Motorrijden en sanitaire noodstops

In plaats van rugzak deze maar mee?


1607878551858.png
1607878668266.png
 
Tip: als je met hoge nood 't bos bent ingedoken en na gedane zaken je kont wil afvegen met wat struikgewas kijk dan eerst efkes of je geen brandnetels te pakken hebt. Tis al een hele tijd geleden maar zo af en toe voel ik die kleredingen nog :( !

gr. Leo
Misschien even een keer goed afspoelen dan? O-)
 
Vooral tijdens de lockdown maanden ben ik er regelmatig op uit geweest en lekker Nederland doorkruist. Moet iets om de tijd te doden... En soms draag ik mijn 1-delige racepak voor deze ritjes. Vind ik verreweg het meest comfortabel. En ventileert goed in de warme maanden. Maar praktisch is het niet.

Vooral niet wanneer je de boel probeert uit te trekken voor een bezoekje aan de waterige stoel. Het ziet er altijd uit alsof je in je eentje probeert een dwangbuis aan / uit te doen.
 
Wie heeft er als infanterist onderluiks in de YPR moeten schijten??? 6 man die de prestatie nauwkeurig gadeslaat en ruimschoots van commentaar voorziet.
Nu sla ik het wel 2, 3 dagen op waar nodig. Maar als de aandrang daar is, wie ben ik om de vrijheid te ontnemen... wherever
 
Wie heeft er als infanterist onderluiks in de YPR moeten schijten???
Mijn verhaaltje boven was vanuit een AMX-PRI, maar gewoon efkes laten stopppen en uitgestapt, 't bos in.
Normaal gesproken zat 'r altijd een klein rolletje (groen) wc papier onder m'n binnenhelm, maar nou nie 8)7 .

gr. Leo
 
Vorig jaar gehad. Gelunched in een Frans restaurant, voelde al de hele ochtend lichte aandrang dus daar op de pot gaan zitten zonder resultaat. Eten op, weer op de motor gestapt en een kwartier later begint het te borrelen. Nog een kwartiertje doorgereden, maar nee, dit werd niet minder. Snel een zijweggetje ingereden, motor langs de kant gezet, het struikgewas ingelopen, broek omlaag en hangend aan een hekje knalde de zooi eruit. Er verspreidde zich direct een paddenstoelwolk en het gras viel plat neer. Ik wist niet dat kakken zo fijn kon zijn!
Als je lekker zit, heb je stront tekort!
 
Koning keizer admiraal poepen moeten ze allemaal.
Ben ik onderweg met motor of auto,als ik moet dan ook snel.
Bosjes of open veld ik doe het.
Ooit met m,n motormeiden club reed de voorrijdster ergens rechtsaf dat niet op de route lag.
Bij wat bomen en struikgewas stopte ze en zei ik moet plassen en als uit 1 mond klonk het ik ook!
Daar zaten we met een hele groep blote konten op n rij.
Geen foto, we zaten allemaal te piesen.😁😜
 
Wat er vroeger in de schijthuizen stond was letterlijk

Poep je niet, dan rust je toch
en roept de baas dan poep je nog...
 
Maar als ik moet en er is alleen maar zo'n Duitse PWC (ik ben daar vaak op de autobaan te vinden) schijt ik wel in het bos. Gadverdare, wat zijn die goor
 
Tja. Het loont om te leren hoe je een correcte squat uitvoert. De staldeur open je met je motorlaarzen. De noodstop is geslaagd wanneer je succesvol de boodschap aflevert zonder fysiek contact te maken met de omgeving, met uitzondering van toiletpapier. Hier heb je heup-, core en beenkracht voor nodig. Oftewel, iedereen moet bij mij een personal training contract afsluiten. Kan ik mijn Superduke weer van een grote onderhoudsbeurt voorzien, en kan ik jullie voorzien van de tools om veilige en hygiënische sanitaire noodstops te maken.

Is een goeie deal. Take it.
 
Tja. Het loont om te leren hoe je een correcte squat uitvoert. De staldeur open je met je motorlaarzen. De noodstop is geslaagd wanneer je succesvol de boodschap aflevert zonder fysiek contact te maken met de omgeving, met uitzondering van toiletpapier. Hier heb je heup-, core en beenkracht voor nodig. Oftewel, iedereen moet bij mij een personal training contract afsluiten. Kan ik mijn Superduke weer van een grote onderhoudsbeurt voorzien, en kan ik jullie voorzien van de tools om veilige en hygiënische sanitaire noodstops te maken.

Is een goeie deal. Take it.
Tot welke leeftijd kun je dit nog leren....:)
 
Geloof me, daar ben je nooit te oud voor. Als je die PWC's ziet... :r

Ik moet trouwens wel toevoegen dat die modernere, met 4 of 5 M/V hokken een stuk netter zijn. Ik heb wel eens overwogen iets van een over-bril mee te nemen voor de noodgevallen onderweg.
 
iets met zwijnen? Het is wel zo dat bijna alle duitse wegen Transit's zijn en dat er procentueel niet veel inlanders van de faciliteiten gebruik maken, heb je al wel weer gelijk een beeld.
 
Ooit lang geleden ook een keer erg hoge nood onderweg, toen mijn hoop laten varen in een slootje. Normaal kan ik het erg lang ophouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan