Motorrai 2004

Motorrai 2004?

  • Leuk!

    Stemmen: 6 75,0%
  • Ach je moet wat doen...

    Stemmen: 1 12,5%
  • Nee bedankt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Doe mij maar de Motorbeurs

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

gaanopdiebanaan

Die hard MF'er
8 jan 2004
299
0
Omgeving Amersfoort
Ten eerste: Weet iemand wanneer Chris Vermeulen daar is? Staat op de site wel dat hij er is, maar 4 dagen op rij lijkt mij sterk :?

Ten tweede: scheelt kleding/helmen daar nou in prijs of maakt het relatief weinig uit met de winkelprijzen? Volgens mij is Kalsbeek een van de weinige aanbieders met redelijk wat kleding daar :?
 
wanneer vermeulen er is weet ik niet. maar op de rai kun je niks kopen, is alleen het showen van alle nieuwe producten enzo. als je wat wilt kopen moet je in utrecht zijn.
 
wanneer vermeulen er is weet ik niet. maar op de rai kun je niks kopen, is alleen het showen van alle nieuwe producten enzo. als je wat wilt kopen moet je in utrecht zijn.

Ik ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest en toen kon je er wel kleding kopen, maar niet bepaald mijn smaak:

dropveterbroeken en leren ondergoed en meer van die onzin. Maar het heet kleding en was er wel te koop.
 
Ik ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest en toen kon je er wel kleding kopen, maar niet bepaald mijn smaak:

dropveterbroeken en leren ondergoed en meer van die onzin. Maar het heet kleding en was er wel te koop.

Neej, das ook niet echt mijn ding :+ ff voor de duidelijkheid, ik bedoel natuurlijk wel motorkleding he! ;)
 
was ik vergeten ja, er is altijd wel een hal waar je ook zooi ken kopen, maar volgens mij kun je dan toch beter naar utrecht toe. het is meer t-shirts en leren bikini's enzo en misschien is een paar handschoenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan