Motorrijden is......

Motorrijden is heerlijk! Maar ik wil het breder trekken ik ben verzot op gemotoriseerde tweewielers, dus een simpel brommertje, een motorscooter, een sjopper, een brikkie.... een snelle hornet....elke tweewieler biedt vrijheid!! :)
Elke 2-wieler heeft zijn charme. *D
 
Misschien dat ik de leukste/grappigste/diepzinnigste uitspraken in dit topic ga verzamelen(met jullie goedkeuring) en opstuur naar MOTOR om te publiceren als gastcolumn. Dus doe je best en bedenk iets orgineels!

"Motorrijden is vrijheid" kennen we nou wel :Z , je kunt ook denken aan typische, grappig motorsituaties. :]
 
motorrijden is .........vliegen in je oren en tranen in je ogen en toch een hoop lol
 
motorrijden,

elke keer als ik mijn leren motorpak aantrek dan word ik van een rustig ,kalm en wijze man,veranderd in een ander mens.
Mn hart gaat sneller kloppen krijg haviksogen en voel me als superman die zn cape aantrekt.
Start de motor,het geronk klinkt als muziek.
Dan ben ik compleet en denk:dat is t dat ben ik en motorfreak.
dank u voor de aandacht
 
motorrijden is een dikke nek krijgen
motorrijden is eerst een verkennigsrondje maken
motorrijden is zweten als een os
motorrijden is geen schaamranden hebben
motorrijden is alweer een achterband kopen
motorrijden is altijd anticiperen
motorrijden is ook heel leuk zonder rijbewijs
motorrijden is nu KKK (kouweklouwekrijgen)
motorrijden is ......................enz.enz.
 
motorrijden,

elke keer als ik mijn leren motorpak aantrek dan word ik van een rustig ,kalm en wijze man,veranderd in een ander mens.
Mn hart gaat sneller kloppen krijg haviksogen en voel me als superman die zn cape aantrekt.
Start de motor,het geronk klinkt als muziek.
Dan ben ik compleet en denk:dat is t dat ben ik en motorfreak.
dank u voor de aandacht
absoluut mee eens!!!!!!!! :}
 
motorrijden,

elke keer als ik mijn leren motorpak aantrek dan word ik van een rustig ,kalm en wijze man,veranderd in een ander mens.
Mn hart gaat sneller kloppen krijg haviksogen en voel me als superman die zn cape aantrekt.
Start de motor,het geronk klinkt als muziek.
Dan ben ik compleet en denk:dat is t dat ben ik en motorfreak.
dank u voor de aandacht

Das gek...bij mij gebeurd het omgekeerde. Van een vervelend, geagiteerd mannetje ben ik, eenmaal op de motor gestapt, de rust zelve ;)
 
...iets dat ik gans mijn leven blijf doen.

Nooit gaat er de motor verdwijnen uit mijn leven!
 
:? het mag gewoon hoor ?

Maar die open blerpijp, kentekenplaat zonder kentekenverlichting, kleine niet gekeurde knipperlichten, de modificaties op je bike net wat beter te laten draaien, de snelheidsovertredingen, het wheelien, de stoppies etc. etc. allemaal niet :P

En zijn dat nou niet allemaal dingen die in meer of mindere mate het motorrijden leuk maken? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan