motorrijden alleen voor youngsters??

motor rijden voor de youngsters??
<leest topic> naaa, dag ut nie!
Bovendien moet je minstens 21 jaar zijn voor je een fatsoenlijke motor mag rijden dus..

(ow zelf bijna 21..en tel je als lesser ook mee als motorrijder?? :? )
 
Op woensdag 19 februari 2003 20:35 schreef LCB het volgende:Maar ook een lekker ding hoor, boer van Dam ;) :P
:} dank LCB ik voel mij gelijk een stuk beter, misschien dat ik het gearrangeerde huwelijk met de geit van de burgemeester zelfs afzeg....
Op woensdag 19 februari 2003 21:10 schreef Ton het volgende:Klink een beetje sullig hoor! Ben 46 heb na 25 jaar weer een motor gekocht. In 1,5 jaar 25.000 km gereden. Geweldig fijn! Ken iemand die 75 is en nog steeds mee gaat! Ga je ook al achter de geraniums zitten? ;)
Hoelang heb je over die 30.000 km gedaan?
Ton
Ik heb daar 3 jaar over gedaan; ik sta dan ook wijd en zijd bekend als een rustige, beheerste, pijprokende rijder! ;)
 
Tja, sorry hoor, ik denk dat je snel achter de geraniums zal zitten met zo'n levens stijl :)

Wat ga je nu dan oppakken als hobby?

Groetjes,
Ton
 
Tja, sorry hoor, ik denk dat je snel achter de geraniums zal zitten met zo'n levens stijl :)

Wat ga je nu dan oppakken als hobby?

Groetjes,
Ton
Mijn moeder duldt geen geraniums in de vensterbank. '( Volgens mij moeten wij maar van icoontje wisselen: jij die van m'n dubbelganger op mijn motor en ik die van "Dark Side of the Moon". :P
 
Aha,

Dus in ieder geval een goede muziek smaak. Ik dacht al er moet toch wel iets zijn . . .

Have fun,
Ton ;)
 
Op woensdag 19 februari 2003 20:35 schreef LCB het volgende:Wat had Sander ook alweer :?

Edit:
Lastig parket...> Dat ben ik wel ja ;)
Ikke :? Ik bemoei me niet met dit topic...komt over een jaar of 10 wel aan de orde :X
 
Ik post even voor mijn vader... die heeft toendertijd samen met mij zijn motor rijbewijs gehaald ;) en dat is alweer 9 jaar geleden :) ( hij is 52 )
 
45 hier, regelmatig jonge meid achterop
(1 van mijn dochters hoor !)
 
Terug
Bovenaan Onderaan