roeleerd :} :P

Maar geldt dan dat je voor al die dagen met de auto gaat? Naar de TT bijvoorbeeld ga ik met de motor. Parkeren kost me dan geen ene cent. Naar de motorbeurs in Utrecht ga ik meestal met openbaar vervoer vanwege de verkeersdrukte (en op de motor kan ik een nieuw gekochte helm/pak/whatever niet meenemen O-) ).
 
Tot 10 uur hebben ze s'avonds de toko los, zou de drukte een beetje voorbij zijn op vrijdag tussen 6 en 10? of donderdag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan