Motorrijden met een pijnlijke rechterhand

intruder krijg je niet zo 123 trillingsvrij
Nee, dat denk ik ook niet. Maar ik hoop het 'acceptabel' voor haar te krijgen zodat ze toch nog kan rijden. De Intruder is haar favoriet, dus krijg ik haar niet zomaar op een 4-pitter toerbrommert. Nee, het is niet makkelijk...
 
We hebben een Suzuki Intruder 800. En trillende V-Twin dus. Even een andere motor kopen zit er financieel niet echt in

Zeg dat niet te snel... Het hoeft geen nieuwe te zijn.. Denk bijvoorbeeld eens aan een Honda Magna.. Voor ongeveer tussen de 2000 en 3000 euro heb je al een hele mooie. Die motor heeft een V4 blok; soepeler kan je bijna niet hebben. Als je de Intruder verkoopt hoef je er niet heel veel meer bij te leggen toch? Ik weet niet hoe oud of in welke staat je Intruder is, maar stel dat je er 1500 euro voor krijgt. Dan moet je er bijvoorbeeld nog 1000 bijleggen. Nou, die 1000 euro ben je ook zo maar kwijt aan aanpassingen..

Waar het me om gaat is dat je nu misschien dure aanpassingen gaat verrichten aan een motor die eigenlijk domweg ongeschikt is voor je vrouw. Waardoor het maar de vraag is of die dure aanpassingen enig zin hebben. Want het trillen van die V-twin blijf je houden. En dan zit je met een motor die je door de aanpassingen bijna niet meer kunt verkopen.
Volgens mij is het verstandiger om eerst eens te kijken naar een motor die van zichzelf al een stuk beter is voor je vrouw en dan vandaar uit werken. Ga eens proefrijden op zo'n Magna. Of een andere motor, misschien weet iemand anders een alternatief? Het is maar een overweging..

:]
 
Ik zal eens met de baas overleggen of ze iets in een andere brommert ziet. De Intruder is wat verbouwd en best netjes (op het chroomen Intruderkwaaltje na). Een Speed Triple trilt natuurlijk ook teveel....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben opgegroeid met iemand die met een halve rechterarm geboren is en als jonge jongen heeft hij al geleerd te rijden op een minicrossmotor waar het gas naar links omgezet was en rechts een speciale beugel voor zijn "stomp" Toen hij 18 werd heeft hij op een zelfde wijze aangepaste wegmotor zijn rijbewijs gehaald gas/rem/koppeling op links.
Dus er is altijd een weg of manier om te rijden en nu zeker met die MMVG (bestond toen nog niet).
Danny :W :]
PS : Hij behoort ook tot de 5 personen waarbij ik achterop durf te stappen.
 
Ze was niet direct heel enthousiast over een andere motor. De Intruderis haar droommotor, dus een andere is dan altijd minder. We zullen zien wat de toekomst brengt. Ik ga in ieder geval de Throttlemaster bestellen en een verstelbare remhendel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan