Motorrijden een kostbare hobby?

In reactie op de titel......

Als het een hobby is maken de kosten niet uit. Je hebt het er voor over of niet. Hobby is geen noodzaak, maar luxe.


Dat is toch onzin? Hoe weet je nou of je het er voor over hebt als je niet weet wat het kost? :+


Ik kom voor mijn GT 550 trouwens uit op 10 cent per kilometer. Daar kun je nog eens leuk voor rijden! Daarbij ga ik uit van 10k km per jaar, inclusief aanschaf, benzine, belasting en verzekering.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga strax op vakantie met mijn barrel;
enfield bullet die niet loopt; 600 euro
chinees imi-yanmar dieselblok, ca 500 euro.
Wat ombouwgrut ca 150 euro.
Verbruik 1 op 50..
Tot ziens..
 
Dat is toch onzin? Hoe weet je nou of je het er voor over hebt als je niet weet wat het kost? :+


Ik kom voor mijn GT 550 trouwens uit op 10 cent per kilometer. Daar kun je nog eens leuk voor rijden! Daarbij ga ik uit van 10k km per jaar, inclusief aanschaf, benzine, belasting en verzekering.

dat eerste heb ik ook niet gezegd, ik maak alleen onderscheid tussen hobby en noodzaak. Hobby mag imo gewoon geld kosten. Dat kan weinig zijn of veel. Dat heb je of niet, dat heb je er voor over of niet.

Als het je primair vervoer is spelen mogelijk andere zaken. tenminste, in mijn denk wereld :)
En ja, weet ook tot op de cent nauwkeurig wat mijn motor (hobby :P ) kost ;)
 
...
Verbruik 1 op 50..
Tot ziens..
En dan begrijpen ze niet dat ik 1:20 tot 1:24 kan rijden :')

Al vind ik 1:50 toch wel erg positief. Niet?

Een 125cc in de BeNeLux haalt met moeite 1:35, hoe kom je aan die 1:50???

Nou ja, mijn schoonvader sprak zelfs aan 1:60 bij hun motoren (100cc tot 150cc), maar dat is volgens mij enkel bergaf :P



Edit: laat maar, ik zie nu dat je het over een Dieselblok hebt :$ :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan