motorrijden en onvruchtbaarheid

Had wel begrepen dat zij door dat "trillen" makkelijker bereid waren zwanger te geraken.
:)
 
nou mijn vriendin rij ook motor en is zwager hoor....enne nu moest ze stoppen maar heeft bijna al de tijd nog gewoon gereden ! :)
denk toch echt broodje aap verhaal !
 
Mijn moeder had mij nog als ballast toen ze afreed, en ik ben toch ook goed terechtgekomen? O-)
 
net zo'n bullshit dat je met een laptop op schoot onvruchtbaar wordt...
(ik ken bubbelbaden en sauna's die zijn warmer, en dat zou weer gezond zijn ?)

of die bullshit dat je GSM je hoofd met maar liefst 0.3 graden KAN verwarmen (als je der 4 om je oren heen bindt en 24u/dag belt.
(dat je gehele hoofd met maar liefst 8 graden kan stijgen door 4 keer de trap op en neer te rennen wordt er voor het gemak maar effe niet bij gezegd).

tegenwoordig lullen die WO-ers maar een eind in de lucht om hun prop e.d. te behalen.. :r
 
Ik dacht, die is vast flink met zijn ballen op de tank geklapt... :+

Daar wordt je volgens mij onvruchtbaar van... :P
 
Zodra mijn dochtertje (6maanden) wat kan praten zal ik haar eens vragen of ze er last van heeft gehad praktisch op de motor verwekt te zijn.
 
is gewoon bullshit. wat moeten die meiden die verzot zijn op paardrijden dan wel niet :?
en de dames die verzot zijn op de tarzan....
net zo'n L*Lverhaal als dat verhaal waarin mensen moeten geloven dat sex tijdens de zwangerschap niet mag omdat door het stoten de vrucht los kan laten. |(

[me]janice vraagt zich nu alleen wel af of dat trillen van de baarmoeder ook ontspant zodat de harde buiken verdwijnen :X [/me]
 
is gewoon bullshit. wat moeten die meiden die verzot zijn op paardrijden dan wel niet :?
en de dames die verzot zijn op de tarzan....
net zo'n L*Lverhaal als dat verhaal waarin mensen moeten geloven dat sex tijdens de zwangerschap niet mag omdat door het stoten de vrucht los kan laten. |(

[me]janice vraagt zich nu alleen wel af of dat trillen van de baarmoeder ook ontspant zodat de harde buiken verdwijnen :X [/me]

Als je al zo dik bent dat je harde buiken hebt, zit die buik volgens mij best aardig in de weg op een motor. Misschien dat het op een chopper nog het beste lukt, maar je zit ook weer met je pak dat helemaal niet meer past. Of je moet een positie-motorpak kopen })
 
net zo'n bullshit dat je met een laptop op schoot onvruchtbaar wordt...
(ik ken bubbelbaden en sauna's die zijn warmer, en dat zou weer gezond zijn ?)

of die bullshit dat je GSM je hoofd met maar liefst 0.3 graden KAN verwarmen (als je der 4 om je oren heen bindt en 24u/dag belt.
(dat je gehele hoofd met maar liefst 8 graden kan stijgen door 4 keer de trap op en neer te rennen wordt er voor het gemak maar effe niet bij gezegd).

tegenwoordig lullen die WO-ers maar een eind in de lucht om hun prop e.d. te behalen.. :r
Nee hoor, mannelijk zaad schijnt het nest te gedijen bij 35,8 graden, vandaar dat die ballen ook buiten het lichaam hangen, daar is het te warm O-)

Gelukkig weet jij het zeker en heb je er verstand van, zo te horen althans :X :X
 
Als je al zo dik bent dat je harde buiken hebt, zit die buik volgens mij best aardig in de weg op een motor. Misschien dat het op een chopper nog het beste lukt, maar je zit ook weer met je pak dat helemaal niet meer past. Of je moet een positie-motorpak kopen })

Tis in ieder geval een goede tank-ballast, tegen het wheelien :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan