motorrijden alleen voor youngsters??

ahhhhhhhhhhhhhhhh zie ... *D ....ben blij dat je van vrouwen houd..... ;)

Ehhhh, nu kom je iets te dichtbij hoor :? ;)

Laten we het erop houden dat ik op 1 of andere manier van mensen hou })
 
Ehhhh, nu kom je iets te dichtbij hoor :? ;)

Laten we het erop houden dat ik op 1 of andere manier van mensen hou })
dichtbij :? joh...bang voor vrouwen dan???? ik hoop toch van nie... ;(
 
Ben 18 :9 uh.. Waar val ik onder :? Groep: ---> Te jong :+

Ik denk dat de "oudere" :P minder verstand hebben van computers over het algemeen. ;) Ik ken eigenlijk niemand die 45+ is die met een computer werkt m.u.v. die ene die z`n hele leven al in de computers zit...

Denk dat ouderen er niet zo nodig over hoeven te praten dat ze een knietje aan de grond hebben gehad...
 
Laatst bewerkt:
Ja, en wat moet ik dan? 39 jaar oud en dus bijna in de peno-pauze. Maar ik rijd dan twintig jaar motor dus dat helpt niet meer. Zeker een Zundapp kopen wegens de nostalgische gevoelens? Motorrijden is voor iedereen die in staat is zijn rijbewijs te halen en voor de rest doet iedereen het maar gewoon zoals hij / zij zelf wil en ik hoop er zo lang mee door te gaan tot een rek voor mijn rollator ipv een kofferset moet monteren.
 
Ja, en wat moet ik dan? 39 jaar oud en dus bijna in de peno-pauze. Maar ik rijd dan twintig jaar motor dus dat helpt niet meer. Zeker een Zundapp kopen wegens de nostalgische gevoelens? Motorrijden is voor iedereen die in staat is zijn rijbewijs te halen en voor de rest doet iedereen het maar gewoon zoals hij / zij zelf wil en ik hoop er zo lang mee door te gaan tot een rek voor mijn rollator ipv een kofferset moet monteren.
Tja, peno-pauze of midlife-crisis. De een gaat motorrijden (ik zei de gek) en de ander neemt een maitresse.. In jou geval zal het dus de maitresse moeten worden :+ ;)
 
Ik ben een hardstikke jonkie !!! Ben van bouwjaar juli 1956 en als je dan niet kan uitrekenen hou oud ik ben hoor je hier niet thuis want dan ben je echt te jong :+ :+
 
Ja, en wat moet ik dan? 39 jaar oud en dus bijna in de peno-pauze. Maar ik rijd dan twintig jaar motor dus dat helpt niet meer. Zeker een Zundapp kopen wegens de nostalgische gevoelens? Motorrijden is voor iedereen die in staat is zijn rijbewijs te halen en voor de rest doet iedereen het maar gewoon zoals hij / zij zelf wil en ik hoop er zo lang mee door te gaan tot een rek voor mijn rollator ipv een kofferset moet monteren.

:^ (Al ben ik nog geen 39... :P ).

Je bent zo oud als je je voelt...meer kan ik er niet over zeggen.
 
Vind zelf dat je boven de 40 géén motor meer hoort te rijden.........
(stop er dan ook van de zomer mee ;) )
um.......waarschijnlijk lees ik niet goe :? boven de veertig GEEN motorijden??????????? discriminatie van de bovenste plank...question WHY??? je weet meer.. je voelt meer...enzovoort enzovoort ;)
 
Vind zelf dat je boven de 40 géén motor meer hoort te rijden.........
(stop er dan ook van de zomer mee ;) )
Het barst van de 40+ op motoren en in MF. :}
Over enkele jaren rij ik al 40 jaar motor. :+ :X
Maar stoppen....... alleen als het fysiek echt niet meer gaat. Maar dan is 6 planken waarschijnlijk erg dicht bij gekomen. :P
 
Laatst bewerkt:
ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!vik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!! YESSSSSSSS!!!!! :] :] :] :] :] :]
 
Op woensdag 19 februari 2003 14:13 schreef FastFriend het volgende:
ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!vik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer..8-

).!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!!ik ben

stoer.. 8-) .!!!ik ben stoer.. 8-) .!!! YESSSSSSSS!!!!! :] :] :] :] :] :]

HOE stoer...... }) ??????????????????
 
wat ik nu zo leuk vind ...dat het onderwerp nu ver te zoeken is... :9 als we al over maitresses en bovenop laten rijden ;) gaan kletsen..maar hoe stoer is ben je nu eigenlijk Fast friend??????????
 
ahhhhhhhhhhhhhhhh zie ... *D ....ben blij dat je van vrouwen houd..... ;)

Op woensdag 19 februari 2003 11:00 schreef LCB het volgende:Ehhhh, nu kom je iets te dichtbij hoor :? ;)

Laten we het erop houden dat ik op 1 of andere manier van mensen hou })


Op woensdag 19 februari 2003 11:05 schreef wizzy het volgende:dichtbij :? joh...bang voor vrouwen dan???? ik hoop toch van nie... ;(

En zo nog ff door.


Gaan we nu een nieuw topic krijgen waarin LCB uitkomt voor lesbische gevoelens. }) ;)
wat zal dat een drukbekeken topic worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan