motorrijden gevaarlijk?

Vind het smaakloos, reukloos en totaal nutteloos op dit op MF te zetten.

We weten allemaal waar we mee bezig zijn, dat soort foto's getuigt voor mij als een vorm van sensatie; wat is de toegevoegde waarde.
Okay, ik kraam ook wel eens wat onzinnigs uit.

Staat nergens de ware toedracht vermeldt, is Amerika zullen we dan maar zeggen, wij dragen ons helmpje wel.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
:Y ben je net je kuiken aan het uitlaten, schijt er een duif op de stoep waardoor je verschrikt een stap achteruit doet, waar net een steen ligt, waardoor je valt, en precies onder de veegborstels van de veegwagen komt.
ik moest hardop lachen... :X
op een cursus is dat geen goed idee :X
 
Vind het smaakloos, reukloos en totaal nutteloos op dit op MF te zetten.

We weten allemaal waar we mee bezig zijn, dat soort foto's getuigt voor mij als een vorm van sensatie; wat is de toegevoegde waarde.
Okay, ik kraam ook wel eens wat onzinnigs uit.

Staat nergens de ware toedracht vermeldt, is Amerika zullen we dan maar zeggen, wij dragen ons helmpje wel.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Hmmm, ik vraag het me af. Ja, nu dragen we allemaal ons pak wel. Maar toen het in juli boven de 30 graden was, kwam ik ontzettend veel mensen tegen in shorts, met blote armen, geen handschoenen. Ik heb me toen echt verbaasd, want voor 150-200 euro koop je een prima doorwaaipak met protectie, waarmee je ook lekker rijdt bij hoge temperaturen. Voor 150 euro koop je geen nieuwe huid. Ja, het is een schokkende site en ja, motorrijden is gevaarlijk, maar je kunt een hoop voorkomen door óok als het bloedheet is een goed beschermend pak te dragen.
Wat dat betreft had deze posting naar deze site meer zin gehad in juli (of is ie er toen ook geweest? :P
 
Hmmm, ik vraag het me af. Ja, nu dragen we allemaal ons pak wel. Maar toen het in juli boven de 30 graden was, kwam ik ontzettend veel mensen tegen in shorts, met blote armen, geen handschoenen. Ik heb me toen echt verbaasd, want voor 150-200 euro koop je een prima doorwaaipak met protectie, waarmee je ook lekker rijdt bij hoge temperaturen. Voor 150 euro koop je geen nieuwe huid. Ja, het is een schokkende site en ja, motorrijden is gevaarlijk, maar je kunt een hoop voorkomen door óok als het bloedheet is een goed beschermend pak te dragen.
Wat dat betreft had deze posting naar deze site meer zin gehad in juli (of is ie er toen ook geweest? :P


vast wel... ik kende hem nog niet :N

overigens, goed gekozen nickname Carmina Burana, is een mooi muziekstuk!
 
Motorrijden gevaarlijk? Welnee!

Uw dood is ons brood! *O*



Tja, m'n familie zit in de uitvaartbranche. Wij schrapen ze (soms letterlijk) van de weg af. En ik kan je vertellen dat het aantal motorrijders wat we binnenkrijgen reuze meevalt t.o.v. van andere slachtoffers.
 
@Carmina Burada,

Zowel SavagePielk en ik zitten "normaal" op de chopper afdeling....wij rijden niet zo bijster snel in vergelijking met de snelheden welke ik hier wel eens voorbij zie rijden.

Voor mij is 160 km. de uiterste max., dan moet ik het gas loslaten anders heb ik de keuze mijn blok op te blazen of van mijn VZ 800 te worden te worden geblazen.

Ja, ja, ik weet vallen met 100 km. is heel bedroevend.

:] :] :]
 
Had de site ook al gezien.
Yep, draag je kleding, ok als je maar 5km ver moet.

En wat zit iedereen nu te "kakken" (op z'n Vlaams hé), Iedereen zou dit op z'n minst één keer moeten gezien hebben.
 
Hmmm, ik vraag het me af. Ja, nu dragen we allemaal ons pak wel. Maar toen het in juli boven de 30 graden was, kwam ik ontzettend veel mensen tegen in shorts, met blote armen, geen handschoenen. Ik heb me toen echt verbaasd, want voor 150-200 euro koop je een prima doorwaaipak met protectie, waarmee je ook lekker rijdt bij hoge temperaturen. Voor 150 euro koop je geen nieuwe huid. Ja, het is een schokkende site en ja, motorrijden is gevaarlijk, maar je kunt een hoop voorkomen door óok als het bloedheet is een goed beschermend pak te dragen.
Wat dat betreft had deze posting naar deze site meer zin gehad in juli (of is ie er toen ook geweest? :P


..wil jij weten hoe vaak er al een topic geopend is over dit onderwerp.. :X


@TS
...een samenraapsel van "bijzondere" motor-ongelukken in de US, geeft in enkele gevallen weer, hoe slim men is om toch vooral geen beschermende kleding te dragen...en al die andere trieste gevallen,...tja......murphy,...'t is hier niet anders.
Maar, motorrijden gevaarlijk..!... :N
Wat er zich in de omgeving van de rijdende motorrijder bevindt of beweegt ,...dat is potentieel gevaarlijk.
 
..wil jij weten hoe vaak er al een topic geopend is over dit onderwerp.. :X


@TS
...een samenraapsel van "bijzondere" motor-ongelukken in de US, geeft in enkele gevallen weer, hoe slim men is om toch vooral geen beschermende kleding te dragen...en al die andere trieste gevallen,...tja......murphy,...'t is hier niet anders.
Maar, motorrijden gevaarlijk..!... :N
Wat er zich in de omgeving van de rijdende motorrijder bevindt of beweegt ,...dat is potentieel gevaarlijk.

LOL, nee hoor, ik hoef niet te weten hoe vaak hier al een topic over geopend is. Ik heb een vaag vermoeden.... :+

Ik had de link naar deze site alleen nog niet eerder gezien, maar ik ben hier ook nog niet zo lang. En ja je hebt helemaal gelijk: de omgeving is gevaarlijk. Het enige probleem is dat je díe nou net níet kunt beïnvloeden. Dus je kunt je daar wel boos over maken, maar je kunt ook bedenken wat je zelf kunt doen om je risico's te verkleinen. Je kunt ook je kop in 't zand steken, dat kan ook. Dus, ja :W
 
Motor rijden gevaarlijk...

Tuurlijk, maar zo veel andere dingen ook.

Vorige week ging ik werken, de nacht in.
Motor stond al op de stoep te wachten. Pak had ik al aan.
Stap de voordeur uit. Drempel was glad.
Lig ik languit op de stoep. En ja......... kniestukken deden hun werk *O*


Dusse.... uit je voordeur stappen is ook gevaarlijk :Y
 
Ja motorrijden is gevaarlijk en dat is best wel lekker. Als ik veilig wil dan kruip ik in mijn veiligheidsklasse 5 sterren blik met een heleboel airbags en verveel me te pletter en ben 2x zoveel tijd kwijt.
Aan de andere kant toen ik hoorde dat mijn kaasboer vorige week op het circiut verongelukt is met zijn motor dan wordt ik wat minder stoer.
 
Ja motorrijden is gevaarlijk en dat is best wel lekker. Als ik veilig wil dan kruip ik in mijn veiligheidsklasse 5 sterren blik met een heleboel airbags en verveel me te pletter en ben 2x zoveel tijd kwijt.
Aan de andere kant toen ik hoorde dat mijn kaasboer vorige week op het circiut verongelukt is met zijn motor dan wordt ik wat minder stoer.

Precies. Motorrijden is gevaarlijk, maar dat is geen reden om er mee te stoppen. Drank is ook gevaarlijk, maar ook lekker. Roken is ook gevaarlijk en dat vinden sommigen ook lekker. Sex is....nou ja, je snapt het wel O-)

Als ik zeg dat motorrijden gevaarlijk is, dan beweer ik niet je er dan maar mee moet stoppen. Toevallig van de week nog zo'n discussie met niet-motorrijders, die het natuurlijk zo gevaarlijk vonden dat je er mee zou moeten stoppen, omdat het volslagen onverantwoord zou zijn. Maar zelf wel fanatiek skieën. Dus ik legde uit dat motorrijden lang niet zo gevaarlijk was als skieën aangezien ik verdraaid weinig gipsvluchten met motorrijders zie *D Ik geloof dat ze toen wel begrepen waarom ik ondanks de risico's niet stop . :Y
 
ja motorrijden is gevaarlijk(er). Daar heb ik bewust voor gekozen.

Ik (en veel andere mensen) hebben er nou eenmaal behoefte aan zo af en toe hun hartkleppen af te stoffen. Dat deed ik als kind met een skateboard, crossen op de fiets, etc. En de laatste 15 jaar op de motor.

Dat betekent niet dat ik een deathwish heb, maar wel dat ik af en toe een beetje actie nodig heb.
 
*"im with stupid" smilie dit ik niet kan vinden*

ben ik `t dus mee eens, `t gevaar is iets wat motorrijden misschien nog een tikje aantrekkelijker maakt. je moet (ik iig meer bij koekblik) op je hoede zijn en bent meer geconcentreerd op het verkeer, en jah, roken ga je ook dood aan, leven ga je ook dood aan...

ik de "Live to ride - Ride die DIE" :r site bekeken, heel erg allemaal maar denk geen moment aan minderen of stoppen. zowieso zie je bij bijna al die foto`s staan "no protection" of "no helmet" en die draag ik zowieso. nu zeg ik niet dat ik daardoor geen ongeluk kan krijgen maar y`all get my point.

enne, als je het filmpje hieronder kijkt, (be advised, kan als schokkend ervaren worden), steek jij dan nooit meer de straat over TS ?

www.littlemidgets.com/detail.php?type=2&sort=rating&cf=1&content=47

Mzzl JMG
 
Vreselijke traumatiserende foto's!!!
Maar toch zijn er mensen die deze foto's zouden moeten zien, vooral Belgen hebben de neiging om met slippers en korte broek op de motor te gaan zitten.

Uiteraard heb je het zelf niet altijd voor het zeggen op de weg, maar ik rijd zelf altijd met de gedachte: "Vertrouw geen enkele andere weggebruiker", want ze kunnen zomaar ineens een rare manoeuvre maken. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan