Piet Piraat
a.k.a. Piet de Slaaf
Waterstof had de hindeburg daar ook niet iets mee te maken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
in gas vorm, niet in vloeibare vorm.Waterstof had de hindeburg daar ook niet iets mee te maken?
Opslagtank is idd een ander verhaal maar ik denk dat daar ook een oplossing voor komt.BMW (7-serie). Grootste probleem is de infrastructuur. Zaken als vulstations e.d. zijn erg ingewikkeld met dat soort drukken.Er rijden op meerdere plekken in nl van die bussen rond
ok maar dat in het achterhoofd houdende vraag ik mijzelf af hoe moeilijk het gemaakt zal worden om je vergunningen rond te krijgen voor een vulstation ... Ok komt ie dan ... Gas is om te koken. Elektra voor het licht en water om je plee mee door te spoelen... Sorry moest er even uitin gas vorm, niet in vloeibare vorm.
dat zal dan wel getackeld worden met keep your lane en forse boetes als je daarvan afwijktMaarre even los van alle techniek verder..top toch, blikkers in hun blik die niet hoeven te sturen.
Hun rijbanen en richtingen nog voorspelbaarder. Meer ruimte voor ons om rechts- en links in te halen
Ik mis in alle transportplannen altijd 1 mogelijkheid: bovenleiding!
Elektrische voertuigen doen het prima in de stad, en op korte afstand. Het enige waar ze problemen krijgen met actieradius is de autosnelweg. En dat zijn relatief weinig kilometers weg, bovenleiding zou ervoor zorgen dat je onbeperkte afstanden kan afleggen zonder onderweg te hoeven opladen.
Daar zijn ze toch laatst een of ander duur proefproject mee gestart?of "onderleiding" dmv inductie in het wegdek...
Nah, het was het omhulsel dat ontbrandde. Nitrocellulose en aluminum wordt onder meer ook gebruikt in...vuurwapens.Waterstof had de hindeburg daar ook niet iets mee te maken?
Er zijn al oplossingen voor. Probleem is echter of het haalbaar is voor toepassing op grote schaal in 't dagelijkse leven.Opslagtank is idd een ander verhaal maar ik denk dat daar ook een oplossing voor komt.
Voor motoren zie ik 't nog steeds niet gebeuren, maar voor auto's zou het heel goed de toekomst kunnen zijn (maar dan inderdaad in de weg). We hebben 2000 km snelweg, dus als je in een baan het aanlegt heb je het over 3000-4000 km bedrading, da's financieel ook wel haalbaar, zeker als je het combineert met lussen op parkeerplaatsen bij bedrijven. Groot voordeel is dan ook dat elektrische auto's veel minder accu's nodig hebben, je hebt dan maar capaciteit voor 20-50 km nodig, zodat je bijvoorbeeld met gewone loodaccu's zou kunnen rijden (veel goedkoper en veiliger).Ik mis in alle transportplannen altijd 1 mogelijkheid: bovenleiding!
Elektrische voertuigen doen het prima in de stad, en op korte afstand. Het enige waar ze problemen krijgen met actieradius is de autosnelweg. En dat zijn relatief weinig kilometers weg, bovenleiding zou ervoor zorgen dat je onbeperkte afstanden kan afleggen zonder onderweg te hoeven opladen.