Motorreizen naar de USA

aspencade, hoeveel dagen is een goed idee voor een motortocht daar aan de oostkust. Maar ff een topic met een datum, tijden, en verwachte kostne... misschien dat er nog veel zijn die zich inschrijven?. Ik haal a.s. dinsdag hopelijk mijn Az, en wil vervolgens tot er met 24 augustus (begint de stage) aan een stuk motorrijden.... en zoek nog met mijn vader een goede bestemming.

Aan welke prijzen moet je denken met dingen als:
- Motorhuur, en welke soorten
- dagelijkse kosten als benzine, eten, overnachtingen (veel tentjes in je tuin :+ )
- Vliegveld bij jouw in de buurt, en hoever rijden vanaf daar etc. (kosten vliegtickets)

Ik heb al wat tochten en motorhuren hier in Nederland bekeken voor en vakantie naar frankrijk, maar das ook niet goedkoop... en als ik voor minder dan het dubbele daarvoor naar de US kan, dan ga ik mijn pa eens overtuigen :+
 
aspencade, hoeveel dagen is een goed idee voor een motortocht daar aan de oostkust. Maar ff een topic met een datum, tijden, en verwachte kostne... misschien dat er nog veel zijn die zich inschrijven?. Ik haal a.s. dinsdag hopelijk mijn Az, en wil vervolgens tot er met 24 augustus (begint de stage) aan een stuk motorrijden.... en zoek nog met mijn vader een goede bestemming.

Aan welke prijzen moet je denken met dingen als:
- Motorhuur, en welke soorten
- dagelijkse kosten als benzine, eten, overnachtingen (veel tentjes in je tuin :+ )
- Vliegveld bij jouw in de buurt, en hoever rijden vanaf daar etc. (kosten vliegtickets)

Ik heb al wat tochten en motorhuren hier in Nederland bekeken voor en vakantie naar frankrijk, maar das ook niet goedkoop... en als ik voor minder dan het dubbele daarvoor naar de US kan, dan ga ik mijn pa eens overtuigen :+
Zou me eerst iets meer laten informeren of je ueberhaupt wel mee kunt. Bij mijn weten moet je een minimale leeftijd hebben en je rijbewijs ook minstens een jaar. Voorkomt teleurstelling. In Nederland geldt dat trouwens ook vaak.
 
Laatst bewerkt:
ligt eraan, hoeft van mij niet georganizeerd te zijn... een kaart, met een paar cirkels erop voor leuke plekkies om naartoe te gaan, is voor mij genoeg. Is ook een stuk goedkoper. Enige wat een probleem zou kunnen zijn is motor huren, maar in NL is het tot type C (C is bijvoorbeeld de Fz6 Fazer, 98pk) voor ieder boven de 21 nog huurbaar.... aangezien je in de USA vanaf 16 mag rijden, mag ik toch hopen dat ik er een motor kan huren.
 
Enige wat een probleem zou kunnen zijn is motor huren, maar in NL is het tot type C (C is bijvoorbeeld de Fz6 Fazer, 98pk) voor ieder boven de 21 nog huurbaar.... aangezien je in de USA vanaf 16 mag rijden, mag ik toch hopen dat ik er een motor kan huren.
Dat zegt niks. Je mag daar zover ik weet ook onder 21 geen alcohol bestellen. Dus ik zou dat wel eerst goed uit (laten) zoeken. Trouwens wanneer je dat niet gemakkelijk kunt vinden weten die reisorganisaties je dat toch zeker wel te vertellen lijkt me. (Ook al boek je er niet)
 
mij zie je toch ook niet op een Harley rijden. :)

nee dat klopt maar wel een afgeleid daar van ;)

ff kijkend naar de laatste mega meeting, merendeel was superport. meeste supersporters vinden harley's op zijn zachts gezegd: minder waardig.

voor mij zou het geen probleem zijn geef mijn mijn een road king of een dyna :) buell mag ook :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan