MotorRai 2004 is coming up bigger than before!

ro1710

Die hard MF'er
26 sep 2004
682
0
De motorrai is voor de nieuweling iets nieuws, maar voor diegene die hier en in Utrecht is wezen kijken .... is de motorrai amsterdam nothing. (klein en niet verrassend)In sommige jaren kwamen zelfs enkele importeurs niet eens meer opdagen.

Daar heeft de MotorRai Amsterdam nu iets op aangepast.

Dit jaar belooft de beurs (21 oktober t/m 24 oktober 2004) groter te worden dan die in Utrecht. Meer hallen, meer nieuws en veel meer spectakel.

Je kunt ervan uitgaan dat "alles" er staat. van de buell lightning city x xb9sx, Ducati multistrada 620 tot en met Yahama MT-01 met zijn 90pk 1600cc blok.

Nee, op aanraden van insiders mot je deze niet missen!
 
klik op F5 mocht de site niet direct openen!


full


Denk je dat WIJ de Rai nie kennen :? :?
 
Had hem in eerste instantie in de verkeerde topic geplaatst...

En of je hem nu wel of niet kent....dit jaar is hij anders en zodat iedere motorliefhebber het toch ff mee pikt dan maar nog een keer plaatsen!

Maak je niet zo druk mannetje...slecht voor de gezondheid ;)
 
Had hem in eerste instantie in de verkeerde topic geplaatst...

En of je hem nu wel of niet kent....dit jaar is hij anders en zodat iedere motorliefhebber het toch ff mee pikt dan maar nog een keer plaatsen!

Maak je niet zo druk mannetje...slecht voor de gezondheid ;)


Owh okee dan ;) , maar eh check wel ffies van tevore of er al niet wat topics over zijn. Durf zondermeer te vertelle dat er meer RAI2004 topics zijn... :)
 
Nope ook niet..... het is ffe wachten tot iemand een plaatje heeft.

(a la VTR-1000 F , rood alleen bovenkuip, dikke twin, stond ook op intermot, wordt over 2 jaar verwacht...)
 
smitje...=goed hoor.. ;) we blijven lachen toch o-)


:) tuurlijk, ik lig dubbel hier...kom je me ff opvegen :9

Ben erggg benieuwd hoe de MT-01 is, en diversie nieuwe Aprilia's (strada, rsv, tuono Factory met gelukkig wel blauwe velgen en zonder dat afgrijselijke geel)
 
Het posten gaat wat traag...maar je had hem al gevonden...tamiya.
 
groter dan er voor ja ook de toegangsprijs a €12.50 pp :( dus dik f27,50- oude guldens + nog je reiskosten, is ook lekker groot weet niet of ik dat er wel voor over heb.
Nog even over na denken dus.

Toegangsprijzen:
€ 12,50 p.p., kinderen tot en met 4 jaar hebben gratis toegang.

Meerdaagse pas:
2 dagen toegang € 19,-
3 dagen toegang € 26,50
4 dagen toegang € 32,00
 
Wat ik me toch afvraag, die mt-01...die schijven, is de rem reactie nou niet later dan met geperforreerde schijven ?

[me]smitjr had een oude foto gezien B| [/me]
 
Laatst bewerkt:
die nieuwe hyuonsunggg comet R is ook wel :9~

ten minste voor de prijs die je daar voor betaald

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan