motorrijden alleen voor youngsters??

wat ik nu zo leuk vind ...dat het onderwerp nu ver te zoeken is... :9 als we al over maitresses en bovenop laten rijden ;) gaan kletsen..maar hoe stoer is ben je nu eigenlijk Fast friend??????????
heul stoer...!!
jeweetwel, van ut tiepe ruwe bolster blanke pit, blauwe ogen breje schouders krullend haar en vroeger behoorlijk atletisch !! O-) :)
 
heul stoer...!!
jeweetwel, van ut tiepe ruwe bolster blanke pit, blauwe ogen breje schouders krullend haar en vroeger behoorlijk atletisch !! O-) :)

ja ja zeggen ze allemaal.. eerst zien dan geleuve :) ..vroeger...um........nu niet meer dan :? ...
 
Nee, je bent irritant :(


waarom irritant..zie dat zo ook niet echt...iemand die blij is met zichzelf...waarschijnlijk very much in love with ..the BEER..alleen hoop dat zijn bandenspanning :9 ok is..0-)
 
waarom irritant..zie dat zo ook niet echt...iemand die blij is met zichzelf...waarschijnlijk very much in love with ..the BEER..alleen hoop dat zijn bandenspanning :9 ok is..0-)
:} :} :}
Zo hoop ik dat mijn vrouw ook nog altijd in lov'is met d'r beer(tje)
(en ik heb niet direkt reden om daaraan te twijfelen



(ps. ze leest af en toe mee weet je... :+ )
 
gaat nergens meer over dussss slotje :+
Die dingen zijn hier in de uitverkoop zeker? :?
Ben trouwens nog 4 maanden een dertiger en daarna ben ik ook oud ;)
Zit er dus al aan te denken om een echte ouwe lullen motor te kopen, zo een zonder serieuse kuip, een Z1000 lijkt mij wel wat })
Ze zeggen wel eens dat verstand met de jaren komt, maar volgens mij slaat het wel eens een generatie over ;)
Crawl
 
Ik heb nog ergens een informatieve website over motortourisme. Hieraan is een mailinglist gekoppeld. De gemiddelde leeftijd op de inmiddels ca. 200 aanmeldingen tellende mailinglist zal boven de 40 liggen...OK het gaat over motorvakanties en niet over sportmotoren, maar het zegt wel iets over de gemiddelde motorrijder denk ik. Dat zullen in ieder geval niet enkel jonkies zijn.
[spam-modus]
Ik heb het dus over www.motorvision.nl
[/spamm-modus]
 
um.......waarschijnlijk lees ik niet goe :? boven de veertig GEEN motorijden??????????? discriminatie van de bovenste plank...question WHY??? je weet meer.. je voelt meer...enzovoort enzovoort ;)
Was ook erotisch ironisch bedoeld, ik wil trouwens óók graag voor mijn lesbische gevoelens uitkomen! (LCB vindt mij een lompe boer trouwens ;( )
 
Was ook erotisch ironisch bedoeld, ik wil trouwens óók graag voor mijn lesbische gevoelens uitkomen! (LCB vindt mij een lompe boer trouwens ;( )

Maar ook een lekker ding hoor, boer van Dam ;) :P

Johan, niks lesbo-gevoelens. Vandaar mijn zegge van "iets te dichtbij komen."

Wat had Sander ook alweer :?

Edit:
Lastig parket...> Dat ben ik wel ja ;)
 
Vind zelf dat je boven de 40 géén motor meer hoort te rijden.........
(stop er dan ook van de zomer mee ;) )

Klink een beetje sullig hoor! Ben 46 heb na 25 jaar weer een motor gekocht. In 1,5 jaar 25.000 km gereden. Geweldig fijn! Ken iemand die 75 is en nog steeds mee gaat! Ga je ook al achter de geraniums zitten? ;)
Hoelang heb je over die 30.000 km gedaan?
Ton
 
Terug
Bovenaan Onderaan