Ben d'r weer...
Weet iemand van jullie een motorrevisiebedrijf in regio Noord(Oost)?
Ruim 100 km gereden na m'n (te) dure reparatie aan m'n carburateurs is nu m'n blok vast gelopen na een koude start
De startmotor kan de krukas niet meer rond krijgen.
Ik heb vervolgens het blok uitgebouwd en gechecked of de startketting en/of startkettingwielen beschadigd waren, hetgeen niet het geval was.
Omdat de marktwaarde van m'n 'brommer' niet te hoog is (rond de E 2000) twijfel ik nu welke stap te ondernemen:
1. blokje naar de KAWA-dealer
2. blokje naar motorrevisiebedrijf
3. blok vervangen door sloopblok (indien aanwezig)
4. zelf kloten (met werkplaatshandboek)
Ik hoop dat iemand mij goede raad kan geven en/of een adresje van een motorrevisiebedrijf kan doorgeven.
BVD!
Weet iemand van jullie een motorrevisiebedrijf in regio Noord(Oost)?
Ruim 100 km gereden na m'n (te) dure reparatie aan m'n carburateurs is nu m'n blok vast gelopen na een koude start
De startmotor kan de krukas niet meer rond krijgen.
Ik heb vervolgens het blok uitgebouwd en gechecked of de startketting en/of startkettingwielen beschadigd waren, hetgeen niet het geval was.
Omdat de marktwaarde van m'n 'brommer' niet te hoog is (rond de E 2000) twijfel ik nu welke stap te ondernemen:
1. blokje naar de KAWA-dealer
2. blokje naar motorrevisiebedrijf
3. blok vervangen door sloopblok (indien aanwezig)
4. zelf kloten (met werkplaatshandboek)
Ik hoop dat iemand mij goede raad kan geven en/of een adresje van een motorrevisiebedrijf kan doorgeven.
BVD!