Motorrijden belgië

De brozems

Allemansvriend
19 aug 2019
24
9
Belgiė
Net gezien op het nieuws dat motorijden terug mag in belgië ! Wel niet met 2 op 1 moto en zijspan mag ook niet . Wel met 2 op aparte moto. Ook is het niet de bedoeling om ver te rijden dus dagje ardennen zit er niet in, beter dan niets he :]
 
Mij daar tOch niet veel van aan moeten trekken, ben blijven doorwerken, elke dag 40 km enkele rit, en als ik niet moest werken, gaan voortwerken in het huisje dat ik aan het renoveren ben, is voor mij ook een essentiële verplaatsing, mocht gewoon blijven bollen 🤣🤣🤣
 
euforie heeft maar eventjes geduurd
Volgens minister Bellot ( minister van mobiliteit MR ) klopt de bewering van Jambon over motorrijden niet , dit is geen regionale bevoegdheid , maar bevoegdheid van de nationale veiligheidsraad en daar is geen enkele discutie over gevoerd , dus maw de regels voor vrijtijdritten met voertuigen van welke aard ook BLIJVEN VERBODEN

Wat een apenland hier seg
 
Dat ze hier allemaal eens mijn kloten kussen in dit apeland !
Gisteren ben ik gaan rijden...een ritje van 100 km.
Geen enkele flik gezien....wel veel motards ....net zoals mij ...met nen rugzak aan })
 
Ik dacht ook al toen ik de taalgrens overstak: "Hier heeft Jambon toch niks te zeggen?"
Maar goed, mijn hart toch eens kunnen ophalen. Hopelijk regeert volgende week het gezond verstand, anders hang ik ne kayak over mijne motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan