MotorraiLIVE!!!! wie gaat?

ik ga morgen met wat motor kameraden
en ik ga natuurlijk op mijn brommerrrrrrrrrrrrr :) :)
ik ben wel te herkennen aan mijn mooi oranje pak en mijn stelbouten in mijn rechter slider
ik ga er heen om vooral bnieuwe modellen te bekijken en ik hoop een ritje te kunnen maken op mijn droom de BUSAA 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Ik ga ook, en de dijk waar ik aan woon eindigd in Arnhem(Elden) dus dat wordt extra genieten van motoren vrijdag/zaterdag en zondag!! Dus 3 dagen motorlive.

Gr.
CBR-GIRL 8-)
 
Ik had wel heengewild, maar dan moet ik of met de tsjoeke-tsjoeke ( :r ) of met de vierwieler ( ;( ) en dat zie ik beiden niet zitten, dus ik gaat er nie heen.......

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-14 20:44 ]
 
Lijkt me helemaal niets, echt voor heropstappers, een beetje zoals motor TV, denken ze ook dat je achtelijk bent.

Hoog Promotor gehalte
 
Lijkt me helemaal niets, echt voor heropstappers, een beetje zoals motor TV, denken ze ook dat je achtelijk bent.

Hoog Promotor gehalte

Heee, iemand die hetzelfde denkt als ik :)

Wat vind je van het rijden van sjemene eigelijk :?
( ik vind dat ze beter mooi kan gaan staan wezen, dan daadwerkelijk rijden..)
 
Bij mij duurt motor-TV maar 5 minuten.

Ik neem het op en spoel alle bullshit door.

Ik vind alleen die gozer die de rij-impressies maakt wel goed en Olaf Mol is wel lachen, die Sjemene mogen ze van mij als Crash tetst dummy gebruiken...
Bijv wat gebeurd er als je met je motor met 140 frontaal op een muur rijdt |( })
 
Ach, voor een wijf rijdt ze nog redelijk.

Maar dat hele motor Tv is wel juist bedoeld om motorrijden meer aanvaardbaar te maken bij het grote publiek, daarom is het ook zo saai.

Als je ook ziet met wie ze gaat rijden zijn het daarom ook altijd directeuren ed.

Om te laten zien dat het ook bij mensen met enig aanzien een normale bezigheid is.

Daarom zie je ook geen wheelies, stoppies ed

Dit heeft eens en dat Safe blaadje gestaan.
Dus het feit dat ze het proberen is wel positief.
Nadeel is dat ze allemaal van die sukkels over de streep trekken die dadelijk gaan motorrijden, maar misschien heeft het dan ook wel weer politiek nut dat motorijden breder aanvaardbaar wordt.

Gizzmo13
 
Waddisdatdan?

MotorraiLive? Waar, wanneer, en wat is daar?


Zoek nog een mooie toerbrommer voor mijn vriendin :) (zie ook toermotoren :) )
 
ik wilde er wel heen maar niemand anders en dan moek zeker in m'n eentje in de trein gaan zitten want ik ben nog geen 18 (en m'n brommer rijdt weer eens niet.

en ik wil trouwens ook een motor ;(

MAAARR!!!!! ik heb 'm'n HAVO examen gehaald en ik krijg motorrijbewijs van m'n ouders *D *D *D (al vind m'n moeder van niet :loveit: )
 
Op 2001-06-15 12:31, schreef Ohjajoh:
Ik wil wel eens een punt duidelijk maken, wat mij irriteert aan motorrijders die ik vaak in de spits tegenkom..

En dan alle rechtsrijdende racers, keurig 100 !!!..dan denk ik wel eens.. ik rijd maar op een lichte motor die ik met veel pijn en moeite kan onderhouden van mijn studiebeurs en die gasten rijden op retedure bakken, maar doen er niks mee..

Zonde altijd..alsof het leuk is om 100 te rijden tussen de FIATjes Panda en de Nissan Micra's.. |(


Ik rijdt ook weleens keurig iets harder dan 100 op de snelweg, Er is nm. geen fuck aan hard rechtdoor rijden, hard rijden op een rechte weg kan elke drol :r .
Ik spaar op de snelweg liever m'n banden anders kan je er net zo goed een vierkante autoband onder leggen. :+
misschien denken die anderen ook wel zo ;)
 

Ben er vandaag geweest met een zooi prikborders. Was super gezellig. Binnen bij alle dealer is wel grappig maar buiten bij de demonstraties is het leuker. *D
 
hoi
ik ben vrijdag naar de motor raai geweest.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk wel wat vond tegen vallen buiten was wel leuk en gezellig.
maar ik vond het binnen een beetje een saaie bedoeling kan ook komen omdat het totaal niet druk was binnen
wat is jullie mening hier over
 
Als topic maker.. :) (mooi woord he?) zal ik ook maar ff m'n mening posten, ben zaterdag geweest. Ik moet zeggen dat de lokatie zoch er UITSTEKEND voor leent, alleen moeten ze nog net ff wat groter uitpakken kwa standhouders, ook meer kleding. maar verders is het zeker een goed begin. Ik vond het erg leuk, buiten leuker als binnen. De stuntbaan buiten werd goed gebruikt door een of andere spanjaard die een wheelie kon maken en daarna zelfs nog een stoppy....en meer van dat soort meuk.

Even over dat PRO motor gehalte: ik raadt je aan om zelf even te kijken en daarna een mening te geven, VOORDAT je een conclusie trekt! Want GEEN 2dehands motoren, en chimene bleef niet te lang (gelukkig) :loveit:

dus.............
 
Als topic maker.. :) (mooi woord he?) zal ik ook maar ff m'n mening posten, ben zaterdag geweest. Ik moet zeggen dat de lokatie zoch er UITSTEKEND voor leent, alleen moeten ze nog net ff wat groter uitpakken kwa standhouders, ook meer kleding. maar verders is het zeker een goed begin. Ik vond het erg leuk, buiten leuker als binnen. De stuntbaan buiten werd goed gebruikt door een of andere spanjaard die een wheelie kon maken en daarna zelfs nog een stoppy....en meer van dat soort meuk.

Even over dat PRO motor gehalte: ik raadt je aan om zelf even te kijken en daarna een mening te geven, VOORDAT je een conclusie trekt! Want GEEN 2dehands motoren, en chimene bleef niet te lang (gelukkig) :loveit:

dus.............


Wat heeft Promotor met tweedehands te maken??????


Ik lees overal dat het tegen viel, dus denk ik dat ik gelijk heb.
En schatte ik het goed in van te voren.
Heb je er soms de pest in dat het tegen viel? en dat ik je gewaarschuwd heb, van te voren!

MZZL

 
Was best geining die motorrai. Jammer alleen dat het ongelofelijk kut weer was op zondagmiddag. Vooral de actie buiten was grappig. Een wheelie maken achterstevoren op de motor zittend is niet echt makkelijk.

Iets meer mensen zou niet erg zijn geweest (is iets gezelliger).

Alleen al het bekijken van alle motoren van de bezoekers is grappig. Als ze het parkeren voor de automobilisten iets duurder maken word het nog leuker ;)
 
Ik vond het maar een waardeloze bedoeling :r ! Vooral dat gezeur met die Ohra's (of zoiets). Voor mij hadden ze dit mogen overslaan. En dan vooral op iedere hoek een steward, ik voelde me echt niet thuis.

Sorry voor degene die het "geweldig" vonden, maar ik was liever een eind gaan knallen voor Fl. 30,-

CBR-GIRL
 
Ik vond het maar een waardeloze bedoeling :r ! Vooral dat gezeur met die Ohra's (of zoiets). Voor mij hadden ze dit mogen overslaan. En dan vooral op iedere hoek een steward, ik voelde me echt niet thuis.

Sorry voor degene die het "geweldig" vonden, maar ik was liever een eind gaan knallen voor Fl. 30,-

CBR-GIRL

Als je met een Motor-forumgroep mee gaat knallen dan ben je niet eens Fl 30,-- gulden kwijt, Wij komen meestal de Parkeerplaats niet af :+
 
Dat zeg je helemaal verkeerd J.W, we komen meestal de parkeerplaats niet op. Tenminste de laatste paar keer halen steeds maar een paar man de parkeerplaats......
 
Terug
Bovenaan Onderaan